Minkä ikäiseltä vauvalta ette enää vaihda pissivaippaa yöllä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
adf
Alkuperäinen kirjoittaja hepuliäiti:
häh vaihtaako joku oikeesti yöllä vaipan??mä en oo edes kakkavaippaa vaihtanu...huom.ellei o vauva siihe heränny :eek: meil muutenki herkkäunisia noi lapset ni ehdoin tahdoin niitä ala yöl herättää!
No kyllä. En halua, että kakoissa nukkuu ja pylly muhii. Siis jos huomaan, että tavarat on pöksyssä, niin kyllä todella vaihdan kuiviin.
 
muj
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
En mä vaihda vastasyntyneeltäkään, jos ei kakkaa ole eikä pissa tullut läpi.
En miekään. Miksi ihmeessä vaihtaa, ellei ole tarvetta..
No koitapa nukkua itse kuset housussa. Ehkä ymmärrät sitten miksi.
Kuivaa vaippaa juu ei ole järkeä vaihtaa mutta ei se märissä oleminen ehkä mukavaa ole eikä tod tee kaikkien vauvojen iholle nannaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja muj:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
En mä vaihda vastasyntyneeltäkään, jos ei kakkaa ole eikä pissa tullut läpi.
En miekään. Miksi ihmeessä vaihtaa, ellei ole tarvetta..
No koitapa nukkua itse kuset housussa. Ehkä ymmärrät sitten miksi.
Kuivaa vaippaa juu ei ole järkeä vaihtaa mutta ei se märissä oleminen ehkä mukavaa ole eikä tod tee kaikkien vauvojen iholle nannaa...
Nuo kertikset onneks imee niin hyvin, että saa olla tosi paljon pissaa ennen kuin tuntuu märältä.
 
bg
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja muj:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjanpitoon:
En mä vaihda vastasyntyneeltäkään, jos ei kakkaa ole eikä pissa tullut läpi.
En miekään. Miksi ihmeessä vaihtaa, ellei ole tarvetta..
No koitapa nukkua itse kuset housussa. Ehkä ymmärrät sitten miksi.
Kuivaa vaippaa juu ei ole järkeä vaihtaa mutta ei se märissä oleminen ehkä mukavaa ole eikä tod tee kaikkien vauvojen iholle nannaa...
Nuo kertikset onneks imee niin hyvin, että saa olla tosi paljon pissaa ennen kuin tuntuu märältä.
No en sitten tiedä onko kaikki mun hoitamat lapset kussut puol ämpäriä =D mutta aina on kostealta/märältä tuntunut kun on pissiä kertiksessä ollut. Ja joillekin tullut helposti punotusta ym. pyllyyn kun pissasissa vaipoissa ollut..
 

Yhteistyössä