Mitä lounasta / päivällistä teillä on tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23246886:
Alkuruuaksi teen jotain graavista lohesta. Pääruuaksi paahtopaistia. Jälkkäri on vielä auki.
Ihanaa että teillä juhlitaan. Minä olen poikki eilisistä juhlista, joten lämmitän vaan lapsille viikonloppuna tekemääni jauhelihakastiketta ja keitän spagetit.

ps.Mites olisi puolukkarahka?
 
Keittiönoita
Ihanaa että teillä juhlitaan. Minä olen poikki eilisistä juhlista, joten lämmitän vaan lapsille viikonloppuna tekemääni jauhelihakastiketta ja keitän spagetit.

ps.Mites olisi puolukkarahka?
Tietenkin juhlitaan :) Puolukkarahka olisi muuten hyvä, mutta tuosta meidän lähikaupasta ei saa laktoositonta rahkaa. Puolukkakiisseli kermavaahdolla onnistuisi.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23246886:
Alkuruuaksi teen jotain graavista lohesta. Pääruuaksi paahtopaistia. Jälkkäri on vielä auki.
Jaksatko arkisin tehdä kolmen ruokalajin illallisia?Wau!

Minä tein tänään lounaaksi kinkku-ananas-aurajuustopastaa. Pojalle keitin perunoita ja porkkanaa sekä paistoin jauhelihaa ja sipulia, ja sekaan mausteita. Se on normaalisti ton nirsolinin lempiruokaa. Poika ei sitten sitä syönytkään, vaan halusi minun ruokaani, vaikkei koskaan aiemmin ole sitä syönyt. Vaihdettiin lautasia, ja kumpikin oli tyytyväisiä, ihan hyvää oli se pojankin ruoka. :D

Päivälliseksi varmaan syödään samoja mutta toisinpäin. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä