Mistä olet kateellinen parhaalle ystävällesi? (Sis. myös turhaa ruikutusta)

  • Viestiketjun aloittaja vierasap
  • Ensimmäinen viesti
vierasap
Kateushan on yksi synneistä, enkä lähes ikinä ole mistään kateellinen.
Tänään treffasin kuitenkin parasta ystävääni ja hän oli käynyt kampaajalla. Tunsin kateuden piston hänen hiuksistaan!! Ne olivat aivan ihanat, juuri hänelle sopivat. Tumma pohjaväri ja kahden värisiä raitoja.
Itsellä siis on perisuomalainen hiirenhäntä-liuhuletti, josta ei saa tekemälläkään mitään. Oikeasti vähän jopa suutuin ystävälleni hänen hiuksistaan.. Kyllä naiset(kin) osaavat olla typeriä, minä etunenässä.

Joten piristäkää ja kertokaa mistä (typeristäkin) jutuista olette kateellisia ystävillenne.
 
xulu
vaikka siitä että hänen lapsi on niin kiltti! (on 1-vee) ei kiipeile verhoissa eikä sotke paikkoja ja on rauhaksiin lattialla, syö hyvin! Omani olivat oikeita riiviöitä siinä iässä. Vaan ihmisiä niistäkin tuli ;)
 
Mä en rehellisesti sanottuna ole kateellinen kenellekään, ei ainakaan tule mieleen kun yritän tässä muistella..
Paras ystäväni on narkkari, häntä en kyllä kadehdi vaikka hänellä joitain sellaisia asioita onkin mitä minulla ei ole. :D
 
"Hmm"
Mä en voi oikeastaan sanoa, että olisin kateellinen, mutta ihailen hänen parisuhdettaan, miten voikaan olla niin toisilleen sopiva pari! Siis sellaisesta on vaikea olla kateellinen, kun en mä kuitenkaan hänen miestään haluaisi mistään hinnasta :)
 
"mie"
No en ole onneksi liikaa kateellinen hänelle mistään, vaikka hänellä on esim. tosi paljon rahaa, oikeastaan olen onnellinen, että hänellä on kaikki hyvin, hän on mukava ystävä ja haluaa olla minun ystäväni.
 
Olen kateellinen ystävälleni siitä, että hän voi syödä mitä tahansa.
Vaikka vetäisi kuukauden pizzaa turpaansa, olisi silti yhtä freesi ja hoikka.
Itse kun vilkaisenkin hampurilaista, on se jo läskinä takapuolessa.
 
Kropasta - paras ystäväni painaa yli 10 kiloa vähemmän kuin minä, ja voi syödä mitä vain miten paljon vain eikä liho.

Ystäväni taas on minulle kateellinen siitä että minä pystyn saamaan lapsia. Ja minä olen valtavan surullinen hänen puolestaan ja lainaan omiani hänelle niin usein kuin hän toivoo.
 
Siitä, että saa toisen lapsen. Ite kuumeilen ja haaveilen, näillä näkymin saan kuumeilla ja haaveilla 10v, mies ei halua aijemmin :/. Tytär 1v9kk ja aivan ihana ja kaipuu toiseenkin lapseen on kova, mutta ehkä mä jaksan oottaa. Pidän noi kateuden pistot omana tietonani.
 
Jaa, ehkä se että pääsee pyörimään maailmalla tällä hetkellä miten tahtoo...asui kolme vuotta espanjassa, sitten muutti hetkeksi saksaan, asui kolmisen vuossa usassa ja nyt tekee muuttoa englantiin...siihen mäkin tahon :D Tosin mun muutto on kanssa ihan käsin kosketeltavaa jo :) Pääsee taas kiertelemään tai sitten huilimaan muille maille vierahille.
 
"vierailija"
kylä mä vähän kadehdin kaverin tilavaa asuntoa.. paritalonpuolikas 5h ja k, supertilavat kylppäri, vessa ja khh. itellä kerrostalokolmio superpienellä kylppärillä. Vaikka omasta kodista tykkäänkin, aina iskee kateus, kun käyn heillä kylässä ja näen avaraa ja tilavaa joka paikassa. Lohduttaudun sillä, että talo sijaitsee aika kuusessa :)
 

Yhteistyössä