Mitä eilisessä kehokuvaketjussa kävi? Se ap kilahti, palasiko vielä niiden ensisolvausten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "bäm"
  • Ensimmäinen viesti
Sangria
[QUOTE="jenni";28770451]Lähinnä tarkoitan että epäselvä oli kokonaisuudessaan ko kuva ja vyötärö-lantiokaari oli vähän arvuuttelussa kun on mustaa taustaa vasten. Mutta sain selvää mitä sain :)

Toivottavasti jaksat pitää huolta itsestäsi ja näytät samalta vielä 15 vuoden päästäkin :)[/QUOTE]

Ei ole isoja peilejä muualla ni otin tossa sit :Dmut kaippa sit sen verran selkoa sai, tosi pinttynyt peilikin on :ashamed:
 
"vieras"
[QUOTE="...";28770284]Niinhän se meneekin juu :D Nuo kaikki mallitkin tuolla ovat vaan isopäisiä tai pitkäselkäisiä persjalkoja. Et huijaa tuolla mielipiteellä kun itseäsi :) Tampit ovat tamppeja lyhyine kinttuineen(säärien pituus täysin mitätön), ei sille mitään mahda.[/QUOTE]

Mutta mietippä, että meillä tampeilla on aika paljon suurempi repertuaari miesten valinnan suhteen kuin teillä hongankolistajilla. Ei tarvitse kyttäillä vain miehen pituutta, voimme panostaa laatuun eikä tarvitse kattella päätä lyhyempiä kavereita ;)

Ja täytyy olla mahdottoman huono itsetunto, jos jonkun palstalaisen kroppa oikeasti vituttaa ja saa pahalle tuulelle. Minä katselen mielelläni jonkun hyvää kroppaa, siihen tähtään itsekin :)
 
"badaBOOM"
[QUOTE="...";28770284]Niinhän se meneekin juu :D Nuo kaikki mallitkin tuolla ovat vaan isopäisiä tai pitkäselkäisiä persjalkoja. Et huijaa tuolla mielipiteellä kun itseäsi :) Tampit ovat tamppeja lyhyine kinttuineen(säärien pituus täysin mitätön), ei sille mitään mahda.[/QUOTE]


Useimmilla malleilla lienee suhteessa pitkät sääret tai ainakin sopusuhtaiset. Säärten absoluuttisella pituudella sen sijaan tuskin on mitään väliä. Katsopa tämä linkki:
Style Advice, Clothing Guides, Calves, How to create visual balance with your proportions and your calf size? | Joy of Clothes

Jos jalat on pitkät suhteessa vartalon pituuteen, se on hyvännäköistä. Jos jalat on lyhyet suhteessa vartaloon, se ei ole niin hyvännäköistä, olit sitten vaikka kilometrin pitkä.
 
jannakke
[QUOTE="badaBOOM";28771542]Useimmilla malleilla lienee suhteessa pitkät sääret tai ainakin sopusuhtaiset. Säärten absoluuttisella pituudella sen sijaan tuskin on mitään väliä. Katsopa tämä linkki:
Style Advice, Clothing Guides, Calves, How to create visual balance with your proportions and your calf size? | Joy of Clothes

Jos jalat on pitkät suhteessa vartalon pituuteen, se on hyvännäköistä. Jos jalat on lyhyet suhteessa vartaloon, se ei ole niin hyvännäköistä, olit sitten vaikka kilometrin pitkä.[/QUOTE]

Mikä on säärten/jalkojen absoluuttinen pituus? Olen aina kuvitellut omaavani pitkän selän, mutta ei must kyllä persjalkasta saa millään...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28767693]Hyiiiii, mäkin katoin sen profiilin ja kuvat kuvakkeesta. Oikeesti, 40-kymppinen mies ja suoltaa tuommoista tekstiä, mitä eilen nähtiin... Huhhuh.[/QUOTE]

Hyi! Mahtaako olla sama sekopää, joka kirjoittelee kaikkia mamujuttuja ja raiskausjuttuja. Sopisi hyvin "profiiliin".

Mut ihan seko, yök!
 
