Mistä 6- kymppinen mies löytää seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä raitis, urheilullinen, terve 6- kymppinen mies voi löytää seksiseuraa. En halua huoriin eikö baaritkaan miellytä. Tinder ja muut neittideitit, niistä ei löydy millään. Kerran kävin risteilyllä ja sieltä voi löytää. Muuta en tiedä.
 
vierailija
Ainoa varma on ilotyttö, niitä hyviäkin löytyy 30-50€ varvi hinnalla Jos teet hyvin työt ja tyydytät ilotytön niin ehdottaa sinulle FB roolia ja sit saat ilmaiseksi, itse olen nykyään FB
 
vierailija
Mistä raitis, urheilullinen, terve 6- kymppinen mies voi löytää seksiseuraa. En halua huoriin eikö baaritkaan miellytä. Tinder ja muut neittideitit, niistä ei löydy millään. Kerran kävin risteilyllä ja sieltä voi löytää. Muuta en tiedä.
Hakeudu sinne missä on aasialaisnaisia, esim joku lounaspaikka tms, usein siellä on vain naisia keskenään ilman miesseuraa. Kun katseesi kohtaa jonkun viehättävän ja hymyilevän naisen, ala juttusille.

Käytin muutaman kerran sellaista tekniikkaa että kysyin sattuuko hän tietämään onko Suomessa jotain sivustoa missä on sinkkuja thaimaalaisia/aasialaisia?

Hyvässä lykyssä hän sanoo sinulle että miksi mennä sinne koska hänkin on sinkku 🥰

En tiedä onko sitä enää mutta olin vaikuttunut kun kävin erään aasialaisen naisen kanssa Myyrmannii sisäpihalla (taivasalaa siis), siellä oli bussi joka oli katukeittiö. Siellä oli paljon heikäläisiä naisia ilman miesseuraa, todella iloisia ja hymyileviä. Jos olisin yksin niin menisin ilman muuta sinne.

Olen ollut heistä pitkään kiinnostunut ja huomannut että jos olet ilmaa heille, niin he ovat varattuja. Sinkun kanssa on hyvin todennäköistä saada katsekontakti, ja siitä sitten edetä toivottavasti eteenpäin.

Aasialaisissa naisissa on se hieno piirre että he arvostavat vanhempia miehiä eikä vaikkapa 20:n vuoden ikäero ole mikään este. Suurempikin saa olla.

nimim. kokemusta on 😍
 

Yhteistyössä