mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa

  • Viestiketjun aloittaja aarg
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:15 aarg kirjoitti:
mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa?
pienen vauvan?

ei mitään myötätuntoa, kiukuttaa ja ärsyttää, että tuovat kakaroitaan huutamaan
meinaatsä et kaikkien kellä on vauva/pieni lpsi pitäis pysyä vaan kotona?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:15 aarg kirjoitti:
mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa?
pienen vauvan?

ei mitään myötätuntoa, kiukuttaa ja ärsyttää, että tuovat kakaroitaan huutamaan

Siinäpä kirkuu,jos ei mitään hätää ole.
Kyllä tänne ääntä mahtuu.<br><br>
 
No en mitään. Joillakin lapsilla ei koskaan ole sitä ns. hyvää hetkeä ja siihen voi olla jopa neurologinen syy. Toisaalta kaupassahan on käytävä, eikä sitä lapselta kysytä, että milloin sopii.... Pieni vauva taas voi itkeä vaikka mistä syystä, eikä taatusti tee sitä tahallaan.
 
peppuliini
Täällä on ainakin niiiiiiiin isoja marketteja, että ei muutaman lapsukaisen kiljumiset paljon häiritse! Ainahan voi mennä toiselle puolelle markettia. Pakkoko siinä kiljuvan lapsen vieressä on kököttää jos alkaa ottamaan päähän. Tilaa on hehtaarikaupalla :whistle:
 
lisko
Miksi ihmeessä pitäisi ajatella mitään. Ei ne kaikkien aikuistenkaan yrmeät ilmeet tai rumat naamat aina miellytä, mutta ei niistäkään nyt mitään erityistä aleta ajattelemaan. Joskus mietin, että miksi pientä huutavaa vauvaa ei oteta syliin, mutta eipä juuri muuta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:36 TarzaninJane kirjoitti:
ei mua muiden mukuloiden kiljunta ja huuto haittaa, mutta jos omat lapset kitise niin se raivostuttaa!!
Sanopa muuta! :D Tästä syystä mä en muksujen kanssa enää yksin kauppaan lähdekään, viimeksi oli niin järkyttävä huutoitkupotkuraivari :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:15 aarg kirjoitti:
mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa?
pienen vauvan?

ei mitään myötätuntoa, kiukuttaa ja ärsyttää, että tuovat kakaroitaan huutamaan
Antaa vaan kiukuttaa mun puolesta!

\|O

Kaupassa on käytävä ja pientä ei yksinkään kotia voi jättää, eikä mulla ainakaan oo ketään, kuka katsoisi lasta sen aikaan kun käyn kaupassa.

"Kilttikin" vauva herppaa joskus, kuten meidän vaavi tänään kassalla ollessamme.

Tulee mieleen, että joko ap:lla ei oo lapsia tai sitten on niitä ihmisiä, jotka toteaa EI MEIDÄN LAPSET ja noi ihmiset taas ärsyttää mua! :whistle:
 
Myönnetään, ajattelen aika onnellisena, että onneksi tuo ei ole minun ;) . Hyvällä tuulella ollessani lähetän pari sympatiahymyä mielessäni vanhemmille ja huonona päivänä tuudittaudun vain siihen tyytyväisyydentunteeseen, ettei juuri minun lapseni ole juuri sillä hetkellä kaupassa kirkumassa.

 
Lähinnä mulla hymyilyttää, kun näkee karjuvia lapsia, jotka kiukkuavat kun eivät saaneet karkkeja tms.

Ei mulla häiritse juurikaan kaupassa ollessani, vaikka siellä olis jumalaton meteli lasten toimesta. Ei siellä kuitenkaan montaa minuuttia päivästä vietetä ja sitä omaa rauhaa haen muualta kuin kaupasta..
 

Yhteistyössä