Mitä eilisessä kehokuvaketjussa kävi? Se ap kilahti, palasiko vielä niiden ensisolvausten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "bäm"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="Vieras";28772753]Sellaisella, joka treffailee rahan ja lahjojen takia, on ihan nimikin... ;)

Terv. Kaunis taskuvenus :p[/QUOTE]

Niin varmaan sun omassa mielikuvituksessa onkin. Tietääkseni ne maksulliset naiset tekevät sen jutun ihan eri tavalla.. nimittäin ensinnäkin työkseen. Eikä sitä voi kutsua "treffailuksi", kukapa nyt huoran syömään vie.
 
"Vieras"
[QUOTE="...";28775943]Niin varmaan sun omassa mielikuvituksessa onkin. Tietääkseni ne maksulliset naiset tekevät sen jutun ihan eri tavalla.. nimittäin ensinnäkin työkseen. Eikä sitä voi kutsua "treffailuksi", kukapa nyt huoran syömään vie.[/QUOTE]

Taisi kalahtaa... Et oo kattonu pretty womania? ;)
 
"vieras"
[QUOTE="...";28775943]Niin varmaan sun omassa mielikuvituksessa onkin. Tietääkseni ne maksulliset naiset tekevät sen jutun ihan eri tavalla.. nimittäin ensinnäkin työkseen. Eikä sitä voi kutsua "treffailuksi", kukapa nyt huoran syömään vie.[/QUOTE]

Liike-elämän ja politiikan huipun liepeillä liikkuu huoria joita viedään syömään maailman huippuravintoloihin, ravintoloihin joista sä voit korkeintaan haaveilla.
 
"nainen"
[QUOTE="mies";28776169]Sangrialla oli ketjun paras kroppa, siis upeaa! :) Lisäksi pidin hänen tyylistään.

Tietysti pienenä miinuksena, jos rinnat eivät aidot.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Kaikista ei saa upeita silikoneillakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28776169]Sangrialla oli ketjun paras kroppa, siis upeaa! :) Lisäksi pidin hänen tyylistään.

Tietysti pienenä miinuksena, jos rinnat eivät aidot.[/QUOTE]

Ihan sama onko aidot jos vaan näyttävät hyviltä.
 
"..."
Koittakaa nyt tampit uskoa, että ei teillä vaan yhtä pitkiä jalkoja ole kuin pitkillä. (Tai tyttärillänne)
Joku 165cm pituinen joka väittää että hänellä on pitkät sääret, voi ihan vapaasti tulla livenä mun viereen vertaamaan omaa koipeaan ja toteamaan sen faktan, että pitkällä ihmisellä nyt vaan on pidempi kinttu.

Ja aika naurettavaltahan se näyttäisikin, jos jollakin lyhyellä olisi minun pituiset jalat ja muuten olisi lyhyen henkilön vartalo mittasuhteiltaan :D Ei sellaista ole olemassakaan, ehkä joidenkin teidän mielikuvitusmaailmassa......
 
"..."
[QUOTE="vieras";28776082]Liike-elämän ja politiikan huipun liepeillä liikkuu huoria joita viedään syömään maailman huippuravintoloihin, ravintoloihin joista sä voit korkeintaan haaveilla.[/QUOTE]

Mä en oo koskaan sellaisesta haaveillutkaan, mulle riittää ihan nää Suomen ympyrät. Nuorena mulla oli hauskaa, mutta miestä en niistä rikkaista tapailukumppaneista halunnut, vaikka pariin kertaan yritinkin vakavaa suhdetta.

Te voitte mieltää sen omassa päässänne miksi haluatte ;) jatkakaa pretty womanin tuijottelua.
 
"Vieras"
[QUOTE="...";28776423]Koittakaa nyt tampit uskoa, että ei teillä vaan yhtä pitkiä jalkoja ole kuin pitkillä. (Tai tyttärillänne)
Joku 165cm pituinen joka väittää että hänellä on pitkät sääret, voi ihan vapaasti tulla livenä mun viereen vertaamaan omaa koipeaan ja toteamaan sen faktan, että pitkällä ihmisellä nyt vaan on pidempi kinttu.

Ja aika naurettavaltahan se näyttäisikin, jos jollakin lyhyellä olisi minun pituiset jalat ja muuten olisi lyhyen henkilön vartalo mittasuhteiltaan :D Ei sellaista ole olemassakaan, ehkä joidenkin teidän mielikuvitusmaailmassa......[/QUOTE]

Sulla on joku vika ymmärryksessä, jos sä et tajua, että kaikki muut puhuu siitä että jalat on pitkät suhteessa ihmisen omaan pituuteen. Ainoastaan sä puhut siitä, että sulla on senteissä mitattuna pidemmät jalat kuin jollain lyhyellä ihmisellä.
 
Sangria
Silloin ku odotin tytärtä, ja kävin ultrassa ni ultraaja sanoi että pitkäsäärinen tyttö tulossa. Ja kerran stockkalla eräs myyjä sanoi mulle että sinulla on pitkät sääret, sitä kyl ihmettelin sillä minul ei ole enkä ole sellaista edes väittänyt. Ihan tavalliset ovat.
 
Sangria
[QUOTE="Vieras";28776484]Sulla on joku vika ymmärryksessä, jos sä et tajua, että kaikki muut puhuu siitä että jalat on pitkät suhteessa ihmisen omaan pituuteen. Ainoastaan sä puhut siitä, että sulla on senteissä mitattuna pidemmät jalat kuin jollain lyhyellä ihmisellä.[/QUOTE]

Juur näin. Aamen. Meniskö jo perille :D
 
"hmmm"
[QUOTE="vieras";28772441]Hyi! Mahtaako olla sama sekopää, joka kirjoittelee kaikkia mamujuttuja ja raiskausjuttuja. Sopisi hyvin "profiiliin".

Mut ihan seko, yök![/QUOTE]

No ainakin äijä haukkui kaikkia - joista ei tykännyt - persuiksi :D 'Mee takas sinne persulandiaan' vai miten se meni että tuskin mamuketjuja aloittelee ellei sitten muuta mielipidettään riippuen ketjusta. Raiskausjutut vois uskoakin, sellasta kuraa tosiaan tuli niille joille kilahti...
 
Sangria
[QUOTE="...";28776528]Jos sulla jotain puolusteltavaa on, niin sanoppa se ihan itse ;) Ja toivottavasti sinulle menee perille, että sulla ei ole edes keskivertoa pidemmät jalat suhteessa vartaloosi :)[/QUOTE]
mikä helvetti sua vaivaa?? OONKO MÄ JOSSAIN SANONUT ETTÄ MULLA ON? sinä vaikutat niin yksinkertaiselta että sun on pakko provoilla.
 

Yhteistyössä