Missä menee teidän raja homopropagandalle?

  • Viestiketjun aloittaja Pieras123
  • Ensimmäinen viesti
hehheh..
meinasin sanoo etten äkkiseltään osaa sanoo, mut nyt vois kyl sanoo et ehk toi alotuksen kuva menee jo vähän yli, sikäli mikäli siinä siis oikeesti on mistään homostelusta kyse. peyote eilen valisti ettei sateenkaariliput kuulu homoille, tai et ne ei oo niiden omaisuutta. :alien:
 
lastenhyväksikkäyttäjät
No tuo kuva ainakin menee jo rutkasti yli. Miten kehtaavat!?? Lasten hyväksikäyttöä tuo on, reppanat ei edes itse tajua mihin heidät pakotetaan :(
 
viesrailija
Yhtälailla kiihkouskovaisten lapset liikkuvat vanhempiensa tilaisuudessa, niin miksei sitten muidenkin lapset liikkus vanhempiensa kanssa erilaisissa tapahtumissa. Kuten vaikka marsseilla ja mielenosotuksissa.

Enpä tässä kuvassa mitään lasten hyväksikäyttöä näe.
 
hehheh..
Yhtälailla kiihkouskovaisten lapset liikkuvat vanhempiensa tilaisuudessa, niin miksei sitten muidenkin lapset liikkus vanhempiensa kanssa erilaisissa tapahtumissa. Kuten vaikka marsseilla ja mielenosotuksissa.

Enpä tässä kuvassa mitään lasten hyväksikäyttöä näe.
mun mielestä yhtä perseestä vetää lapsia mukaan kiihkouskovaistenkin juttuihin.
 
Mä en ole edes huomannut homopropagandaa missään. Saati tossa kuvassa. Sen puolesta, ettei kenenkään tarvitsisi ihmetellä, jos lapsella onkin kaksi äitiä tai isää, saanevat lapsetkin marssia?
 
tuskin mitenkään. mutta onhan se nyt vitun tyhmää, kun ei ne edes tajua minkä puolesta liputtavat. ei lapset vahingoitu monesta muustakaan asiasta, muttei se silti välttämättä tarkoita että se ois mitenkään järkevää tai edes oikein.
Lapset ovat luonnostaan sallivia. Ei oo tytöille vaikeaa leikkiä isää kotisleikissä. Eikä pojille äitiä. Samoin pojat voivat pueutua rimpsumekkoon ja korkkareihin eikä niille tuu edes mieleen että siinä ois jotain vikaa. -Ei ennen kuin joku ahdasmielinen aikuinen kehtaa siitä huomauttaa.
 
hehheh..
Lapset ovat luonnostaan sallivia. Ei oo tytöille vaikeaa leikkiä isää kotisleikissä. Eikä pojille äitiä. Samoin pojat voivat pueutua rimpsumekkoon ja korkkareihin eikä niille tuu edes mieleen että siinä ois jotain vikaa. -Ei ennen kuin joku ahdasmielinen aikuinen kehtaa siitä huomauttaa.
tiedän? muttei liity asiaan mitenkään. on hieman eri asia että poika pukeutuu pitsimekkoon omasta halustaan, kuin että joku mamma passittaa lapsensa marssimaan homojen puolesta. oisko susta OK pistää lapsi marssimaan joidenkin persujen tai vihreiden puolesta tonne kadulle? jakamaan jotain timo soini flaijereita?
 
tiedän? muttei liity asiaan mitenkään. on hieman eri asia että poika pukeutuu pitsimekkoon omasta halustaan, kuin että joku mamma passittaa lapsensa marssimaan homojen puolesta. oisko susta OK pistää lapsi marssimaan joidenkin persujen tai vihreiden puolesta tonne kadulle? jakamaan jotain timo soini flaijereita?
Silloin kun mä olin penska, käytiin vappumarsseillakin.
 
vierailija viersa
tuskin mitenkään. mutta onhan se nyt vitun tyhmää, kun ei ne edes tajua minkä puolesta liputtavat. ei lapset vahingoitu monesta muustakaan asiasta, muttei se silti välttämättä tarkoita että se ois mitenkään järkevää tai edes oikein.
Pidät lapsia niin tyhminä, etteivät tajua, kun asian selittää heille?

