mitä kirjoitatte kuittiin?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nu-huh! multa ei oo koskaan kysytty korttia että saisivat verrata. eikä kukaan oo ikinä kysyny mitään jo oon käyttänyt miehen korttia....paitsi kerrna kysy onko miehen kortti sanoin että juu.
Eli sä oot sit maksan miehes kortilla vai :eek:
juu-u... monestikki...

hä? :ashamed: miehen luvalla tietenkin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nu-huh! multa ei oo koskaan kysytty korttia että saisivat verrata. eikä kukaan oo ikinä kysyny mitään jo oon käyttänyt miehen korttia....paitsi kerrna kysy onko miehen kortti sanoin että juu.
Eli sä oot sit maksan miehes kortilla vai :eek:
juu-u... monestikki...

hä? :ashamed: miehen luvalla tietenkin....
mistäs se kassa tietää,että sulla on miehen lupa?meillä kävi tossa joulun tienoilla yks mies asiakas,ja hän yritti maksaa vaimonsa kortilla..otin kortin tietysti pois ja sitten olinkin pilannut heidän joulun :whistle: eli jos joku tulee ostoksille jonkun muun kortilla,niin pitäisikö mun antaa tehdä ostokset?Oisko se sulle ok,et joku shoppailee sun kortilla?

 
ei oo mun ei. mutta kyllä mä ajattelisin että kun mulla ja miehellä kuitenkin yhteinen talous niin asia on noin niinku omatunnon takia parempi miehen korttia käyttäessa kuin kaverin.
mutta se mikä mua ihmetytti tässä että mulle ei oo koskaan oltu myymättä mitään koska oon miehen kortilla ollu liikenteessä.
kerran on valitettu kun kirjotin pelkän k kirjaimen kuittiin ja ne halus vähän lisää vaan siihen....
papereita on pitäny näyttää vaan silloin kun on tupakkaa tai kaljaa ostanu.

joo kerran ostin visalla yli 50 ja ne kysy papereita. näytin omani ja ei sanonu mitään. silloin siis miehen kortilla ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nu-huh! multa ei oo koskaan kysytty korttia että saisivat verrata. eikä kukaan oo ikinä kysyny mitään jo oon käyttänyt miehen korttia....paitsi kerrna kysy onko miehen kortti sanoin että juu.
Eli sä oot sit maksan miehes kortilla vai :eek:
juu-u... monestikki...

hä? :ashamed: miehen luvalla tietenkin....
mistäs se kassa tietää,että sulla on miehen lupa?meillä kävi tossa joulun tienoilla yks mies asiakas,ja hän yritti maksaa vaimonsa kortilla..otin kortin tietysti pois ja sitten olinkin pilannut heidän joulun :whistle: eli jos joku tulee ostoksille jonkun muun kortilla,niin pitäisikö mun antaa tehdä ostokset?Oisko se sulle ok,et joku shoppailee sun kortilla?
no jos sulle on ohjeistukset annettu töissäs että näin teet niin tottakai sä teit oikein älä nyt mun kimppuun käy! meinaan vaan että mulle ei oo koskaan ikinä kassalla sanottu mitään lukuunottamatta nuo em. kerrat.

ja kortti kun on mulla jatkuvasti lähellä vahtivien silmieni alla tai muuten sellaisessa paikassa missä mä tiedän että sitä ei viedä. annan sen miehelle jos se sitä tarvii .
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ei oo mun ei. mutta kyllä mä ajattelisin että kun mulla ja miehellä kuitenkin yhteinen talous niin asia on noin niinku omatunnon takia parempi miehen korttia käyttäessa kuin kaverin.
mutta se mikä mua ihmetytti tässä että mulle ei oo koskaan oltu myymättä mitään koska oon miehen kortilla ollu liikenteessä.
kerran on valitettu kun kirjotin pelkän k kirjaimen kuittiin ja ne halus vähän lisää vaan siihen....
papereita on pitäny näyttää vaan silloin kun on tupakkaa tai kaljaa ostanu.

joo kerran ostin visalla yli 50 ja ne kysy papereita. näytin omani ja ei sanonu mitään. silloin siis miehen kortilla ...
sitten on aika ammattitaidonta porukkaa siellä missä sä teet ostokset..tottakai henkkarin ja kortin nimen on täsmättävä!!
 
kk
Siis jos miehes kortti on sulla jossain jemmassa, ja hän käyttää sitä harvemmin, miksi ihmeessä ette käy hakemassa sulle rinnakkaiskorttia?! Mulla on miehen tiliin rinnakkaiskortti.
 
vieras
Maaseudulla tosiaan onnistuu helposti tuo miehen tai kaverin pankkikortilla maksaminen. Samoin toisen laskuun ostaminen. Eikä kukaan edes kysele mitään, vaikka syy on aina ollut. Aika yllättävää on että toi toisen laskuun ostaminenkin on niin helppoa, 2-4 numeroisen luvun kun muistaa ja tilin omistajan nimen jos sitä kysytään. Ja mua ei enää tosiaan tunneta tuolla landelle, joten voisin olla kuka vaan huijari.
 
vieras79
tuli mieleen tosta etä nimmarin pitää täsmää niin mulle on sanottu pankissa ja poliisissa että ei tarvii,siinä on ne tietyt koukerot jotka ihminen tekee aina samoin mutta on parempi jos nimmari vaihtelee vähän,,,mutta toi jos kirjottaa vaikka hyvää päivää siihen niin se on rikos,se on väärentämistä...
 

Yhteistyössä