Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

"Piia"
Mua onnisti :D Se juo kerran v, vakituinen työ, siivoo, tekee ruokaa, tottelee mua, muttei tossu silti :D 45 se täyttää, mää 29, mutta komistuu vaa iän myötä :p 13v tulee kesällä täyteen.
 
...ja nyt se tieto on poissa. Viiden minuutin paljastus tällä kertaa.

Mutta juu, löytyyhän niitä ties mistä. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
ggg
No ne parhaat on monasti näkymättömämpiä. Ne ei ole niitä rehentelijöitä, ei niitä sumpliikkimiehiä tms. jotka yleensö nousevat ensinnä esiin, ja tunkevat eturiviin parihakuprosessissa.

Mutta mä luulen että suurin ongelma on se että nainen itse ei tiedä, mitä itselle haluaa. Ja kuitenkin väkisin on oltava parisuhteessa ja tehtävä ne lapset. Koska Perhe pitää olla, koska se kuuluu suunnitelmaan. Alussa siis annetaan niitä virheitä anteeksi ja/tai ei ymmärretä että tilanne ei tule välttämättä muuttumaan. Jos mies ravaa joka viikko baarissa ennen lapsia, tulee hän tod näk niin tekemään myös lasten syntymän jälkeen....

Paljon kuitenkin vaikuttaa myös oma käytös. Kunnioitus toista kohtaan....sitä kannattaa miettiä.

Itse onneni löysin maalta. Ihmisen jolla perheen merkitys on edelleen suuri.
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
No ne parhaat on monasti näkymättömämpiä. Ne ei ole niitä rehentelijöitä, ei niitä sumpliikkimiehiä tms. jotka yleensö nousevat ensinnä esiin, ja tunkevat eturiviin parihakuprosessissa.

Mutta mä luulen että suurin ongelma on se että nainen itse ei tiedä, mitä itselle haluaa. Ja kuitenkin väkisin on oltava parisuhteessa ja tehtävä ne lapset. Koska Perhe pitää olla, koska se kuuluu suunnitelmaan. Alussa siis annetaan niitä virheitä anteeksi ja/tai ei ymmärretä että tilanne ei tule välttämättä muuttumaan. Jos mies ravaa joka viikko baarissa ennen lapsia, tulee hän tod näk niin tekemään myös lasten syntymän jälkeen....

Paljon kuitenkin vaikuttaa myös oma käytös. Kunnioitus toista kohtaan....sitä kannattaa miettiä.

Itse onneni löysin maalta. Ihmisen jolla perheen merkitys on edelleen suuri.
Näin on näreet!
 
"vierailija"
[QUOTE="Piia";29818243]Mua onnisti :D Se juo kerran v, vakituinen työ, siivoo, tekee ruokaa, tottelee mua, muttei tossu silti :D 45 se täyttää, mää 29, mutta komistuu vaa iän myötä :p 13v tulee kesällä täyteen.[/QUOTE]


HYI V*^#TTU!!

reilu kolmekymppinen käynyt polkemassa n.16 lasta !??!
 
"Piia"
[QUOTE="vierailija";29819120]HYI V*^#TTU!!

reilu kolmekymppinen käynyt polkemassa n.16 lasta !??![/QUOTE]

Valehtelin sillon ikäni 19 v, mut mitä sitä suremaan, hyvä ja nuorekas mies mulla, sen ikäset ämmät katkerina kattelee :D
 
[QUOTE="Piia";29819160]Valehtelin sillon ikäni 19 v, mut mitä sitä suremaan, hyvä ja nuorekas mies mulla, sen ikäset ämmät katkerina kattelee :D[/QUOTE]

Missäs vaiheessa se huijaus paljastui? Taisit olla silti paljastumisvaiheessakin vielä nuori, eikö miehelle tullut mitään paniikkia siitä että oli sekaantunut vähän liian nuoreen? Mitä sun porukat oli mieltä vanhasta seurustelukumppanistasi?
 
"Piia"
Missäs vaiheessa se huijaus paljastui? Taisit olla silti paljastumisvaiheessakin vielä nuori, eikö miehelle tullut mitään paniikkia siitä että oli sekaantunut vähän liian nuoreen? Mitä sun porukat oli mieltä vanhasta seurustelukumppanistasi?
Oltiinko joku 3 kk tapailtu, sanoin sille kun lähti töihin että oon 16, sillä meinas silmät pudota päästä :D Sano et jos ois aiemmin tienny ni ei ois koskenu. Mut mikäs siinä ku ihastuttiin jo toisiimme ni se jatku ja jatku, muutin aika nopeeta sen luo, ei mun äitee mitään ihmeellistä. Olinhan jo 17 täyttämässä just. Mut en kadu, tie missä oisin, jos oisin jatkanu kaveriporukan kanssa teininä.
 
