missä olitte kun synnytys alkoi?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
"vesimeloni"
Esikoisesta alkoi supistukset anoppilassa. Kotiin lähdettiin hetkeksi katselemaan mihin vointi kehittyy, mutta aika pian siitä sitten lähdettiin sairaalaan.

Toisesta alkoi supistukset kotona, kun oltiin kauppaan lähdössä koko perhe. Sanoin, että mennään vaan, ei tässä vielä ole kiirettä pitkään aikaan. Kaupan pihaan päästyä en kuitenkaan jaksanut/kyennyt lähteä kauppaan shoppailemaan, vaan mies kävi pikaisesti. Kotiin kun tultiin, niin mies lähti viemään samantien esikoisen mummulaan hoitoon ja siitä sitten pian miehen kotiuduttua lähdettiin sairaalaan.
 
tirskis
ekasta olin käynnistyksessä puoltoista vk ja synnytys käynnistyi kun meni vedet päivällispöydässä sairaalassa. ei auttanut kun pyydellä anteeks muilta ruokailijoilta ja kipittää vessaan laittamaan tuppoa pöksyihin. olin ollun synnytysosastolla koko päivän jo, mutta syömään siis lähteny naistentautien osastolle. ja siitä alkoi sitten hurjat supparit samantien ja 3minuutin välein. ei meinannu päästä edes hissiin, saati jaksaa ajella sillä 8kerroksesta aina pohjalle asti. yöllä sitten 01 jälkeen tehtiin hätäsektio ja saatiin tyttö ulos onnellisesti.

tokasta oli supistellu koko päivän, olin sipsutellut markkinoilla ja jutustellut kaikkien tuttujen kanssa pitkin kaupunkia. illalla vielä ajoin nurtsin, saunoin ja harrastettiin seksyy, ja sit 23 niin meni vedet kun makailin soffalla kattomassa jotaa C.S.I:ta ja mies just päässy sängynpohjalle maate.
siitä muutama tunti ooteltiin ja sitten minä taksilla sairaalaan ja mies mopolla perässä ja 12 nurkilla sitten hätäsektiolla toinen tyttö maalimaan syntyi.
 
Ekan syntyessä piti mennä ravintolaan juhlimaan miehen synttäreitä kun totesin että musta ei taida olla lähtijäksi.

Tokasta olin nukkumassa. Jo illalla kun olin alennusmyynneissä supisteli siihen malliin, että toivoin lähdön tulevan kohtuullisen pian.
 
Ensimmäisen kohdalla olin sairaalassa, käynnistettiin.

Toisen kohdalla yritin saada nukutuks rakettien paukkeesta huolimatta ja koitin olla oksentamatta, kun yhtäkkiä alko niin kovat kivut ettei kyenny pystyssä olemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ekan kohdalla olin sukulaisen 50-vuotissynttäreillä piiiitkällä saaristossa, olin just ehtiny nukahtaa kun alkoi järkyttävät selkäkivut. Mulle ei kukaan ollut kertonut että supistukset voi tuntua poltteena selässä, luulin että on vaan tavallista selkäkipua.. Käskin miestä hieromaan selkää ja helpotti niin että sain aamuun saakka nukuttua. Aamupalalla tunsin että jotain hulahti housuihin, ja vertahan tuo oli. Siitä sitten soiteltiin 112 ja lähettivät Medi-Helin hakemaan, kun oli aika paha tilanne, sairaalaan olis autolla kestäny ehkä kolmisen tuntia ja raskaus vasta 29 viikolla. Likka syntyi seuraavana yönä kaikista estelyistä huolimatta.

Toisen kohdalla olin just ehtiny kerätä hirmuisen määrän herkkuja olkkariin ja valmistautumassa Sinkkuelämää-maratoniin, kun alkoi supistella noin 8 minuutin välein. Kirosin siinä kiukkuisena että "miks just nyt!" :D Ambulanssilla sairaalaan ja likat syntyi pari tuntia sen jälkeen.

Kolmas ja neljäs synnytys molemmat alkaneet supistuksilla aamuyön tunteina, ja nukkumassa olen tosiaan silloin ollut.
 
