missä olit ja mitä teit 27v sitten?

Vietin ensimmäistä hiihtolomaani. Muistan, että salaa katsoin uutisia ovenraosta kun en saanut nukutuksi ja näin painajaisia pitkään- vilkas mielikuvitus kun on.

Nyt oma tyttäreni näkee painajaisia milloin mistäkin asiasta.
 
Me oltiin äidin ja valjen kanssa Teneriffalla hiihtolomaa viettämässä. Ihmeteltiin kun paikalisissa iltapäivä(?)lehtien lööpeissä luki PALME ja jotain muuta. Aika pian selvisi miksi näin oli.

Myös tuon Challengerin muistan, yksi lukiolaispoika taisi tehdä siitä jonkun sortin biisinkin... Jos en nyt ihan väärin muista...
 
Muistan Challengerin räjähdyksen, olimme kavereiden kanssa laskettelemassa ja katselin taivaalle, näkyisikö valoja taivaalla tms.. Ei sitä pienenä tajunnut, ettei ihan kaikki näy Suomen taivaalla.
 
"vieras"
Me oltiin äidin ja valjen kanssa Teneriffalla hiihtolomaa viettämässä. Ihmeteltiin kun paikalisissa iltapäivä(?)lehtien lööpeissä luki PALME ja jotain muuta. Aika pian selvisi miksi näin oli.

Myös tuon Challengerin muistan, yksi lukiolaispoika taisi tehdä siitä jonkun sortin biisinkin... Jos en nyt ihan väärin muista...
mantan, palmerin ja tsernopylin...se challengeri on mielenkiinnosta. siis luin niistä muualta. 2001 wtc jäi mieleen kun exä tuli käymään ja itse olin nukkumassa. Sano vaan että avaa telkkari ei hajukaan mitä tapahtunut. Unen pöpperössä tuli vaan mieleen että tuohan näyttää siltä purku dokumentilta. missä räjäyttämällä purkaat.
 
"tiipii"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28127547:
:xmas:

luki lehdessä et Palme murhattiin tasan 27v sitten, ja muistan et olin isäni luona hiihtoloman vietossa kun uutisista tuon kuulin.

jännää sinänsä et olen ollut 13v, miten tuollainen uutinen on jäänyt niin selkeästi mieleen..tosin muistan olleeni silloinkin isän luona kun Henry Toivonen kuoli.

muistaako kukaan muu? =)
Mä en tota Palmea muista, mutta Henry Toivonen kun kuoli, niin olin lähikaupassamme uutisen kuullessani, ja se oli tosi kaamea järkytys!!
 

Yhteistyössä