mitä älytöntä/hauskaa olet sanonut synnytyksessä.. :D

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
juu..
heti pojan synnyttyä kun kätilö otti ensimmäistä perhepotrettia niin tokaisin sille että otakin se kuva sitten niin ettei mun revenny värkki näy siinä... oli vanha kätilö, ei oikein tykänny.. :)
 
Minä sanoin miehelle jossain vaiheessa että nyt en kyllä enää tiedä että mitä tulee ja mistä reijästä. Mies siihen että "Anna tulla ihan mitä vain, ei haittaa", minä vastasin siihen että "Etkö voi edes tasoitukseksi pieraista". Kätilöä ja miestä nauratti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
Tää on kyllä huippu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
Ihan paras :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Esikoinen kun syntyi syöksysynnytyksenä (19min) ei ehtinyt puudutteet eikä mitkään... repesin aikas paljon ja kätilö alko ompeleen... huusin sille :ai, mitä v****a sä oikeen teet. Johon kätilö tuumasi että "just sitä mutta entistä parempaa" :LOL:
:LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: meinas mennä kahvit väärään kurkkuun
 
Ekan synnytyksen aikana mä muuta tainnu tehdäkkään kun puhua hulluja, sen minkä kivuilta pystyin.

Yritin kanssa lähteä kotiin, "mä tuun vaikka huomenna takasin, nyt en jaksa enää". Ei onnistunu.

Nyt se tulee, nyt se tulee... -joo, varmaan, en usko. (olivat sanoneet jo pari kertaa aikasemmin). -hiukset näkyy. - En usko. On mullakin karvoja.

Sitten kun lääkäri laitto tikkejä niin hoin koko ajan että riittä jo (sattu niin paljon). Älkää ommelko sitä kokonaan umpeen. :D Sillekin saattaa olla vielä joskus käyttöä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Voi vaikka mitä... En tosin mitään legendaarista tilanteeseen sopivaa, mutta en oo tainnu yhtä hyvässä humalassa olla ainakaan vuosiin, ku mitä ilokaasusta tulin. Ja niitä hourailujani sitten toimitin miehelle ja kätilöille. Lauloin myös karaokea maski mikkinä. Välillä vaan "mikki" saattoi mennä reilusti ohi kohteen. Ihme, että siihen mun holtittomaan ilokaasun väärinkäyttöön ei puututtu, ennen kuin oli pakko tulla takas tolkkuihin. Kätilö lauleli mun kanssa... Huipputyyppi!
:D :D Hauska!

 
Mua ei ponnistuttanu ollenkaa (liekö syynä epiduraali) joten mä olin kans lähössä kotiin sieltä kun:"ei se **ttu sieltä halua tulla ulos :snotty: Laitto mun jalat sitte jalkatukiin jotta pysyn paikoillani |O

Nii ja ilokaasun pyysin miestä nappaamaan mukaan koska mä vaihdan punaviinin heti siihen.. Epiduraalin kun sain niin aloin miettimään josko sen vois jättää sinne pysyvästi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja oh:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Kätilö kysyi ponnistusvaiheessa haluaisinko kokeilla vauvan päätä. Vastasin siihen vienosti,että "ei kiinnosta räplätä sen päätä vaan haluan sen saatana ulos sieltä". :snotty:
tä? :eek:
Multa kysyttiin tuota samaa. Minä sanoin, että jos minä nyt kokeilen sieltä pimperostani pullottavaa lapsen päätä, niin lähden juoksemalla pakoon! :D
 
Taa
:LOL: :LOL: :LOL: Ai kamala! Hyvä kun tuolilla pysyn kun niin naurattaa. Harmi, ettei oo omia lisätä joukkoon, kun ensimmäinen tuli sektiolla. Kattellaan sit kesällä, kun tän toisen on aika poistua yksiöstään.
 
Mä taisin olla liiankin kilttinä näihin verrattuna :D Luulin etukäteen et saatan sanoo jotain ukolle, mut en sit mitään pahaa sanonukaan... Varottelin etukäteen että ei kannata sit ottaa ihan tosissaan jos avioeroa tms. alan suunnittelemaan :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luminka:
Mä taisin olla liiankin kilttinä näihin verrattuna :D Luulin etukäteen et saatan sanoo jotain ukolle, mut en sit mitään pahaa sanonukaan... Varottelin etukäteen että ei kannata sit ottaa ihan tosissaan jos avioeroa tms. alan suunnittelemaan :whistle: :LOL:
Mä taas suureen ääneen kailotin ennen synnytystä että "miten kukaan oikeasti kiroilee ja huutaa synnytyksessä? Ihme tyyppejä kun on niin huonot käytöstavat".

Joo-o, jouduin nielemään tämänkin... Huusin ja kiroilin kuin katunainen kun olivat tyrkänneet muhun jonkun hemomäärän oksitosiinia kun synnytys pysähtyi epiduraalin aikana. Pyysin useaan otteeseen anteeksi kätilöiltä ja lääkäriltä.. Jotka tosin totesivat pahempaakin kuulleensa..

 
Vieras
Kun lääkäri laittoi puudutusta niin sanoin, että jos tämä ei auta, haluan halosta päähän. Kätilö vastasi huvittuneena, että ei tässä halkoja tarvita ja oikeassa oli, puudutus tehosi.
 
Anestesialääkäri yrittää laittaa kolmatta kertaa epiduraalia, supistukset hirveitä ja minä hoen v****, V****, V****! välissä "Anteeksi että kiroilen" Ja taas sama laulu.. Loppui hokeminen ku lähettiin kärräämään pikavauhdilla leikkaukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Luminka:
Mä taisin olla liiankin kilttinä näihin verrattuna :D Luulin etukäteen et saatan sanoo jotain ukolle, mut en sit mitään pahaa sanonukaan... Varottelin etukäteen että ei kannata sit ottaa ihan tosissaan jos avioeroa tms. alan suunnittelemaan :whistle: :LOL:
Mä taas suureen ääneen kailotin ennen synnytystä että "miten kukaan oikeasti kiroilee ja huutaa synnytyksessä? Ihme tyyppejä kun on niin huonot käytöstavat".

Joo-o, jouduin nielemään tämänkin... Huusin ja kiroilin kuin katunainen kun olivat tyrkänneet muhun jonkun hemomäärän oksitosiinia kun synnytys pysähtyi epiduraalin aikana. Pyysin useaan otteeseen anteeksi kätilöiltä ja lääkäriltä.. Jotka tosin totesivat pahempaakin kuulleensa..
Joo, mä luulin että oikeesti tulis suusta vaikka mitä sammakoita! Mut ei sit yhtään.. Toki sanoin että viimeinen kerta kun tänne tullaan ym.. Heti kun oli syntynyt, ajattelin et ei synnytyksen takia aikanaan jää seuraava lapsi hankkimatta :D Taitaa vaan tuo mies olla sitä mieltä et tässä on meidän lapset :snotty:
 

Yhteistyössä