mitä kirjoitatte kuittiin?

mäkkärin jonossa on aina tylsää ja viihdytän itteänki keksimällä mitä kirjoitan kuittiin. usein toistuvia on
j.jameson xxx
elvis " the king" presley
homer simpson
macarena

samoin miehen kortilla maksettaessa :) ilmoitan vaan "jos poliisit kysyy niin olen maksanut tällä kortilla siellä ja siellä sillon ja sillon nimellä mettemaarit from tsimbambwe :)

normikaupoissa kuittaan pelkällä k kirjaimella.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäkkärin jonossa on aina tylsää ja viihdytän itteänki keksimällä mitä kirjoitan kuittiin. usein toistuvia on
j.jameson xxx
elvis " the king" presley
homer simpson
macarena

samoin miehen kortilla maksettaessa :) ilmoitan vaan "jos poliisit kysyy niin olen maksanut tällä kortilla siellä ja siellä sillon ja sillon nimellä mettemaarit from tsimbambwe :)

normikaupoissa kuittaan pelkällä k kirjaimella.
kirjoita seuraavaks se tuotteen nimi mitä tilaat... ja kaupassa et: kassatädille hyvää päivän jatkoa!!! :D
 
äääähhh
muuten saako esim. pankkikortin toisella etunimellä? siis jos se on nimi joka käytössä... eli jos olet vaikka johanna sanna virtanen ja käytät nimeä sanna virtanen?? menee hankalaks jos pienestä asti on käytetty toista nimeä ja sitten pankkikortti on sillä etunimellä...
 
jos tarkoitat pankkikorttilapun kuittausta, niin oman nimmarini. Näin kotimaassa ja varsinkin paikoissa joissa minut tunnetaan, vetäisen sen rennomman version joka ei ihan täsmää kortin nimmarin kanssa. ulkomailla yritän kirjoittaa edes etunimeni ihan samalla tapaa kun kerran Englannissa yksi kassatyty alkoi väittää ettei nimmarit täsmää ja kirjoittelin sitten hänelle pariin kertaan täsmäävän nimmarin.
 
kortti on
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos kuitiin kirjoittaa nimmarin, joka näyttää eriolaiselta kuin kortissa, pyydetään henkkarit. jos niitä ei ole, kortti pois.
miehen kortin käyttö on muuten rikos...
missä ollaan noin tarkkoja???? mun kirjoitukseni ei ainakaan täsmää...
 
v
mä kanssa heitän aina vaikka mitä hauskaa :D
kaupassa kyllä kirjoitan aina etunimen ja sukunimen ekan kirjaimen,mutta muualla pelleilen :whistle:
yhden kerran olin niin pahalla päällä ja oltiin mäkin drivenissä,ni kirjoitin vaan "vittupää" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kortti on:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos kuitiin kirjoittaa nimmarin, joka näyttää eriolaiselta kuin kortissa, pyydetään henkkarit. jos niitä ei ole, kortti pois.
miehen kortin käyttö on muuten rikos...
missä ollaan noin tarkkoja???? mun kirjoitukseni ei ainakaan täsmää...
mikäs se nimmarin merkitys sitten oikein olisi?? Mietipä sinä eka sitä että jos korttisi varastetaan tai hukkaat ja sitä ei huomaa ja joku toinen kirjoittelee tilisi tyhjäksi ja kukaan ei "huomaa" kun nimmareita ei tsekattaisi ollenkaan. Ketä syyttäisit sitten (muita kuin itseäsi)?
 
pm
Mä näpytän siihen sirukorttivehkeeseen ihan oman ja oikean tunnusluvun...ei oo tullu mieleen näpyttää 007 tai 112 tai mitään hauskaa...vois alkaa kiristää loppujonossa...
 
siis eiks kassat/myyjät tarvii sun korttia,kun he "höyläävät" sen?nythän alkaa yleistyä ne tunnusluvulla toimivat laitteet,mutta kyllä mä ainakin olen nähnyt,että myyjät kyllä kattoo kortin nimen ja itsekin katson!Ja mitä tohon toisen kortilla maksamiseen tulee,niin se on rikos.Jos esim. joku nainen tulee maksamaan miehen kortilla,niin kortti jää meillä odottamaan miestä henkkareineen..
 
No voit ajatella, ettei kovin ammattilaisia ole kassat sielläpäin.
Todellakin, jos korttisi häviää ja joku kuittaa sillä ostoksiaan kirjoittaen alle "ähäkutti" , niin kyllä sua ottas aivoon, kun kassat ei ole olleet tarkkoja ja tehneet työtänsä.
 
Mulla kävi kerran niinkin että maksupääte oli veloittanut väärin asiakkaalta ja minä jouduin todella etsimään oikeaa allekirjoituskorttia,että sain sen pankkiin kun hain papereita sieltä.

kannattaisi tosiaan miettiä jos sun kortilla tapahtuu jotain...
 

Yhteistyössä