Minkä kanssa pitiäisit tätä tunikaa?

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Sukkahousujen??? Toi on TUNIKA ei mikään mekko, pituuttakin vain 85 cm. Ja sit ihmetellään, kun nykynuoriso kulkee ilman housuja ja suurin osa mammoistakin täällä ois kulkemassa ilman housuja...
No tuo on mulle tosi pitkä, olen vajaa 160cm pitkä. Tosin tuon pituutta saa säädeltyä hirmuisesti, kun on alareunasta kireämpi, joten alareunan saa nostettua ihan lantiolle asti, jolloin pituus lyhenee tosi paljon, tai vastaavasti jos on suorana, se on ihan just polvien yläpuolella mulla.
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23804468:
Peesi vyölle!

Ainakin mulle tulisi tuon kanssa ilman vyötä lötkö ja ryhditön olo.
koitan siis vyötäkin :) Kaapissa olisi musta, muutaman sentin levyinen satiininauha, ok? Vai millainen vyö? Muita ei juuri taida kaapista löytyä.
 
"vieras"
Missään nimessä ei farkkuja! Vaikutelmasta tulaa liian raskas ja sitäpaitsi tunikan sävy on lähellä farkkujen sävyä, eikä oikein sovi farkkujen kanssa. Kaikenlisäksi tunika näyttää todella paksulta ja pitkältä, Kokonaisuudesta tulee jotenkin tunkkainen jos se yhdistetään farkkukankaakseen. Legginsit laittaisin tuon kanssa, värejä lähtisin rohkeasti kokeilemaan.. :) Riippuu kokonaisuudesta, laukku, asusteet, tyylisi. jne. Mustat käy, mutta käyttäisin siinätapauksessa itse esim ruskeaa laukkua ja balleriinatyylisiä kenkiä.
 
"Vieras"
Jos ei legginsit käy, niin sitten mä laittaisin ohuet, hyvinlaskeutuvat mustat suorat housut. Jos et tunikaa osaa ihan tollaisenaan käyttää, niin alle ohut musta paita tai päälle pikku bolero. Ei missään tapauksessa vyötä. Pilaa koko tunikan.

Myös farkuille mä sanon ei. Ne ei todellakaan tuohon sovi.
 

Yhteistyössä