mitä lapsen hoito tädeille lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti
"emppu"
lapseni ryhmässä on 4 aikuista ja haluaisin viedä heille kiitokseksi hyvästä hoidosta jotain joulujuhlaan. viime jouluna vein kuivakakun kuivat aineet valmiiksi sekoitettuna isossa lasisessa purkissa ja kirjoitin kylkeen valmistus ohjeen. tästä olivat hyvin mielissään, mutta en tiedä mitä tänä vuonna veisin. ideoita otetaan vastaan.
 
"sanna"
http://www.decapitatedfood.com/2009/11/itsetehtya-joululahjoja.html tuolta löytyy vaikka mitä vinkkejä. eniten tykkään ideasta "kuorruttaa" viinipullo karkeilla :D ja kuivakakku ideasta purkissa. varmana erilainen ja jää mieleen.
 
vvvv
Mä ostin tänä vuonna pojan opettajille kahvihuoneeseen suklaata, kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä ja suolakeksilajitelman. Nuo laitan sellofaaniin ja poika saa viedä kouluun. Siksi yhteinen juttu kaikille opettajille, kun koulu vaihtuu ja opettajia kun on useita (musiikki, englanti, käsityö jne luokan open lisäksi).
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Alkuperäinen kirjoittaja meiltä;25123308:
lapsen kuvasta askarrellun magneetin saavat kaikki päikyn tädit tänä vuonna :)
Ei millään pahalla, mutta ootko ihan varma että haluavat laittaa "vieraan" lapsen kuvan jonnekin esille? Sehän olisi niinkuin töiden viemistä kotii.

Mun mielestä tuollainen magneetti olisi söpö lahja mummeille ja kummeille.
 
---
Ei millään pahalla, mutta ootko ihan varma että haluavat laittaa "vieraan" lapsen kuvan jonnekin esille? Sehän olisi niinkuin töiden viemistä kotii.

Mun mielestä tuollainen magneetti olisi söpö lahja mummeille ja kummeille.
Juuri näin. En minä ainakaan tahtoisi, omien lasten magneettikuvat jääkaapin ovessa riittää. Jos ovessa olisi hoitolapseni kuva, olisi se mielestäni erittäin outoa.
 
meiltä
Ei millään pahalla, mutta ootko ihan varma että haluavat laittaa "vieraan" lapsen kuvan jonnekin esille? Sehän olisi niinkuin töiden viemistä kotii.

Mun mielestä tuollainen magneetti olisi söpö lahja mummeille ja kummeille.
eihän ne mitään vieraita lapsia ole, kaksi vuotta samassa ryhmässä olleita. ja lapset itse askartelee noi. voin siihen lisäksi vielä ostaa ehkä jotain, vaikka glögipullon.
 
[QUOTE="vieras";25123337]aika outo lahja. tule ihmeessä sitten kertomaan asianosaisten reaktiot kun saavat lahjaksi appelsiinin.[/QUOTE]

Noo, he ovat saaneet meiltä jo varvasvälivillaa, ananakset, tiskiharjat ja pojan tekemät rannekorit, joten tuskin enää hämmästyvät mistään ;). Mutta tuo on ihan perinteinen, vanhanajan joulukoriste - enpäs ole tajunnutkaan, että ihmiset ei enää tunnista traditiota.
 
no se
Heh, en oo tiennykkään että tämä lahjominen on noin hysteeristä.. :D

Mä en oo vieny koskaan mitään 3 vuoden aikana, mutta nyt kun lapsi lähtee päiväkodista olen ostanut peräti suklaakonfettirasian kaikille kolmelle tädille YHTEISEKSI kahvihuoneeseen :) Ja mielestäni on täysin riittävä. En usko, että tädit tekee mitään niillä 20:llä "söpöllä" lapsen itse tekemällä huopatontulla. Yäk. Ne on aikuisia ihmisiä, ei ne jaksa kotiin sitä krääsää kantaa. Jos mun viemä suklaarasia ei kelpaa niin ei sitte, mutta mun mielestä ei ketään hoitajia/opettajia tartte erikseen lahjoa joka joulu ja kesäloman alku.
 


Tähän tyyliin. Neilikoita appelsiinin kylkeen, nauha ja kauniiseen rasiaan. Tulee ihanan jouluinen tuoksu.
Tässä on muuten hyvä tuoksu, voisikin muutamalle ystävälle tehdä tälläiset - kun haluaa jotenkin muistaa ja periaate on itsetehdyssä...

Ai, niin mutta enhän mä oo kasvattanut ite appelsiinejä enkä neilikoita... Voivoi, en voikaan antaa...
 

Yhteistyössä