Minkä ikäisenä suunniteltu raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja "vauvakuume"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heps";25604996]Lueppas mummeli vähän eteenpäin. Tuossa kohtaa oli kiire, enkä ehtinyt jäädä jaarittelemaan diipadaapaa. Mutta kun luet vähän alemmas, niin näet ne perustelut.[/QUOTE]

Ad hominem oli siinä vaiheessa jo kehissä.
Asiatonta ja syö pohjaa myöhemmiltä perusteluyrityksiltä.
Asiallisella linjalla pysyen niille olisi saanut merkittävästi enemmän painoarvoa.
 
[QUOTE="heps";25604985]Siis onko sulla joku häiriö tossa ymmärtämisen saralla? Hyppiikö se mun teksti sun silmissä jotenkin, että sulta jää joka toinen lause lukematta? AINOA TARKOITUS, kommentoin siihen kirjoitukseen, jossa joku sanoi, että ihmisen ainoa tarkoitus on lisääntyä.[/QUOTE]

Ei ole häiriötä minkään saralla, kiitos vaan kysymästä.
 
hps
Ekaa alettiin yrittämään, kun olin vajaa 17v ja raskauduin vasta hiukan ennen kuin täytin 19v. Tokasta sovittiin, että saa tulla kun on tullakseen ja syntyikin heti perään ettei lapsilla ole kuin 1v2kk ikäeroa. Nyt ikää 24v ja pienoinen vauvakuume, muttei yritystä.
 
ddw
Ekaa lasta aloimme yrittämään, kun olin 22-vuotias ja samanikäisenä sain esikoisemme. Toisen sain 25-vuotiaana, kolmannen 29-vuotiaana. Nyt olen 34-vuotias ja lapsiluku täynnä.

Ei meidän kohdallamme ainakaan kukaan päin naamaa asiaa ihmetellyt. Asiallista ja ystävällistä kohtelua sain aina myös neuvolassa, sairaalassa yms. Mutta joo, mä ajattelisin tuota lapsiasiaa kokonaistilanteen kautta. Eli lähinnä sitä, onko oma elämäntilanne, kumppanin elämäntilanne ja parisuhteenne sellainen, että siihen kuvioon voisi lasta ajatella.
 

Yhteistyössä