Mistähän miesviha johtuu?

  • Viestiketjun aloittaja Misandria
  • Ensimmäinen viesti
Olen elämässäni kohdannut ihan vaan muutamia naisia, jotka eivät koe miesvihaa. Kyse ei tosiaan ole siitä, että naisia on täällä joka lähtöön, vaan miehiä vihataan aivan yleisesti. Sitten parhaat tai sovinnaisimmat miehistä ruuvataan mukaan naisvetoisiin suhdejuttuihin ja siellä heitä ylistetään aikansa kaikkien muiden sikojen yläpuolella. Mutta lähtökohta on kuitenkin mieheen kohdistuva todella kiukunsekainen epäröinti. Ja se että mies hyväksikäyttää tai yrittää saada hyötyjä seksin kautta.

Tottakai itse miehenä haluan saada hyötyä myös seksin kautta. Jos nainen kokee että minun seksuaalinen kiihottumiseni aiheuttaa häikkää tai sitä pitäisi suitsia hän ei sovi minulle. Mutta en ole silti hyväksikäyttäjä. Nainen on tyydyttänyt omasta tahdostaan tai sitten ei ole. Tai jos hän on traumatisoitunut siitä niin menköön psykiatrille. Ei lähinnä kiinnosta.

Naisten miesviha kumpuaa siitä mitä miehistä on heille sanottu. Miehet on kookkaita, karuja ja ne tulee kuin sinnilauma päälle. Ja osa niistä on ujoja limoja siis hyi helvetti ei miehiä ollenkaan.

HYI HELVETTI!

(kiitos huomiostanne)
Vähän turhan paksua jo?
 
vierailija
ehkä. veikkaan et tähän ketjuun ois eksyny enemmän ku 2(?) miesvihaajaa jos pitäs lähimaillakaan paikkansa :D

sinä mies joka kirjoitit tuon lissun lainaaman viestin, ne naiset taitaa vihata ihan vaan sua yksilönä.
Ikävä kyllä vihaavat kaikkia miehiä.
On minut valittu luokan fiksuimmaksikin mieheksi naisten taholta. Ja olen ollut pitkässä suhteessa fitnesskissan kanssa.Komea en enää ole. Toki sitäkin jotkut vihaavat mutta se on sitten eri asia.
 
vierailija
fiksuus ei tarkoita ettei sua vihattais. toi occami (luulee) o(leva)n(sa) fiksu, mut sitäki vihataan.
Jokaista miestä vihataan nykyjärjestelmässä. Naiset pelkäävät miehiä koska ovat alikehittyneitä. Viha on ainoa tapa säilyttää kontrolli asiassa. Ja kyllä miehet omalta osaltaan ovat pöhköjä joten tasapeli. Onneksi olen saanut tavata elämässäni pari naista, jotka eivät koe vihaa miehiä kohtaan. Silmien avautuminen horroksen jälkeen on mielenkiintoinen kokemus.
 
Olen elämässäni kohdannut ihan vaan muutamia naisia, jotka eivät koe miesvihaa. Kyse ei tosiaan ole siitä, että naisia on täällä joka lähtöön, vaan miehiä vihataan aivan yleisesti. Sitten parhaat tai sovinnaisimmat miehistä ruuvataan mukaan naisvetoisiin suhdejuttuihin ja siellä heitä ylistetään aikansa kaikkien muiden sikojen yläpuolella. Mutta lähtökohta on kuitenkin mieheen kohdistuva todella kiukunsekainen epäröinti. Ja se että mies hyväksikäyttää tai yrittää saada hyötyjä seksin kautta.

Tottakai itse miehenä haluan saada hyötyä myös seksin kautta. Jos nainen kokee että minun seksuaalinen kiihottumiseni aiheuttaa häikkää tai sitä pitäisi suitsia hän ei sovi minulle. Mutta en ole silti hyväksikäyttäjä. Nainen on tyydyttänyt omasta tahdostaan tai sitten ei ole. Tai jos hän on traumatisoitunut siitä niin menköön psykiatrille. Ei lähinnä kiinnosta.

Naisten miesviha kumpuaa siitä mitä miehistä on heille sanottu. Miehet on kookkaita, karuja ja ne tulee kuin sinnilauma päälle. Ja osa niistä on ujoja limoja siis hyi helvetti ei miehiä ollenkaan.

HYI HELVETTI!

(kiitos huomiostanne)
Ei se ole miehen ongelma jos tekee mieli seksiä. Tietysti tapoja hoitaa tyydytys on monia. Fiksu nainen osaa opastaa miestä siten, että mies osaa kohdella naista paremmin. Tyypillisesti me miehet mennään suoraan "pesälle", vaikka yleensä naiset haluaa, että mennään kiertotietä (hieronnan ja pitkän esileikin kautta).

