Minkälainen mies on sinulle ehdoton EI

  • Viestiketjun aloittaja aiheeseen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="monia";27756370]Ruma, lihava, lyhyt, huonokäytöksinen, hygieniastaan huonosti huolehtiva, epäsiisti, huonosti pukeutuva, itsekäs, ujo, egoilija, playeri, huumorintajuton. Onhän näitä. Listaa voisi jatkaa melko kauan.[/QUOTE]

Komppaan! :D
 
"kello"
Likainen, huono hygienia, päämäärätön, kunnianhimoton, työtön, persaukinen, laiska, tyhmä, tyyppi joka ei innostu ikinä mistään, aikuinen mies joka pelaa pleikkaria tms.
 
Itsekäs, ylemmyydentuntoinen, asioita rahalähtöisesti ajatteleva ja materiaa&mammonaa korkealle arvostava, mielestäni ulkoisesti epäviehättävä, itseäni reilusti lyhyempi, lihava (siis suhteen alussa, en ketään rupeaisi jättämään tmv. lihomisen takia), seksuaaliset halut olemattomat/tylsät, tyhmä.....

Eipä tullut nyt muuta mieleen, varmaan keksisin lisääkin, jos vain yrittäisin. :D
 
Alkoholisti, narsisti, väkivaltainen, tupakoiva, ikuisuustyötön, yli 5-vuotta minua vanhempi, todella karvainen, epähygieeninen, musta, muslimi, minua lyhyenpi, lihava, useita seksikumppaneita omaava, ahne, pihi, huumorintajuton, yleisesti tyhmä, negrofili, huono hampainen, nisti, naisellinen, asuu kotona (jos siis lukeutuu minun ikähaarukkaani), liian nuori, pedofiili, rikollinen, pureskelee suu auki eikä halua muuttaa tapaansa, bodari, player tai wannabe-player, himoitsee kakkosta, homo tai homoilusta innostunut tai kiinnostunut, todella vanhentuneen näköinen, lapsivihaaja, eläinvihaaja tai ylettömän eläinrakas, hamstraaja, tai muuten vain liian kummallinen, luotaantyöntävä ja mielestäni inhottava ja kelpaamaton.
unohdin uskovaisen sekä ruotsin aseman säilyttämistä kannattan ja kehitysapua kannattavan listastani ja porvari-poliittisen.
 
"susu"
Ensimmäisenä tulee mieleeni "Olen pannut 200 naista"-viestiketjun kirjoittaja Kokenut mies.
Toiseksi pedofiilit, murhaajat, narkit ja muut psykopaatit.
Kolmanneksi loput, jo edellä mainitut.
 
"Vieras1"
Ehdoton ei jos :

- Ei käy itse kaupassa
- Oma äiti hoitaa kaiken, jopa vaihtaa lakanat(!!)
- Ei tee itse kotitöitä, eli äiti tosiaan hoitaa kaiken, pesee pyykit, tiskaa, imuroi, moppaa
- Huumeidenkäyttö.
- Epärehellisyys
- Iso kaljamaha
- peppuseksin vonkaaminen
- Kovaan ääneen kailottaminen julkisilla paikoilla, esim. Puhelimeen.
- Toisen nolaaminen
- Yksinkertaisuus/tyhmyys
- Ei kuuntele mitää toisen asioita, kiinnostunut vain omista asioistaan ja tekemisistään. Tämä takia ei ikinä muista mitään mitä on puhuttu ... Äärimmäisen raivostuttavaa.
- Playeri
- Haluaa kertoa entisistä seksikumppaneistaan ja vertailee niiden alapäiden tiukkuutta
- Tykkää jos naista sattuu seksin aikana (itku plussaa)
- Tilannetajunpuute
- Naisen täytyisi olla valmis seksiin aina kun mies keksii sitä haluta
 
"sondersson"
[QUOTE="Vieras1";27758611]Ehdoton ei jos :

