Minulla on suhde mieheni ystävään..

  • Viestiketjun aloittaja JJ
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siitä vaan jatkoa, ei se että mies menettää akkansa, niitä saa aina uusia, mutta se että hyvä ystävä katoaa elämästä, se ei ole kivaa ja todella vaikea saada kunnollista ystävää tilalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ:
ja tiedättekö, ei edes kaduta. hieman hävettää, mut en kadu enkä aio sitä lopettaa. vielä ainakaan. :) Hän on mun päivien pelastus
ei siin, hyvähän se on että säki RAUKKIS olet onnellinen, kaikkea hyvää sulle tolla polullasi.. eiköhä se miehesiki joskus oikean naisen ja onnen löydä, voisit vaa nopeuttaa sitä jos uskaltasit olla vaikka rehellinen??
 
ap
tiedän että mieheni ei lähtisi jos saisi kuulla tästä. ainoa syy miksei olla jo erottu on yhteinen pieni lapsi. :/

mut tiedättekö tää on jotain aivan ihanaa, me ollaan nyt tapailtu kerran viikossa. kunnolla rentouduttu, nauttien toistemme seurasta. En malttaisi taas odottaa ensi viikonloppua.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedän että mieheni ei lähtisi jos saisi kuulla tästä. ainoa syy miksei olla jo erottu on yhteinen pieni lapsi. :/

mut tiedättekö tää on jotain aivan ihanaa, me ollaan nyt tapailtu kerran viikossa. kunnolla rentouduttu, nauttien toistemme seurasta. En malttaisi taas odottaa ensi viikonloppua.
Päästä miehesi vapaaksi. Tuhlaat sen elämää.
 
ap
piti tulla julkaisemaan ihan siitä syystä etten voi kenellekään ystävälle asiasta puhua. Ja olen sellainen ihminen että on pakko purkautua asioista jollekkin.

Kyllähän se kaduttaa että en olisi itsestäni uskonut tälläistä tekeväni ikipäivänä. mutta se ei kaduta että petän juuri omaa miestäni.
 
ap
rukoilijasirkka: koska en halua olla yksinhuoltaja vielä. rahallisesti ja mieheni on hyvä isä lapselleen.

voin sanoa että ehkä tuhlaamme toistemme elämää mutta ei se mieskään mikään aivan puhdas pulmunen ole. ja me molemmat tiedämme että eroon päädymme ennemmin tai myöhemmin.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Kerro ap toki miehellesikin! Jos hyvin käy, päädytte harrastamaan kolmen kimppaa! Jos taas käy huonosti, miehesi - joka mahdollisesti ansaitsee parempaa - pääsee ajoissa etsimään sitä parempaa..
 
ap
helpompi olisi kertoa mikä ei mättää.. ihan hyvä mies varmasti mutta me emme todellakaan sovi toisillemme. Oli alusta asti tuhoon tuomittu parisuhde. ihme että piti lapsi tehdä sen tajutaksemme :eek:
 
Rukoilijasirkka
Mä en jaksa tajuta... Eikö olis kivempaa, että sai lopettaa kaiken valehtelun ja salailun ja puhua totta ja elää itsensä kanssa sopusoinnussa, eikä valheessa?
 
ap
gg: oman miehen kanssa on taidettu harrastaa seksiä varmaan ihan muutama kerta kerta lapsen syntymän jälkeen. ja lapsi siis 1,5v nyt. enkä edes muista koska ollaan viimeksi suudeltu. herraa ei tälläinen paksukainen kiinnostanut raskausaikana eikä sen jälkeen kun oli "alapää revennyt joka ilmansuuntaan" ja rintoihinkaan ei saanut koskea. kummasti nykyään kiinnostaisi, kun olen saanut itseni taas timmiin kuntoon. enpä vaan enää pysty sitä nautintoa hänelle antamaan.
 

Yhteistyössä