"..."
[QUOTE="vieras";28770488]Mutta mietippä, että meillä tampeilla on aika paljon suurempi repertuaari miesten valinnan suhteen kuin teillä hongankolistajilla. Ei tarvitse kyttäillä vain miehen pituutta, voimme panostaa laatuun eikä tarvitse kattella päätä lyhyempiä kavereita ;)

Ja täytyy olla mahdottoman huono itsetunto, jos jonkun palstalaisen kroppa oikeasti vituttaa ja saa pahalle tuulelle. Minä katselen mielelläni jonkun hyvää kroppaa, siihen tähtään itsekin :)[/QUOTE]

En minäkään kyttäile miesten pituuksia, se menee lähinnä toisinpäin. Hirveän moni mies ylistää ja kuolaa pituutta ja sääriäni. Olen seurustellut kaiken pituisten kanssa hyvällä itsetunnolla. Mutta elämäni mies on 182cm, ihan sattumalta :)

Lisäksi aikoinani käytin pituutta tavallaan "hyväkseni", jotkut rikkaat (lyhyet) miehet ajattelevat monesti heidän näyttävän todella rikkailta tai ainakin menestyviltä, jos vierellä kulkee uljas mallin mitoissa oleva nainen ;) Treffeillä siis tykkäsin käydä sellaisten kanssa, hienoissa paikoissa ja hienoja lahjoja tuli :) Olipa ihanaa. He nostivat minut ns. jalustalle (vaikka tarpeeksi korkealla olinkin jo heihin nähen) ;) ;)

Minulla tuota huonoa itsetuntoa ei oikeastaan ole. Ajattelin vaan sanoa mitä itselläni siitä kuvasta tuli mieleen ja koska ko. ihmisella on selkeä tarve esitellä sitä kuvaa -> hän haluaa siitä kommentteja. Miksi muuten laittaisi vielä tähän ketjuun kuviaan. Kai kritiikkiäkin voi silloin antaa, enkä edes sanonut mitään kovin pahaa, taisin ihan faktoja sanoa. Joku oli vaan sanonut hänen PITKISTÄ jaloistaan, ja itse pitkänä naisena näin kuvasta heti, että eipä ole oikeasti pitkäsäärinen ihminen kyseessä :)
Jos minulle sanottaisiin "olet ihanan pikkuinen (lyhyt) taskuvenus, tykkään sun lyhyistä sääristä" niin en herranjumala kiittäisi tuollaisesta kommentista joka ei pidä paikkaansa.

Joten kenellä tässä se itsetunto on ja millä tolalla.....
 
"Vieras"
[QUOTE="...";28772493]En minäkään kyttäile miesten pituuksia, se menee lähinnä toisinpäin. Hirveän moni mies ylistää ja kuolaa pituutta ja sääriäni. Olen seurustellut kaiken pituisten kanssa hyvällä itsetunnolla. Mutta elämäni mies on 182cm, ihan sattumalta :)

Lisäksi aikoinani käytin pituutta tavallaan "hyväkseni", jotkut rikkaat (lyhyet) miehet ajattelevat monesti heidän näyttävän todella rikkailta tai ainakin menestyviltä, jos vierellä kulkee uljas mallin mitoissa oleva nainen ;) Treffeillä siis tykkäsin käydä sellaisten kanssa, hienoissa paikoissa ja hienoja lahjoja tuli :) Olipa ihanaa. He nostivat minut ns. jalustalle (vaikka tarpeeksi korkealla olinkin jo heihin nähen) ;) ;)

Minulla tuota huonoa itsetuntoa ei oikeastaan ole. Ajattelin vaan sanoa mitä itselläni siitä kuvasta tuli mieleen ja koska ko. ihmisella on selkeä tarve esitellä sitä kuvaa -> hän haluaa siitä kommentteja. Miksi muuten laittaisi vielä tähän ketjuun kuviaan. Kai kritiikkiäkin voi silloin antaa, enkä edes sanonut mitään kovin pahaa, taisin ihan faktoja sanoa. Joku oli vaan sanonut hänen PITKISTÄ jaloistaan, ja itse pitkänä naisena näin kuvasta heti, että eipä ole oikeasti pitkäsäärinen ihminen kyseessä :)
Jos minulle sanottaisiin "olet ihanan pikkuinen (lyhyt) taskuvenus, tykkään sun lyhyistä sääristä" niin en herranjumala kiittäisi tuollaisesta kommentista joka ei pidä paikkaansa.

Joten kenellä tässä se itsetunto on ja millä tolalla.....[/QUOTE]

Sellaisella, joka treffailee rahan ja lahjojen takia, on ihan nimikin... ;)

Terv. Kaunis taskuvenus :p
 

Yhteistyössä