missä olit ja mitä teit 27v sitten?

Tuolloin oli vastavihitty ensimmäiseen liittoni. Nuori, naiivi, kapinallinen.
Muistan kuulleni uutisen murhasta televisiosta. Silloista mustavalkean mustanpuhuvaa maailmankuvaani se ei kamalasti hetkauttanut.
Ha anoppilassa, silloisessa kodissani olin.
Uutinen Tshernobylistä ei saavuttanut minua ihan sen tapahtumahetkellä. Olin kesämökillä silloin. Järvessä oli kuolleita kaloja, mietin aina välillä, oliko näillä joku yhteys.
 
"vieras"
Olin juuri täyttänyt neljä, joten päiväni kuluivat päivähoidossa ja kotona leikkien. En muista muutettiinko maalle silloin kun olin neljä vai vasta seuraavana vuonna.
 
"vieras"
Tuolloin oli vastavihitty ensimmäiseen liittoni. Nuori, naiivi, kapinallinen.
Muistan kuulleni uutisen murhasta televisiosta. Silloista mustavalkean mustanpuhuvaa maailmankuvaani se ei kamalasti hetkauttanut.
Ha anoppilassa, silloisessa kodissani olin.
Uutinen Tshernobylistä ei saavuttanut minua ihan sen tapahtumahetkellä. Olin kesämökillä silloin. Järvessä oli kuolleita kaloja, mietin aina välillä, oliko näillä joku yhteys.
mutta ne vaan vaikutti niihin jotka oli lähellä!....ootin että ois syöpää tuulen mukana!
 
Peyote
Olin viisivuotias. Asuin kotona äidin ja isän kanssa. Meillä oli pupu, josta kovasti pidin. Tykkäsin syödä juustokuutioita petissä samalla kun isi luki mulle kirjoja. Äidin kanssa sai aina leipoa ja vanhemmat vei mua metsään paljon, marjastamaan. Joskus kun olin väsynyt, isi teki mulle sammaleeseen petin ja saatoin jäädä siihen nukkumaan. Joskus sieltä sammaleesta tuli kyllä polttomuurahaisia, auts. Isi aina veisteli mulle, tai leikkasi pahvista hyönteisiä, joiden jalat se taitteli niin, että ne seisoivat jaloillaan.

Mulla oli univaikeuksia sen ikäisenä. Olin tosi pienikokoinen jo silloin. Maailman parasta mun mielestä oli mun isoveli ja isosisko.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28129738]mutta ne vaan vaikutti niihin jotka oli lähellä!....ootin että ois syöpää tuulen mukana![/QUOTE]

sori..syöpä! on asia josta ei keskudtulla noin! voin jos tiedettä!
 
"vieras"
Olin viisivuotias. Asuin kotona äidin ja isän kanssa. Meillä oli pupu, josta kovasti pidin. Tykkäsin syödä juustokuutioita petissä samalla kun isi luki mulle kirjoja. Äidin kanssa sai aina leipoa ja vanhemmat vei mua metsään paljon, marjastamaan. Joskus kun olin väsynyt, isi teki mulle sammaleeseen petin ja saatoin jäädä siihen nukkumaan. Joskus sieltä sammaleesta tuli kyllä polttomuurahaisia, auts. Isi aina veisteli mulle, tai leikkasi pahvista hyönteisiä, joiden jalat se taitteli niin, että ne seisoivat jaloillaan.

Mulla oli univaikeuksia sen ikäisenä. Olin tosi pienikokoinen jo silloin. Maailman parasta mun mielestä oli mun isoveli ja isosisko.
mitä oikeesti inhoot!
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28129862]mitä oikeesti inhoot![/QUOTE]

Anteeks mitä? Tuntuu todella hankalalta kun kommentoit katkonaisilla lauseilla, jotka ei tarkoita mitään. Nytkään en ymmärtänyt yhtään mitään.
 
Mä tykkäsin kanssa jonkin verran ralliautoilusta, ja muistan myös tuon Henry Toivosen kuoleman, jotenkin se tuntui pahalta silloin.

Olikos tuokin tuolloin -86?

Juu, on ollut sekin silloin -86.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä