mitä mä nyt teen?!??!!

"höh"
Anopista jälleen valitan.. Olivat appivanhemmat meillä grillaamassa ja oltiin varattu jokaiselle puolikas makkara ja 2 kurkunsiivua, kehtasi nurista että jäi vähän nälkä.. Voiko OLLA itsekkäämpää ja epäkiitollisempaa?!???
Olin etukäteen suunnitellut leipovani jälkiruoaki mansikkapiirakan, mutta en sit jaksanut/ehtinyt/viitsinyt, joten jälkiruoaksi oli kaikille 3 mansikkaa. OK?
 
"apua"
oon neitsyt mutta ihan varmaan raskaana !!!! tiiän vaan sen . kyllä äiti tuntee sen ! musta on tulossa äiti vaikken seksiä ole harrastanut .. raskaustesti näyttää aina negatiivistä mutta ne voivat olla virheellisiä . monet väittää että olen lihonut mutta lapseni kasvaa vatsassani .. tunnen sen potkut <3
 
"omena"
Ärsyttää, kun anopi ei voi tulla hoitamaan lapsia siksi aikaa, että pääsisin vaikka kampaajalle. Ne asuu vaan 500km päässä.

Mun äiti tulis tosta naapurista, mutta en mä sille noita anna. Se antais noille kuitenkin jotain pullaa tai jotain!
 
Siis mä en ymmärrä mitä se cittarin vartija tuli sanomaan et mä varastan kaupasta kun otin hyllystä makaroonilaatikkoo ja ketsuppii ja pillimehuu ja menin lämittään ruuan kodinkoneosastolle mikrossa. Eiks se idiootti tajunnu et NicoJanical on nälkä NYT eikä se voi odottaa millään kotiin asti. Olisin sit lähtiessä vieny noi kassalle.

Aion tehdä kirjallisen valituksen kaupasta sillä eihän tuo mitään varastamista ole.
 
"vieras"
Siis mä en ymmärrä mitä se cittarin vartija tuli sanomaan et mä varastan kaupasta kun otin hyllystä makaroonilaatikkoo ja ketsuppii ja pillimehuu ja menin lämittään ruuan kodinkoneosastolle mikrossa. Eiks se idiootti tajunnu et NicoJanical on nälkä NYT eikä se voi odottaa millään kotiin asti. Olisin sit lähtiessä vieny noi kassalle.

Aion tehdä kirjallisen valituksen kaupasta sillä eihän tuo mitään varastamista ole.
Joo eiks ookin ärsyttävää!!!! Syyttää ihmisiä ihan virheellisesti!!! Siis ei ne niinku tajuu et kyl ne tavarat maksetaan sitte myöhemmin. Mullekin on tultu valittamaan kun oon mennyt aina salkkarit katsomaan lasten kanssa sinne elektroniikkaosastolle. Siis kun mitä varten ne telkat siinä on jos niitä ei saa muka kattoo?! Eihän se ole millään tavoin siltä kaupalta pois!! Tai se kun annan lasten leikkiä niillä leluilla kun leluosasto on siinä ihan vieressä kun mä itse istun ja katon Dr Philiä. Siis saahan niitä kokeilla!!! En mä niitä ole mukaani ottamassa!!!
Kaiken huippu oli kerran kun mä kokeilin siellä meille kaikille vaatteita. Ja löysinkin meille kaikille niin ihqut yhteensopivat asut ja sitten pitihän niitä vähän kokeilla et millaisia katseita sitä saa niin käveltiin niissä ympäri kauppaa. Saatiin muuten tooossiiii paljon katseita. Kaikki oli selvästi kateellisia kun me oltiin koko perhe niin kauniita <3 Niin kuiteskin joku myyjäämmä kehtas tulla siitä sanomaan!!! Entäs sitte jos lapset vähän konttaili pitkin lattioita ja mä tosiaan vähän sotkin sitä leninkiä ketsupilla (kun pitihän meidän saada syödä ja tosiaan aioin ne ruuat sitten lähtiessä maksaa, en mä mikään varas ole)!!!! Niin nyt meillä on porttikielto cittariin!! Siis voitteko kuvitella!?!? No, onneksi vieressä on Prisma.
 
"vieras"
Tehäänkö taas kuvapino????

Tässä mun tällainen pikaräpsy *kuva*
Siis tää on ihan kauhee, älkää pelästykö hirviötä!! Toi on tosiaan vaan sellainen pikasesti ohimennen otettu kuva. En tiiä edes miksi sen tänne laitan kun oon siinä niin kauhee. Joo, mä olin kyl just käynyt kampaajalla joka teki jonkinlaisen kampauksen tohon mun peruukkiin. Ja on mut ihan ammattilainen meikannut. Ja stailisti valinnut vaatteet. Ja studiossa ammattikuvaaja otti musta 8 tunnin aikana 5000 eri kuvaa josta toi sitten valittiin. Ja oli siinä ohjaajakin mukana neuvomassa oikeita poseasentoja ja kuvakulmia. Mutta hei, oikeesti ihan hirvee toi kuva!!! Mut en muuta kuvaa äkkiä koneelta nyt löytänyt kun tuollaisen hätäsesti otetun. Mä meen nyt nurkkaan häpeen kun niin kamalan hirviökuvan laitan :ashamed:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24056486]Tehäänkö taas kuvapino????

Tässä mun tällainen pikaräpsy *kuva*
Siis tää on ihan kauhee, älkää pelästykö hirviötä!! Toi on tosiaan vaan sellainen pikasesti ohimennen otettu kuva. En tiiä edes miksi sen tänne laitan kun oon siinä niin kauhee. Joo, mä olin kyl just käynyt kampaajalla joka teki jonkinlaisen kampauksen tohon mun peruukkiin. Ja on mut ihan ammattilainen meikannut. Ja stailisti valinnut vaatteet. Ja studiossa ammattikuvaaja otti musta 8 tunnin aikana 5000 eri kuvaa josta toi sitten valittiin. Ja oli siinä ohjaajakin mukana neuvomassa oikeita poseasentoja ja kuvakulmia. Mutta hei, oikeesti ihan hirvee toi kuva!!! Mut en muuta kuvaa äkkiä koneelta nyt löytänyt kun tuollaisen hätäsesti otetun. Mä meen nyt nurkkaan häpeen kun niin kamalan hirviökuvan laitan :ashamed:[/QUOTE]

oot ruma ja läski ja noi silmälasit ei sovi sulle ja mikä toi ihme patti tossa sun leuassa on? ja toi väri, ei siinä kai sinänsä mitään vikaa ole, mutta MINÄ olisin laittanut punaisen niin olis tosi hyvä.
 
"vieras"
[QUOTE="hankey";24058376]Eikös terveydenhoito ole ihan maksutonta?[/QUOTE]

joo, ihan ilmasta.
synnyttäminenkin on maksutonta.
en oo kyl koskaan synnyttäny, mutta pakkohan sen on niin olla.
 
"vieras"
mua oksettaa, onkohan jossainpäin oksennustautia liikkeellä? missäpäin se menee? ku jos se on rovaniemellä, niin enhän mä täällä tampereella voi sitä sit sairastaa ja mitä tää sitten on??!!!
 
:O
hei, onkohan meijän jormapauliinalla joku tulehus,kun sillä on jtn näppylää niskassa? entä tuleeko posti tänään? onks puuhamaa hyväpaikka meillä on 15v,21v ja 24v pojat?niin oisko se niille sopiva?
apua mä oon raskaan,tein eilen raskautestin ja katsoin tänään sitä niin siinä oli haamu:O. pitäskö jessikajaninalle ottaa toppi ja minari mukaan kotiutumisvaatteeksi kun päästään synnäriltä kotiin? apua mies viipyi postilaatikolla 5min,pettikö se mua? mies ei halua panna ,onkohan sillä toinen? voinko lähetä illalla terassille 6kk ikäisen kans?
 
apuuaaa
Anoppi antoi lapselle Grillitassuja,siis ajatelkaan nyt GRILLITASSUJA!!! Pitääkö mun vetää hirteen itseni vai vetäisinkö anoppini??!
Soitanko amban ,et ne voi viedä lapsen vatsahuuhteluun??!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24057005]oot ruma ja läski ja noi silmälasit ei sovi sulle ja mikä toi ihme patti tossa sun leuassa on? ja toi väri, ei siinä kai sinänsä mitään vikaa ole, mutta MINÄ olisin laittanut punaisen niin olis tosi hyvä.[/QUOTE]

Ole sinä lehmä vaan hiljaa! Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin älä sano mitään! Eiks sun äitis opettanut sulle mitään käytöstapoja?! Säälin sun lapsias! Tästä lähti sossuun jo ilmo kun on tollanen äiti!!! Missä sun kuva on, häh?! Kuka sä oot arvosteleen? Sulla on vääristynyt vartalonkuva ja joku häiriö kun läskiks tällaista muodokasta naisellista rehveää naista haukut! Taidat itte olla luikku! Mitä sä mistään väreistä tiiät?! Se on vaan hei sun mielipide! Ei mikään totuus! Eikä sitä paitsi tässä ketjussa saa sanoa omaa mielipidettä ellei se ole kehumista. Ettäs tiedät. Lehmä.
 
"uuniomena"
mietin vaan, että onko joka paikassa pakko olla tuota kaljaa ja siideriä tarjolla?
Siis miksi huvipuistoissa ja kaikenmaailman tukutuku-maissa on tota alkoa tarjolla :O
Pilataan lasten kiva kesäpäivä sillä kännäämisellä. Vanhemmat on just kohta pian alkoholisteja :(
Ihan voi sen janon sammuttaa vedellä. Siinä sitten seurustella samalla muiden isukkien ja mammojen kanssa.

Me ainakin annamme teineillemme raittiin tukutuku-päivän!!
 
Kotilainen
Hei AUTTAKAA, nyt on KIIRE! Tein just raskaustestin ja siinä ei missään lue et "plussa". Täs on kaks tämmöstä viivaa ristissä päällekäin, onks tää nyt se haamu??? *kuva*
 
Hei AUTTAKAA, nyt on KIIRE! Tein just raskaustestin ja siinä ei missään lue et "plussa". Täs on kaks tämmöstä viivaa ristissä päällekäin, onks tää nyt se haamu??? *kuva*
Haamussa täytyy olla sellanen aaveen tai kummituksen kuva, toi on risti. Et oo raskaana. Pissaa siihen samaan tikkuun myöhemmin uudestaan jos se risti sitten muuttuisi haamuksi.
 
"Apua"
Petin miestäni tummaihoisen kanssa!!! Nyt olen raskaana! Jos lapsi onkin tummaihoinen, nii uskookohan mieheni, että sukuni on kotoisin afrikasta, ja siksi saamme tummaihoisen lapsen!!!?? Pakkohan sen on uskoa!!! Luottamus suhteessa on kaiken A ja O! Jos se ei minua usko, niin varmasti jätän sen paskiaisen!!!!!
 

Yhteistyössä