minkä takia miehet on niin aiskoja/itsekkäitä/ajattelemattomia? esim.kotitöitä ajatellen?

  • Viestiketjun aloittaja "neponen"
  • Ensimmäinen viesti
"neponen"
Kun kysyn miksi ei ole tehnyt jotain vastaus on joko en tiedä tai et sanonut.

No jos tiskivuori vyöryy niin ihan tottako mies ei tajua että pitäs laittaa tiskit että on aamuksikin puhtaita astioita? tai että pyykit pitäs laittaa koneeseen. Pitääkö miehille työpaikallakin tutuissakin työtehtävissä joka aamu poman tulla sanomaan että tänään teet xxx ja xxxx tai sit mies vaan istuu :O ?
 
ei mun
Ei mun mies vaan.. tänäänkin töistä tultuaan imuroi sillä aikaa kun mä tein ruokaa. Ruoan jälkeen laittoi tiskit.. Yleensä ainakin pari kertaa viikossa käy töistä tullessaan ruokakaupassa.. Tekee muutenkin vähintään yhtä paljon kotitöitä kun mä,vaikka käy töissä ja mä olen hoitovapaalla.
 
vierass
Mun mies tyhjää tiskikoneen ja joskus keittää puuroa tai perunoita. Käskystä imuroi jos on pakko (esim vieraat tulossa enkä itse ehdi kaikkea). Tekee sit ansiotyötä paljon enemmän kuin mä. Mut ei siis lomallakaan tee kotitöitä (millon mulla on lomaa..?).
 
vierass
Toiset on luonteeltaan peruslaiskoja. Meidän pojista toinen tulee tekemään kotitöitä ihan varmuudella, toinen taas on laiska, joka on ihan pienestä pitäen delegoida omat hommansa muiden tehtäväksi.

Mies on meillä minua siistimpi ja tekee siivoamishommia varmaan enemmän. Silitys ja ruoanlaitto on jäänyt sitten lähinnä yksinään minun tehtäväkseni.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä