mitä ajattelet, kun kuulet vieraan kakaran kirkuvan kaupassa

  • Viestiketjun aloittaja aarg
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:11 Fleur de la Cour kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:07 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:45 Fleur de la Cour kirjoitti:
Ajattelen että ihanaa, jonkun muunkin lapsi näyttää tunteitaan julkisesti! Oikeen raivoavaa lasta katsellessa yleensä hymyilen ja totean, että luovuutta piisaa siis tuossakin perheessä! Minä rakastan kiljuvia lapsia julkisilla paikoilla!
Tähän on kyllä nyt pakko todeta, että en ole nähnyt yhtään tutkimusta, jossa luovuus on yhdistetty impulssiivisuuteen, ulospäinsuuntautuneisuuteen jne. Luovuus ja taiteellisuus ei todellakaan vaadi näitä ominaisuuksia. Useasti tämä menee jopa ihan päinvastoin. Autistiset ihmiset ovat usein hyvin luovia.
Jopa sulla kiristää pipo.. anna nyt hyvä ihminen mun nauttia omapäisistä lapsista! Palstaltahan tämä ilmaus on opittu ja sarkastiseen sävyyn sitä nykyään käytän kun oma lapseni on ihan oikeasti luova ja todella taiteellinen, mutta palstamammat sanovat että ei pidä paikkaansa, lapsesi on vain huonotapainen. Joten minä taasen pidän kaikkien kiljuvien ja omapäisten lasten puolta ja sanon pitäväni heistä! Hemmettiin kaikki hymyilevät enkelikiharat, rakastan riiviöitä!
No eipä kyllä kiristä pipo... Mistäpä minä olisin voinut tietää, että tässä oli käytetty sarkasmia. Rakasta rauhassa vaan niitä riiviöitä. Ei minullakaan ole mitään niitä vastaan.
 
tuleva äiti
Nyt raskaanaollessa se on vain suloista :D Ennen saattoi ottaa hermoon varsinkin isompien lasten räyhääminen... Pikkuvauvojen itkut ei hermostuta koskaan, se ihanan suloinen parkuminen on kuin musiikkia korville :heart: :heart: :heart:
 
Jos "kakara" vinkuu esim. karkkia ja vanhemmat pysyy lujana ja kakara huutaa, kunnioitan sitä enemmän kuin sitä, että se kakara saa tahtonsa läpi.

Ja pakko sanoa, että itelle tulee jollakin kipeällä tavalla hyvä mieli kun kuulen lapsen ärjyvän kaupassa - en ole siis ainoa äiti, jonka lapset eivät ihan aina osaa käyttäytyä kaupassa... :D Yleensä ovat kyllä hellantelttuja, mutta Halpa-Hallissa on jotain pahaa karmaa, siellä ne huutavat aina! :LOL:
 
mie

Joten minä taasen pidän kaikkien kiljuvien ja omapäisten lasten puolta ja sanon pitäväni heistä! Hemmettiin kaikki hymyilevät enkelikiharat, rakastan riiviöitä!
[/quote]


Just näin. :heart:
 

Yhteistyössä