Minkä kokoiseksi luokittelisitte hänet?

  • Viestiketjun aloittaja ffed
  • Ensimmäinen viesti
"tikku"
no toi eka on niin sanotusti tukeva...mun mielestä ylipainoinen.Kakskertaa mun kokonen.Voi ,että olen muuten kaponen nyt sen tajuan.Olen luonnon laiha,syön mitä huvittaa mut ei tartu.

kakkonen lihava.

Tietäisivätpä miten kevyt olo on jos oisvat 10kg laihempia.
 
"vieras"
Molemmat ovat ylipainoisia, veikkaisin, että noin 80-kiloisia. Ihan nättejä kuitenkin, vaikka ensimmäisenä tulikin mieleen, että hoikempana olisivat kauniimpia. Mutta makuasioitahan nää on. :)
 
"anna"
Eka kuva: tukeva, hieman ylipainoinen, mutta kilot jakautuneet tasaisesti :)
Toka kuva: tukeva, ylipainoinen, kiinteytyksen tarpeessa, ylimääräiset kilot näkyvät selvemmin kun ekan kuvan naisella
 
"piitu"
eka on roteva ja varmaan ainaki joskus urheillu :D mutta ylipainoa on kuitenki.

toka on löysempi. enempi rasvaa. mutta hankala sanoo kumpi painavampi ku ei tiiä pituuksia. jopa ykönen vois olla painavampi jos tän kakosen rasvakerroksen alla ei oo lihasta
 
"kaunisajatus"
vähintään 35 kg liikaa painoa ollakseen millään ilveellä hoikka. Kaunis silti, eikä mikään liian lihava vaan hieman pyöreä ja iso, reitevä. Tulee siti mieleen että on jojo-painoilija eli nousee, laskee....
 
saddas
Mielipiteensä kullakin, mutta mun mielestä tuosta raitapaitaisesta ei lsaa ihavaa millään. Pitäsi painaa ainakin 20kg enemmän, että voisi lihavaksi sanoa. Eihän nyt hoikkakkaan kyllä ole. Sanoisin normaali, isoluinen. Tokan kuvan misukka on hieman pyöreä, silti kaukana lihavasta.
 
rerteert
[QUOTE="tikku";23528155]no toi eka on niin sanotusti tukeva...mun mielestä ylipainoinen.Kakskertaa mun kokonen.Voi ,että olen muuten kaponen nyt sen tajuan.Olen luonnon laiha,syön mitä huvittaa mut ei tartu.

kakkonen lihava.

Tietäisivätpä miten kevyt olo on jos oisvat 10kg laihempia.[/QUOTE]

Ei se oloon vaikuta kuule mitenkään. Siis tottakai jos nyt on kyse oikeasti lihavasta ihmisestä (esim 130-kiloisesta) Mä painoin joskus 103 kiloa (olen 166cm) ja mulla on kyllä aina ollut fyysesti hyvä olo, eikä ole jaksamisesta ollut mitenkään kiinni. Ihan kepeästi liikuin. Zumbasinkin. Nyt painoa on tippunut paljon, eikä mun olo ole sen kummoisempi. Itsetunto on toki parantunut ja ihaninta: Voin pukeutua muodikkaasti.
 
fdsfsdfsdf
Mä olen itse hoikka. Mun mielestä toi raitapaitainen on niin normaalivartaloinen kun olla ja voi. Rakenteeltaan ei ole mikään siro tosin. Ja mun mielestä tuo toinenkaan ei ole missään muotoa lihava. Hieman tukeva ehkä. Enkä usko, että olo on mitenkään raskas/liikkuminen raskasta tms, vasta kuin sitten kun on sairaaloisen lihava.
 
hoomoilanen
Mun mielestä lihava on todella painava sana. Mun mielestä lihavan raja menee tässä, eli tämän kuvan nainen on sellainen, jota itse alkaisin kuvailla lihavaksi.
http://www.freewebs.com/magnolia26/progress2b.jpg
 
"joooo"
Mun mielestä ihmisen kokoa voi kuvailla seuraavilla termeillä: Todella laiha, laiha, hoikka, hoikahko, keskikokoinen, ihan hieman pyöreä, pulleahko, pikkasen tukeva, tukeva, iso, lihava/läski.

