Missä menee teidän raja homopropagandalle?

  • Viestiketjun aloittaja Pieras123
  • Ensimmäinen viesti
vierailijajoopa
Voin olla väärässäkin mutta eikös lasten "tekemisestä" opeteta niin että kun nainen ja mies rakastaa toisiaan niin sitten ne tekee "sitä" ja siitä syntyy lapsi?

Eikös tuo nyt mene ristiin sen tosiasian kanssa että kun toitotetaan että kaksi miestä voi rakastaa toisiaan ja kaksi naista voi rakastaa toisiaan? Niin että mitenkäs ne sitten saa lapsia?

Onko siis oikein opettaa että kun kaksi naista ei saa lasta vaikka rakastavatkin toisiaan, niin pitää mennä lääkärin luo joka laittaa lapsen sisälle kasvamaan tai sitten käydä miehen luona tekemässä "sitä" että saa lapsen vaikkei sitä miestä rakastakaan?

Mua niin särähtää korvaan toi rakastamis-juttu, josta paljon kyllä kauniisti puhutaan mutta kun se elämän käytäntö menee sitten vähän toisella tavalla näissä muissa asioissa...

Ja turha tulla nyt venkuloimaan sillä että eihän kaikki saa lapsia ollenkaan vaikka oliskin heteropareja...
Mitä ihmettä! Onko rakastaminen ja seksin harrastaminen jollekin sama asia? Sillä logiikalla olisi suorastaan laitonta rakastaa lapsia!

Minä en nyt taas ymmärrä sitä että ei vaan voi hyväksyä sitä että kukaan muu ei voi päättää kuka rakastaa ketä. Seksiä ei pidä sekoittaa rakkauteen. Sen miten lapsia tehdään voi ihan yhtä hyvin puhua oli perheessä mitä sukupuolta tahansa. Kyllä se isä tai äiti on silti jossakin. Jos jätetään tämä biologia sitten ihan rakkauden ulkopuolelle ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
 
peace hardy
Hienoa että lapset ovat päässeet marssimaan rakkauden puolesta. Siitä kai pridessä on kysymys.

Liikaa on vihaa ilmassa tänä päivänä. Minua säälittää lapset jotka syntyvät vihaisiin onnettomiin perheisiin, joissa opetetaan lapsia vihaamaan "neekereitä", "homoja", "huoria" , "ählämeitä" syntymästä asti.
En usko että kuvan lapsille opetetaan syntymästä asti älytöntä vihaa tuntemattomia kohtaan. Kuten uskovaisten ja persujen lapsille.
 
vierass
Hienoa että lapset ovat päässeet marssimaan rakkauden puolesta. Siitä kai pridessä on kysymys.

Liikaa on vihaa ilmassa tänä päivänä. Minua säälittää lapset jotka syntyvät vihaisiin onnettomiin perheisiin, joissa opetetaan lapsia vihaamaan "neekereitä", "homoja", "huoria" , "ählämeitä" syntymästä asti.
En usko että kuvan lapsille opetetaan syntymästä asti älytöntä vihaa tuntemattomia kohtaan. Kuten uskovaisten ja persujen lapsille.
Ja sinä sekä kaltaisesi opetatte lapsianne vihaamaan "persuja".
 
vierailijajoopa
Siis hemmetti! Kertokaa nyt miten se seksuaalinen suuntautuminen näkyy siinä kun päivittäin kasvatatte lapsianne, heterot/homot. Minä kun en millään ymmärrä mitä tekemistä seksillä on lasten kasvatuksen kanssa.
Minä olen ymmärtänyt että vanhemman pitää olla turvallinen ja luotettava, pitkäpinnainen ja lehmänhermoinen. En ole koskaan ajatellut että se seksuaalinen suuntautuminen pitäisi jotenkin päivittäin tuoda esille siinä kasvatustyössä. Mitä mä nyt oon ymmärtänyt väärin?
 

Yhteistyössä