milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Apuva..
Kerran olis naurattanu mutta en voinu nauraa kun oltiin tuon mieheni superuskovaisen vanhan tädin luona kylässä ja pois siinä jo lähdössä, ja täti sitten meidät molemmat halasi ovella ja toivotti herran siunausta yms ja minua halatessaan häneltä pääsi huikea pieru! Ei siinä oikein tiennyt miten suhtautua..! :D Täti pisti käden suulleen ja sanoi, anteeksi, minulta taisi päästä paukku.. Voi että. :)
 
MÄ juur eilen mietin kun salilla olin piitkästä aikaa ja mahaa möyri,olin vetänyt pitsaa juur ennen valkosipulilla kunnolla höystettynä...
Mietin siis siinä jalkaprässissä kun olin jumittua painojen alle,että perkule jos se pieru sieltä nyt laukkaa!!!

:LOL: mutta pysyi mahassa sentään!!! :wave:

Mä oisin varmaan revennyt...sananmukaisesti!! :LOL:
 
no mein äiti on kaamee. se pidättää pierua ja sit ku on tukeva ni sit se yskäsee tai jotain muuta ni se pieru räjähtää sen housuihin, sit se on ihan paniikissa et anteeksi anteeksi. no sietääkin olla pahoillaan meinaa se muija lemuaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
silloisen poikaystäväni kanssa oltiin illalla harrastettu seksiä ja mä sitten väsähdin siitä niin että rupesin heti nukkumaan käymättä pesulla ja laittamatta edes alkkareita..
nukkuessani selälläni ne mällit valui sitten hiukan alemmas... :ashamed: ja sitten siihen päälle kun pamautin oikein kunnon,siis KUNNON pierun niin voitte kuvitella että perskannikat lepatteli sen märän pierun lennättämänä!
no eipä siinä kaikki..tietenkään.no ukko tietty heräs siihen.
onneks oli pimeetä koska mä olin ihan tulipunanen,lopetin hengittämisenkii (joo,ihan varmuuden vuoksi ) mies siinä sit hymeksi jotai.
nukahdin heti uudelleen ..ja eikös hetken päästä sama juttu!
nyt sit heti käänsin kylkee ettei sama tapahtus enää,mies sit kääntyi kans ja taputteli takapuolelle :ashamed:
eikää!! :LOL: :LOL:
 
irteppi
tää on vähän ronski mutta hyvät naurut saadaan, ainakin täällä päässä....

Eli useasti rakastelun aikana/jälkeen ja varsinkin kun on tullut painettua pitkään doggystylella. Asennon vaihdoksen yhteydessä emäntä alottaa hillittömän prööttäilyn eikä siitä tahdo tulla loppua.....Tussupieruja tulee aivan tolkuttomasti. Molemmat rupee nauraa ja yritä nyt siinä sitten jatkaa hommailua kun naurattaa ihan sikana. http://kaksplus.fi/s/img/emoticons/isonauru2.gif
 
Suzyanne

Alkuperäinen kirjoittaja kehveli:
ukko oli kerran luennolla auditoriossa ja oli ajatellut päästää äänettömän tuhnun.Ei ollut sävel asteikko osunut kohdalleen ku auditoriossa oli kiljahtanut kimeä "piu"
:LOL: :LOL: :LOL:

Minä olen pieruhuumorin vannoutunut ystävä. Toistakymmentä vuotta sitten hommasin pilailukaupasta jopa pierutyynyn. Kyllä saatiin kavereiden kanssa monet naurut, kun joku sen päälle istui. :D
 
firequeen
olin aikanaan entisen kaverin luona... meillä tytöillä oli molemmilla menkat ja tietysti pieretti. istuttiin sohvalla. kaverin mies välissämme ja mies kesti aikana sitä ujellusta, tuhahtelua ja hajuhaittoja kunnes huusi "ei jumalauta" ja ryntäsi pois :D
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
muutama päivä sitten olin aamulla tosi väsy ja istuin t-paita päällä, alkkarit jalassa ja "polvet suussa" sohvalla uutisia katsoen. taapero leikki vieressä omiaan ja sitten pieraisin. tyttö keskeytti leikkinsä, huudahti ilahtuneesti KAKKA ja ryntäsi luokseni ottaen alkkarien reunasta kiinni ja tarkasti onko äidiltä tullut kakka. repesin ihan täysin :D
:LOL:
 
vieras
Kuvasin lapsia videokameralle vakaa tarkoitus lähettää se sitten anopille. Kuinka ollakaan,kun vaihdoin asentoa,pieru tulla rupsahti ihan yllättäin ja vahingossa oikein kovaa. Sen olis voinu anoppi sekottaa hyvässä lykyssä sohvan rusahdukseen, mutta esikoinen järkytty ja katto eka silmät pyöreenä"ÄITI!!" ja jatko järkyttyneenä kuiskaten "sä pierasit" ja seiso oikeesti suu auki. sillon repesin.
eikä sitä pätkää anoppilaan lähetetty.
 
BJ harmaana
Meidän vaarin hautajaisissa pikkuveljeni (sillon ala-asteikäinen) pieraisi kesken papin puheen... Kirkko vaan kaiku ja pappikin lakkasi puhumasta! Koko päivän itkemisen jälkeen koko hautajaisseurue purskahti nauruun (pappia myöten) eikä hekotuksesta meinannut tulla loppua vaikka alkoi tosissaan koetella jo hyvän maun rajoja! Onneksi vaari oli huumorimiehiä! :)
 
Julli
Ei enää jaksa naurattaa kun avokas piereskelee 24/7 täysin vapautuneesti. Aluksi se oli ihan hauskaa mutta nyt siihen on tottunut ja minkäänläinen pieruhuumori ei jaksa enää naurattaa. Seksin aikana se kerran päästi tuhnun ja lämmin löyhäys tuntui aika ikävältä palleissa :). Mutta kaikkeen tottuu...
 

Yhteistyössä