"naisellinen" voi liittyyä mun mielestä useampaan kokoluokkaan. Se tarkoittaa hoikalla esim. sitä että on silti suurehkot rinnat, lantiota ja peppua. Myös pikkasen tukeva voi olla naisellinen, jos kilot on jakaantunut oikein ja naisellisia muotoja. Myös pukeutumistyyli voi vaikuttaa siihen, kuvailenko naiselliseksi.

Iso ja lihava ovat todella painavia sanoja. JOs mulle joku kuvailisi etsimääni henkilöä sanoilla iso tai lihava, odottaisin silloin näkeväni melko valtavan kokoisen ihmisen.
 
joooooo
No siis jos mä ettisin jotakin henkilöä ostoskeskuksesta ja mulle joku olis sanonut että hän on lihava, niin mä silloin odottaisin näkeväni kutakuinkin tän kokoisen ihmisen: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/08/28/article-1209513-06327C99000005DC-327_306x518.jpg
 
easyfit
Mun mielestä kumpikin noista on todella kaukana LIHAVASTA. Läskeyshän on katsojan silmissä. Voihan alipainoinenkin olla jonkun silmissä lihava. Jos ihminen on itse oikeen pikkuruinen, niin varmasti moni normaalipainoinenkin voi silloin tuntua isolta. Taas 180/120 kokoisen naisen silmissä kaikki alle 100-kiloiset voivat näyttää melko hoikilta. Itse olen hoikka. Mun mielestä noista kuvien tytöistä on vaikea sanoa, sillä kummallakaan ei näy koko vartaloa. Ekan kuvan (raitapaitainen) tyttö on mielestä ihan sopusuhtainen, ehkä nipin napin normaalipainon rajoissa. Toisen kuvan tytöllä on varmaankin lievää ylipainoa, mutta sanoisin että hyvä tuon kokoisena, kunhan ei enään liho.
Itse ymmärrän myös sanan "lihava" niin että silloin tarkoitetaan jotain todella suurta ihmistä.
 
kolmekasi
Lihava on sanana jo niin hirvittävä, etten käyttäisi sitä kenestäkään :D. Mutta "lihava nainen" tarkoittaa minulle ihan reilun kokoista naista. Eli vaatekoossa vähintään kokoa 50 käyttävää. Raitapaitainen nainen on ihan normaali mun silmissä ja tuo toinen taas on sellainen vähä normaalia isompi. Pyöreähkö sanoisin.

Terveisin kokoa 38 oleva
 
kerjäläisotto
Tuli kans mieleen tosta lihava sanasta, että minä myös ymmärrän "lihavan ihmiset" ihan valtavan kokoisena. Juuri sellaisena, mitä nyt joku tos linkitti aiemmin esimerkkeinä.
 
???
Tässä keskustelussa hoksaa kuinka isoja suomalaiset on. Jos noita naisia sanotaan jopa hoikiksi, niin normaalipainon raja on hämärtynyt! Ei ne nyt mitään läskejäkään ole, mutta pyöreähköjä! Vaatekootkin on suomessa muokattu tähän. Minä joka täällä olen kokoa XS olen keski-Euroopassa kokoa M, joskus jopa L! Kyllä ne katsoivat ihmeissään kun etsin itselleni vaatetta kokoa XS, Toivat sitten M ja L kokoisia ja sanoivat että nämä ovat minun kokoani.
 
Tässä keskustelussa hoksaa kuinka isoja suomalaiset on. Jos noita naisia sanotaan jopa hoikiksi, niin normaalipainon raja on hämärtynyt! Ei ne nyt mitään läskejäkään ole, mutta pyöreähköjä! Vaatekootkin on suomessa muokattu tähän. Minä joka täällä olen kokoa XS olen keski-Euroopassa kokoa M, joskus jopa L! Kyllä ne katsoivat ihmeissään kun etsin itselleni vaatetta kokoa XS, Toivat sitten M ja L kokoisia ja sanoivat että nämä ovat minun kokoani.

Toisaalta riippuuhan se rakenteestakin mitä kokoa käyttää. Pitkä raamikas hoikka skandinaavi tarvii suuremmat vaatteet kuin pieni siro intialainen.
 

Yhteistyössä