Minä en ole kohdannut koskaan miesvihaa ja tämä johtunee siitä, että olen ollut nuoresta saakka naimisissa ja minun ei ole ollut tarve miellyttää naisia suhdemielessä. Voin kuitenkin kuvitella mielessäni vanhan ruttunaamaisen "immen", joka on kerran elämässään pettynyt miehiin ja päätellyt, että kaikki miehet ovat paskoja, kun yksi mies oli paska! Tämä on vähän sama kuin ajattelisi, että kun kerran syö mädän omenan, ovat kaikki muutkin omenat mätiä.
 
vierailija
Ei se ole miehen ongelma jos tekee mieli seksiä. Tietysti tapoja hoitaa tyydytys on monia. Fiksu nainen osaa opastaa miestä siten, että mies osaa kohdella naista paremmin. Tyypillisesti me miehet mennään suoraan "pesälle", vaikka yleensä naiset haluaa, että mennään kiertotietä (hieronnan ja pitkän esileikin kautta).

Minä en ole kohdannut koskaan miesvihaa ja tämä johtunee siitä, että olen ollut nuoresta saakka naimisissa ja minun ei ole ollut tarve miellyttää naisia suhdemielessä. Voin kuitenkin kuvitella mielessäni vanhan ruttunaamaisen "immen", joka on kerran elämässään pettynyt miehiin ja päätellyt, että kaikki miehet ovat paskoja, kun yksi mies oli paska! Tämä on vähän sama kuin ajattelisi, että kun kerran syö mädän omenan, ovat kaikki muutkin omenat mätiä.
Mitä tekemistä sun avioliitollas on sen kanssa että et ole kokenut miesvihaa? Meinaatko että miesvihaa kokee vain sinkkumiehet? Yhtä vihattava sinä olet, olet sitten naimisissa tai et. Pätee kaikkiin muihinkin ihmisiin.
 
Mitä tekemistä sun avioliitollas on sen kanssa että et ole kokenut miesvihaa? Meinaatko että miesvihaa kokee vain sinkkumiehet? Yhtä vihattava sinä olet, olet sitten naimisissa tai et. Pätee kaikkiin muihinkin ihmisiin.
Mietis hieman. Minun ei ole edes tarvinnut välittää naisten mielipiteistä kun on avioliitossa (parisuhdemielessä). Töissä tai muualla en ole miesvihaan törmännyt.
 
Vaikkei sun tarvitsisi välittää mielipiteistä, ei tarkoita että niitä mielipiteitä ei voisi olla
Ei tietenkään. Se on jokaisen oma asia millaisilla ajatuksilla itseään haluaa kiduttaa. Monet vihaa tupakoitsijoita, lihavia jne. Viha on yksilön oma ongelma ja sitä varten on olemassa psykoterapiaa, jos viha meinaa hallita elämää liiaksi.

Hysteria oli ennen naisiin liitetty mielisairaus. Sitten kehiteltiin vibraattori ja kas kummaa, hysteeriset naiset olivat vain puutteessa. Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä :)
 
vierailija
Ei tietenkään. Se on jokaisen oma asia millaisilla ajatuksilla itseään haluaa kiduttaa. Monet vihaa tupakoitsijoita, lihavia jne. Viha on yksilön oma ongelma ja sitä varten on olemassa psykoterapiaa, jos viha meinaa hallita elämää liiaksi.

Hysteria oli ennen naisiin liitetty mielisairaus. Sitten kehiteltiin vibraattori ja kas kummaa, hysteeriset naiset olivat vain puutteessa. Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä :)
Noloja väitteitä hysteriaan liittyen.
 
vierailija
Ei tietenkään. Se on jokaisen oma asia millaisilla ajatuksilla itseään haluaa kiduttaa. Monet vihaa tupakoitsijoita, lihavia jne. Viha on yksilön oma ongelma ja sitä varten on olemassa psykoterapiaa, jos viha meinaa hallita elämää liiaksi.

Hysteria oli ennen naisiin liitetty mielisairaus. Sitten kehiteltiin vibraattori ja kas kummaa, hysteeriset naiset olivat vain puutteessa. Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä :)
Sä taidat olla seksuaalisesti häiriintynyt. Luuletko että rasistit (tummaihoisia kohtaan) vihaa tummaihoisia siksi että nekin on vaan mustan munan puutteessa?
 
Hetkittäin, kun ton yhden hepun kirjoituksia lukee, mä ymmärrän miksi jotkut eivät voi sietää miehiä.

Nainen ei elä miehen kautta. Jos panettaa, panettaa eikä se useimmiten suuntaudu kehenkään. Saati munaan. Siis niinku... ööö... *lannistuu* Antaa olla.
 
vierailija
Ei tietenkään. Se on jokaisen oma asia millaisilla ajatuksilla itseään haluaa kiduttaa. Monet vihaa tupakoitsijoita, lihavia jne. Viha on yksilön oma ongelma ja sitä varten on olemassa psykoterapiaa, jos viha meinaa hallita elämää liiaksi.