Mitä väärää siinä on, että lapset saavat tietoonsa niinkin synkän salaisuuden, notta kaikilla on oikeus rakastaa ja kaikki ovat samanarvoisia?
 
vierailija♡
eli säkin pistäisit lapses marssimaan vaikka vihreiden tai persujen puolesta ok.
..hmm

Mikä on vanhempien tehtävä? Mitä kasvattaminen tarkoittaa?

Kyllä minä lähden siitä että että lapset ovat aina siellä missä vanhempansakkin ovat. Näin lapset oppivat. Olen nähnyt lukemattomia marsseja ja aina siellä lapsia on.

Tässä kyseisessä marssissa sanoma on niin kaunis että siellä pitäisi olla kaikki perheet.
 
vierailijajoppa
Siis uskontopropaganda ja varhaisella iällä aivopeseminen on ok, jo vauvathan kastetaan, mutta se että lapset opetetaan siihen että kanssaihmiset hyväksytään sellaisena kuin ne on ja kaikki saa rakastaa ketä haluaa on jotenkin väärin?
No OMG kyllä on kamalaa!

Puoluevakaumus on sitten ihan toinen asia. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä haluaa mutta kenenkään ei tarvitse hyväksyä minkään vähemmistön syrjintää mitä taas jotkut puolueet harrastaa. Eikä sellaista pidä tietenkään hyväksyäkkään.
 
vierailijaaa
tuskin mitenkään. mutta onhan se nyt vitun tyhmää, kun ei ne edes tajua minkä puolesta liputtavat. ei lapset vahingoitu monesta muustakaan asiasta, muttei se silti välttämättä tarkoita että se ois mitenkään järkevää tai edes oikein.
Millä tavalla tämä ei ole oikein? Koska sinä olet eri mieltä? Ei lapset ymmärrä paljon jumalastakaan mutta niin heitä vain viedään kirkkoihin joka sunnuntai. Mitäs sitten? Lakkaa valittamasta.
 
vierailijajoopa
ja vastaus kysymykseen; eikö se ns homopropagandan raja mene ihan siinä samassa kohtaa missä heteropopagandankin? Vai miten se nyt menikään? Mikä se mahtaa olla?

Eli mitä se homopropaganda oikein tarkoittikaan? Mä en nyt oikein ymmärrä?
 
ajatuslentoon
Voin olla väärässäkin mutta eikös lasten "tekemisestä" opeteta niin että kun nainen ja mies rakastaa toisiaan niin sitten ne tekee "sitä" ja siitä syntyy lapsi?

Eikös tuo nyt mene ristiin sen tosiasian kanssa että kun toitotetaan että kaksi miestä voi rakastaa toisiaan ja kaksi naista voi rakastaa toisiaan? Niin että mitenkäs ne sitten saa lapsia?

Onko siis oikein opettaa että kun kaksi naista ei saa lasta vaikka rakastavatkin toisiaan, niin pitää mennä lääkärin luo joka laittaa lapsen sisälle kasvamaan tai sitten käydä miehen luona tekemässä "sitä" että saa lapsen vaikkei sitä miestä rakastakaan?

Mua niin särähtää korvaan toi rakastamis-juttu, josta paljon kyllä kauniisti puhutaan mutta kun se elämän käytäntö menee sitten vähän toisella tavalla näissä muissa asioissa...

Ja turha tulla nyt venkuloimaan sillä että eihän kaikki saa lapsia ollenkaan vaikka oliskin heteropareja...
 

Yhteistyössä