Minkä kokoiseksi luokittelisitte hänet?

  • Viestiketjun aloittaja ffed
  • Ensimmäinen viesti
Olisi kiva tietää naisen pituus. Itselläni oli viimekesänä reittä ja vatsaa saman verran ja olin silti varsin normaalipainossa, en edes ylärajoilla, mutta olen tällainen tappi. Ehkä pidemmällä ja raamikkaammalla naisella ylipaino näkyy huonommin: /
 
"neiti"
Olen itse aika lailla ekan naisen kokoinen (tosin 170 cm pitkä, raitapaita näyttää pidemmältä). Veikkaisin, että lievää ylipainoa n. 5-10 kg hänellä. Itse en kyllä tuolla painolla käyttänyt farkkuja. Oikealla pukeutumisella hänestä saisi ihan normaalipainoisen näköisen.

Kun kilot jakautuu sopusuhtaisesti, pystyy niitä piilottelemaan paremmin ja hämäämään katsojaa. Samoin esim. reisiin ja peppuun kertyneet kilot on mielestäni helpompi piilottaa kuin vatsan läskit. Tosin sitähän se tarkoittaa, ettei farkkuja paljon käytetä ja sopivia housuja on vaikea löytää muutenkin. Hameilla ja mekoilla sit vaan :).
 
"neiti"
Jännä huomata, miten erilaisia mielipiteitä ihmisillä on. Itse pidän itseäni aika isona ihmisenä tuolla vartalonmallilla, mutta suurin osa laittaakin minut melkein normaaliin kastiin :)
 
"vieras"
Mä näen vain sen ekan kuvan, jossa raitapaitainen nainen. Noh, mun mies sanoisi että läski mikä läski. Itse ajattelen, että on kookas, näyttävä nainen. Ylipainoa on jonkin verran, mutta hänellä se paino on jakaantunut todella tasaisesti eri puolille kroppaa. Mutta kyllä reisistä, masusta ja kasvoista näkee, että jonkin verran ylimääräistä on kyllä. Tuosta kun sellaiset 10-15kg pudottaisi, niin jo alkaisi vaativankin miehen pää kääntymään.
 
"vieras"
Ei se oloon vaikuta kuule mitenkään. Siis tottakai jos nyt on kyse oikeasti lihavasta ihmisestä (esim 130-kiloisesta) Mä painoin joskus 103 kiloa (olen 166cm) ja mulla on kyllä aina ollut fyysesti hyvä olo, eikä ole jaksamisesta ollut mitenkään kiinni. Ihan kepeästi liikuin. Zumbasinkin. Nyt painoa on tippunut paljon, eikä mun olo ole sen kummoisempi. Itsetunto on toki parantunut ja ihaninta: Voin pukeutua muodikkaasti.
Nostappa selkääs niin paljo paionoo ku oot tiputtanu, ja sano uudelleen et ei vaikuta...
 

Yhteistyössä