missä olitte kun synnytys alkoi?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Istuin tässä koneella, harkitsin nukkuun menoa mutta venytin sitä kun seurasin että tuleeko niitä "harjotussupistuksia" enempiki, joko käynnistyis... Eipä sitä sitte nukkuun päässy sinä yönä. :)
 
---
Sairaalassa vasta olin astellut monet portaat edes takaisin ja pari tuntia aikaisemmin sain suun kautta otettavan pillerin. Lääkäri vielä totesi jos ei nyt onnistu käynnistys pääset huomenna takaisin kotiin. Onneksi alkoi :)
 
tryv
ekasta heräsin 3 yöllä johonkin supistusta muistuttavaan kipuun. kävin kuseella ja just kun meinasin pistää maata takas meni lapsi vedet.

toisesta menin joskus 4 aamuyöllä vessaan kun oli jotenkin outo olo. matkalla sänkyyn lorahti jotain housuun. käytiin aamulla näytillä mutta päästiin takas kotia vielä illalla 7 maissa alkoi tuleen säännöllisiä supistuksia klo 00.22 poika syntyi.
 
"vieras"
1. Kotona. Meillä oli vieraita ja mitään puhumatta keitin kahvit jne. Ja kun vieraat lähti niin viel perkattiin täys ämpäri mustikoita ennen sairaalaan lähtöä.

2. Oltiin miehen sukulaisen kihlajaisissa. Sanoin jo ennen sinne lähtöä et vähän sellanen olo et lähdetään viel synnyttämään. Ja miehelle taoin päähän et lähdetään kotiin HETI kun niin sanon. No eihän se tollo tajunnu ennenkun jo melkein huusin ja itkin et nyt mennään.

3. Oltiin suht oudossa paikkaa kylässä ja sit kahvien jälkeen vaan sanoin nätisti et taidetaan lähteä kodin kautta laitokselle. Isäntä väki kauhuissaan ja itteä vaan nauratti.

4. Kotona. Aamuviideltä meni vedet. samalle päivälle oli varattu aika yliaikais kontrolliin.

5. Kotona ja meillä talo täynnä väkeä. ite yritin siivota siinä hulinassa. Muistan vaan et itkin ja raivosin et kun ei tuu mistään mitään. Siitä hässäkästä sit vaan lähdettiin.

6. Mies lähti työmatkalle keskellä yötä. Ite heräsin vessaan kun mies oli lähteny. Ensimmäinen supistus jo niin voimakas et ei enää tarvinu nukkumaan mennä. Puolen tunnin jälkeen soitin kaverin lasten vahdiksi ja perään ambulanssin.
 
"vieras"
Esikoisesta olin kaupoilla miehen kanssa ja myöhemmin illalla kotona kellottamassa suppariväliä :D Ja kuopuksista olin kotona nukkumassa, aamulla 7 aikaa heräsin ensimmäiseen kipeeseen supistukseen.
 
Kotona etsin netistä synnytystä ennakoivia merkkejä kunnes yht'äkkiä tunsin jotaintulevan. Kerkesin kylppäriin kunnes lapsivedet holahti kunnolla. Hetkeä aiemmin olin suunnitellut kaupoilla käyntiä. Onneksi en lähtenyt...
 
"ööö"
[QUOTE="vieras";24127619]onkohan kellään mennyt lapsivedet ns.elokuvatyyliin vaikka jossain ravintolassa?[/QUOTE]

No ei ihan ravintolassa mut tokasta mulla meni vedet Citymarketin kassalla ollessani maksamassa ostoksiani... :) Niin ja esikoisesta kotona ja kolmas käynnistettiin eli sairaalassa ja tätä neljättä nyt ei vielä tiiä... :)
 
1. Kotona. Äiti oli tuonut kakun, keittelin sille 20v. synttärini kunniaksi kahvia ja totesin, että sillä mallilla supistaa että viimeistään illalla on lähtö.

2. Kotona. Suihkussa, lähdössä neuvolaan. Kerkesin suihkusta pois, pukea, laittaa ripsivärit ja sitten soitinkin neuvolaan, että en mä nyt tule sinne, lähden suoraan kätilöopistolle.

3. Kotona. Heräsin aamulla, laskin supistusten välin. Ilmoitin meillä yöpyvälle äidilleni, että "juon kahvit, heitän hevosen pihalle ja talikoin tallin, käyn suihkussa ja sitten herätän miehen, että lähdetään synnyttämään, jäätkö kattomaan isompia?"

4. Kotona. Laskin supistusten välin ja soitin äidille, että "jos nyt lähdet tulemaan, niin ehdit hyvin vielä kaupan kauttakin jos haluat. Juodaan kahvit yhdessä ja sitten me lähdetään mörököllin kanssa synnyttämään."
 
erratic
Olin tiskaamassa ja siivoamassa keittiötä klo23 illalla, eka supistus jo oli sellainen että "tiesi". Aamulla oli jo ollut erilainen olo. Lapsi syntyi seuraavana aamuna puoli 9.

Nyt tässä odottelen että koskahan sitä lähdettäisiin. 39+0 tms nyt ja muksu on kyllä niin lähtökuopissa että jos vielä tulee yhtään alemmas niin silloin jo tavataan :D. Vihlookin kivasti, selkää särkee, mutta vain harkkasupistuksia nämä taitaa olla..
 
"hiphei"
Lapsivettä alkoi tihkumaan kampin kauppakeskuksessa. Pari tuntia aikasemmin lääkäri sanoi, että pitää käydä makaamaan ja tilata ambulanssi lapsiveden mennessä. :D Kyllä hävetti. Siihen jäi shoppailut.
 

Yhteistyössä