- Ei käy itse kaupassa
- Oma äiti hoitaa kaiken, jopa vaihtaa lakanat(!!)
- Ei tee itse kotitöitä, eli äiti tosiaan hoitaa kaiken, pesee pyykit, tiskaa, imuroi, moppaa
- Huumeidenkäyttö.
- Epärehellisyys
- Iso kaljamaha
- peppuseksin vonkaaminen
- Kovaan ääneen kailottaminen julkisilla paikoilla, esim. Puhelimeen.
- Toisen nolaaminen
- Yksinkertaisuus/tyhmyys
- Ei kuuntele mitää toisen asioita, kiinnostunut vain omista asioistaan ja tekemisistään. Tämä takia ei ikinä muista mitään mitä on puhuttu ... Äärimmäisen raivostuttavaa.
- Playeri
- Haluaa kertoa entisistä seksikumppaneistaan ja vertailee niiden alapäiden tiukkuutta
- Tykkää jos naista sattuu seksin aikana (itku plussaa)
- Tilannetajunpuute
- Naisen täytyisi olla valmis seksiin aina kun mies keksii sitä haluta[/QUOTE]

Anteeks nyt kun puutun just sun listaan, monella muullakin on täällä vastaavia, otan tämän vaan kun oli tässä lähimpänä :)

Mutta siis ihmettelen että miten voi olla ehdoton ei esim. tuo puhelimeen kailottaminen? Jos sä tapaisit muuten aivan täydellisen miehen joka ois kaikkea mitä sä haluaisit mut se kailottas puhelimeen niin et haluais olla sen kans missään tekemisissä?
 
"Vieras1"
[QUOTE="sondersson";27758632]Anteeks nyt kun puutun just sun listaan, monella muullakin on täällä vastaavia, otan tämän vaan kun oli tässä lähimpänä :)

Mutta siis ihmettelen että miten voi olla ehdoton ei esim. tuo puhelimeen kailottaminen? Jos sä tapaisit muuten aivan täydellisen miehen joka ois kaikkea mitä sä haluaisit mut se kailottas puhelimeen niin et haluais olla sen kans missään tekemisissä?[/QUOTE]

Nyt kun sanot sen noin.... :D
Kyllä haluaisin, pitäisi vaan kitkeä toi tapa pois. On tosi kiusallista jos vaikka ruuhkabussissa tai junassa toinen kailottaa erittäin kuuluvalla äänellä vaikka meidän menemisiä ja tekemisiä. Mun mielestä toi vaan on jotenkin todella noloa!
Ehkä oon jotenkin herkkänahkainen, mut musta toi on iso miinus.
 
Tupakka, juopottelu, jatkuva baarissa roikkuminen,
sohvaperuna, lihava, bodari, narkkari, laiha luikku, likainen,
haiseva hengitys, roikkuvat housut (persvako näkyy),
sellane joka on täysin hukassa itsensä kans (liian epävarma kaikessa),
kehuskelee naissuhteillaan, pitkä tukka (erityisesti jos on ohut, ja poisluettuna intiaanit),
väkivaltainen, uhitteleva, "kunnon äijä", mammanpoika,
naisissa katsoo vain pintaa, sellane jolle seksi tarkoittaa pelkkää jyystämistä, totaalisen vakavamielinen ja jäykkä, hevari, paljon tai huomiota herättäviä tatuointeja ja/tai lävistyksiä

Ja paljon muuta...
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Rasvatukkainen, punakka tanakka ja hanakka tyyppi, joka kävelee kuin olisi vesimelonit kainaloissa, jalat harallaan, kuvitellen omistavansa maailman suurimman peniksen. Kertoo rasvaisia juttuja ja nauraa röhöttää niille omille jutuilleen irstaasti :x Arvostelee naisten ulkonäköä ääneen, ehkä jopa pisteyttää näkemiään naisia. Kehua retostelee aikaisemmilla panoillaan luullen olevansa todella seksikäs :x

Myös mies jolla on kimeä ääni ja ohuet, kapeat sormet on ällö. Amisviikset tai sitten jos varjelee onnettomia haituviaan ylähuulen päällä muka viiksinä, on se tosi puistattavaa.
 

Yhteistyössä