äiti vm. 1976
Ensimmäisen kerran olin lähdössä morjestamaan työkavereitani, olin siis itse luonnollisesti äitiyslomalla, kävelin portaat alas ja pääsin autolle avasin oven ja lapsivedet tuli. Siinä vaiheessa takaisin sisälle huomauttamaan ukolle, että jos lähettäisiin.
Toisen kanssa olin kotona ja mies yövuorossa.
Ei muutakuin puhelin käteen ja anoppi karautti paikalle.
 
Ekasta olin sairaalassa, käynnistettiin.
Tokasta kotona, heräsin aamuyöllä supistuksiin. Illalla ei vielä nukkumaan mennessä ollut mitään fiilistä että tulis pian. Oli seuraavaksi päiväksi sovittu käynnistys sairaalassa. Poika päätti kuitenkin tulla ilman apuja pihalle.
 
"äiti"
Toinen lapsi tulossa mutta ekan syntymisen käynnistyminen se vasta nolo juttu on.
Tätä ei edes monet tuttuni usko.
Kiva tätä oli kertoo sukulaisille jotka kyseli että miten synnäri käynnisty?
Noh, oltiin justiin ruvettu ukon kanssa petipuuhiin ja mies saanut juuri vehkeensä esiin tuli multa lapsivedet... Että tämmöstä meillä :D
 
Kotona katsomassa Lordin voittoa Viisuissa. Menin kaverille vielä laskemaan leikkiä, että tuloksia jännittäessä alkaa vielä synnyttämään... 10 minuuttia Viisujen loppumisen jälkeen tuli ensimmäinen supistus ja siitä se ajatus sitten lähti :)
 
mullaaa
odotin autossa ekan kohdalla kun mies oli kirjastossa etsimässä jtn kirjaa mulla meni siis lapsivedet,oli tuskaa odottaa ja olin vielä ihan paniikissa...sattuman kaupalla eräs tuttu oli menossa myös kirjastoon joten huusin hälle että hae mun mies mulla meni lapsivedet:D. tokalla olin just asettunu hyvin sohvalle kattoon salkkareita kun lapsivedet meni ja kolmannella oltiin sukulaisten mökillä kun supparit alko... vielä jossain tuhannen korvessa niin oli sit pakko melkein heti läheteä pois sieltä...
 
"vieras"
1.Kotona.Yöllä heräsin siihen,kun "mahaan" koski :D kärvistelin jonnii tunnin ja mies heräs siihen ku itkeskelin sängyn laidalla et mahaan koskee :D mies ol eri mieltä siitä että vua koskis mahaan ;)

2.Kotona.Yöllä heräsin vessa hätään.Kävin vessassa ja menin takas sänkyyn ja samalla jotain hulahti.. sitte menin takas pötkölleen,ku mietin et oesko se pissaa tai valkovuota??..ja kuitenki nousin uudelleen et hitto ku mie just kävin vessassa..valot päälle ja samalla mies heräs..ja ei ku menoksi

3.Kotona.Olin itse asiassa just täällä lueskelemassa juttuja ennen vesien menoa..nousin koneen ääreltä ja samalla meni lapsivesi

4.Aamulla heräsin ja vessassa ja olin menossa takas sänkyyn kun sänky vähän kastui...

kaikki tylsästi kotona :D
 
"vieras"
[quote="vieras";24129105]1.kotona.yöllä heräsin siihen,kun "mahaan" koski :d kärvistelin jonnii tunnin ja mies heräs siihen ku itkeskelin sängyn laidalla et mahaan koskee :d mies ol eri mieltä siitä että vua koskis mahaan ;)

2.kotona.yöllä heräsin vessa hätään.kävin vessassa ja menin takas sänkyyn ja samalla jotain hulahti.. Sitte menin takas pötkölleen,ku mietin et oesko se pissaa tai valkovuota??..ja kuitenki nousin uudelleen et hitto ku mie just kävin vessassa..valot päälle ja samalla mies heräs..ja ei ku menoksi

3.kotona.olin itse asiassa just täällä lueskelemassa juttuja ennen vesien menoa..nousin koneen ääreltä ja samalla meni lapsivesi

4.aamulla heräsin ja vessassa kävin ja olin menossa takas sänkyyn kun sänky vähän kastui...

Kaikki tylsästi kotona :d[/quote]

muoks :d
 

Yhteistyössä