[QUOTE="Piia";29819214]Oltiinko joku 3 kk tapailtu, sanoin sille kun lähti töihin että oon 16, sillä meinas silmät pudota päästä :D Sano et jos ois aiemmin tienny ni ei ois koskenu. Mut mikäs siinä ku ihastuttiin jo toisiimme ni se jatku ja jatku, muutin aika nopeeta sen luo, ei mun äitee mitään ihmeellistä. Olinhan jo 17 täyttämässä just. Mut en kadu, tie missä oisin, jos oisin jatkanu kaveriporukan kanssa teininä.[/QUOTE]

Normaali 32-vuotias olisi lopettanut suhteen siihen paikkaan jos olisi huomannut sekstailleensa 16-vuotiaan kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
789
Eihän kukaan ole täydellinen, ikävä kyllä.
Oma mies kittaa kaljaa ja on tietokoneella turhan paljon. Mutta ei vaikuta pettäjältä, ei edes viihdy baareissa tai naisten seurassa. Välillä osaa olla ilkeä ja sanoa tosi pahasti.
Mutta sitten toisaalta hän on meidän ruuanlaittaja, ja siivoileekin ehkä jopa enemmän kuin minä. Ja käy kuitenkin töissä ja on melkein aina mukava. Ja on komea! Ja on oppinut olemaan kärsivällisen kiltti koirille vaikka osaavatkin olla joskus todella rasittavia.

Enkä itsekään ole mikään täydellinen. Laiska ja helposti masisteleva introvertti. Ja tykkäisin käydä baarissa ja on melkein vain miespuolisia kavereita. Eli en edes haluaisi mitään tosi tosi tosi täydellistä miestä, koska oletettavasti onnistuisin omalla pessimistisyydellä tuhoamaan hänet. Ihan mielellään annan sen täydellisen miehen mennä jollekin täydelliselle naiselle.
 
Hyvä ettei lopettanut, nythän tuolla ikäerolla ei ole merkitystä.
Ei nyt olekaan merkitystä. Mutta ei sitä tuolla verukkeella joku 25-v. poitsu voi aloittaa seurustella 10-vuotiaan kanssa (vaikka vain pitäisivät toisiaan kädestä ja pussailisivat), vaikka joskus vanhainkodissa ikäeron merkitys olisi olematon.

Tuon "Pian" miehen olisi kuulunut odottaa pari vuotta ja sitten iskeä kiinni.
 
"huh huh"
Normaali 32-vuotias olisi lopettanut suhteen siihen paikkaan jos olisi huomannut sekstailleensa 16-vuotiaan kanssa.
:O Eikö Raamattu kiellä hylkäämisen? Ja Jeesuksen aikoihinhan oli yleistä että 16 vuotiaat tytöt meni naimisiin itseään vanhemman miehen kanssa.

Ehkä Piian mies rakasti ja rakastaa häntä, ja siksi järkytyksestä huolimatta halusi olla hänen kanssa. :)
 
Vierasmiess
Ei nyt olekaan merkitystä. Mutta ei sitä tuolla verukkeella joku 25-v. poitsu voi aloittaa seurustella 10-vuotiaan kanssa (vaikka vain pitäisivät toisiaan kädestä ja pussailisivat), vaikka joskus vanhainkodissa ikäeron merkitys olisi olematon.

Tuon "Pian" miehen olisi kuulunut odottaa pari vuotta ja sitten iskeä kiinni.
Liha on leikattavissa 16-v iässä.
 
Ei nyt olekaan merkitystä. Mutta ei sitä tuolla verukkeella joku 25-v. poitsu voi aloittaa seurustella 10-vuotiaan kanssa (vaikka vain pitäisivät toisiaan kädestä ja pussailisivat), vaikka joskus vanhainkodissa ikäeron merkitys olisi olematon.

Tuon "Pian" miehen olisi kuulunut odottaa pari vuotta ja sitten iskeä kiinni.
Suojaikäraja on 16-vuotta ja on naisia jotka ovat menneet naimisiin 17-vuotiaina. Se kuinka paljon yli tuo on ei ole väliä. Eri asia jos mies olisi ollut auktoriteettiasemassa.

Pitäisikö mielestäsi suojaikärajaa nostaa ja mihin?
 

Yhteistyössä