Hysteria oli ennen naisiin liitetty mielisairaus. Sitten kehiteltiin vibraattori ja kas kummaa, hysteeriset naiset olivat vain puutteessa. Epäilen vahvasti, että miesvihakin johtuu puutteesta, tai sitten on naitu aivot niin pellolle, että toleranssi seksiin on niin suuri, ettei mikään riitä :)
Miesviha johtuu lähinnä surkeasta naiskasvatuksesta. Miehet on liian rankkoja/samalla tossuja pikkunaisen herkkään minäkuvaan. Miehiä pitää kaitsea ja heidän kanssaan pitää olla eri mieltä, heiltä pitää vaatia jäyhyyttä ja sosiaalisia suoritteita. Miehen kiihotus, penis ja orgasmi ovat kulttuurissamme lähinnä rihkamaa, sinänsä. Naisen vibra ja itsetyydytys taas ovat tärkeä asia koko yhteiskunnalle. Samoin naisten palvelu. Mutta kukaan ei puhu siitä miten hienoa miehen on laueta esimerkiksi naisen käteen tai miten hienoa on ottaa miehen lasti käteen. Se olisi ihmisten mielestä sairasta puhetta.
 
vierailija
Jos ei ole ollut mitään erityisen huonoja kokemuksia miehistä, jos ei tunne ketään jolla olisi ollut erityisen huonoja kokemuksia miehistä, jos ei ole kasvanut ilmapiirissä jos miehiä vihataan, jos ei uutisten myötä ole muodostunut miehistä vihattavaa kuvaa? Mistä se voi johtua? Voiko se olla geeneissä? Tai aivoissa? Jos on vihannut miehiä niin kauan kuin muistaa?
Miesviha johtuu yksinkertaisesti naisen kateudesta ja omasta itsekkyydestä.
Nainen on itsekäs olento loppujen lopuksi. Naisen ja miehen erot ovat todellisia.
 
Noloja väitteitä hysteriaan liittyen.
Luulitko, että on vitsi? https://en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

Female hysteria was a once-common medical diagnosis, made exclusively in women, which is today no longer recognized by medical authorities as a medical disorder. Its diagnosis and treatment were routine for many hundreds of years in Western Europe. [1] Typical treatment was massage of the patient's genitalia by the physician and, later, by vibrators or water sprays to cause orgasm.
 
Sä taidat olla seksuaalisesti häiriintynyt. Luuletko että rasistit (tummaihoisia kohtaan) vihaa tummaihoisia siksi että nekin on vaan mustan munan puutteessa?
Taas vedetään maailmaa niiiiin mustavalkoisen aspergerimäisesti kuin olla ja voidaan :)

Olen tosiaan aika seksuaalisesti häriintynyt, kun olen ainoa naimisissa oleva hetero keskellä lesboja, sadomasokisteja, homoja, vapaa-avioisia ja eläimiin sekaantujia :)
 
vierailija
Miesviha johtuu yksinkertaisesti naisen kateudesta ja omasta itsekkyydestä.
Nainen on itsekäs olento loppujen lopuksi. Naisen ja miehen erot ovat todellisia.
Naiskasvatus ja kuva elämästä mikä naiselle annetaan tekevät sen itsekkyyden. Naisethan on pikkulapsesta saakka kehuttuja länsimaissa ja osassa muitakin maita. Poikalapsi on päiväkodista pitäen aina näytön paikan edessä. Miehiä halveksitaan ja heidän sukupuolielimiä ei arvosteta juurikaan, naiset näkevät pippeliä kilometreittäin loikkiessaan jalkapalloliigasta toiseen. Nainen on elämän cheerleader syntyy erilaisiin lähtökohtiin ja voi jättää monia asioita tekemättä ilman että perusarvostus menee. Älyn voi usein korvata vallankäytöllä ja sodat on helppo kääntää miesten syyksi.. Menee sukupolvi tai pari helposti ennen kuin aikaansaadaan muutosta. Nykyisin miehet vielä hyväksyvät osansa, eikä asiasta, kuten miesvihasta käydä keskusteluja. Pieni miesvihahan on pop. Itsenäisyys rockkaa.
 
vierailija
Taas vedetään maailmaa niiiiin mustavalkoisen aspergerimäisesti kuin olla ja voidaan :)

Olen tosiaan aika seksuaalisesti häriintynyt, kun olen ainoa naimisissa oleva hetero keskellä lesboja, sadomasokisteja, homoja, vapaa-avioisia ja eläimiin sekaantujia :)
No mistä rasismi sun mielestä sitten johtuu? Varmaan siitä että esimerkiksi suomalaiset miehet on niin ihania, ettei kukaan ulkomaalainen mies voi tehdä suomalaiseen naiseen samanlaista vaikutusta. Vai johtuuko kuitenkin siitä mustan munan puutteesta? Varmaan, koska kaikkihan liittyy seksiin mielestäsi.
 

Yhteistyössä