mitä mä nyt teen?!??!!

"Apua"
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24168240:
Sä sanot niille, että sun vauvan on ruskettunut kohdussa sun ihon läpi! Varma juttu, toimii!
No niin tietenki!! Kato ku en heti hiffannu! Nyt kun oikeen ahkerasti otan aurinkoa tän kesän, niin voi sit synnärillä sanoa, et tais saada yliannostuksen aurinkoa sillon kesällä!!! Parempi käydä vielä solariumis kesän jälkeen, niin sit se ainaski uskoo!
 
Kotilainen
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24168191:
Haamussa täytyy olla sellanen aaveen tai kummituksen kuva, toi on risti. Et oo raskaana. Pissaa siihen samaan tikkuun myöhemmin uudestaan jos se risti sitten muuttuisi haamuksi.
Ai no sitte, joo aattelinki et se haamu on semmonen Kasperin näkönen merkki siinä. Testissä sanotaan että odota viisi minuuttia, eli ootan nyt sen viis minsaa ja pissaan uusiks. Hei toivokaa nyt kaikki et siin lukee plussa!
 
Se olin MINÄ!!! Se nainen lapsineen joka työnsi ostoskärryjä cittarissa ja osti SIPSEJÄ! Sateenvarjo auki, kohta sataa schaibaa niskaan. Kivittäkää, hirttäkää ja vetäkää alta kölin. Vähänks noloa, iik.
 
"hankey"
[QUOTE="vieras";24168803]Pääsylippujen hinnoittelussa sanotaan, että alle 6-vuotiaat ilmaiseksi. NicoPetteri on 6 v 4 kk. Eli pääseehän se silloin ilmaiseksi?[/QUOTE]

tietysti pääsee ja koska hoploppiinkin pääsevät aikuiset ilmaiseksi, on kaikkiin huvipaikkoihin päästävä.
 
alastulo harmailee
Tänään kaupassa nähtyä, siis ihan oikeesti joku lihava tuulipukumamma osti sipsejä ja karkkii, mitäköhä sen lapsistaki tulee.
Ostettii tänää uus telkkari ku vanha oli vähä rikki, nty meil jäi rahaa 3€ loppukuuks, mut onneks meil on pakkases jauhelihaa ja pyöräl pääsee kulkee joka paikkaan ja apteekistaki saa valaks lääkkeit. Hei olisko jollai lainata rahaa ku pitäis saada lapselle uudet kengät just nyt ku on puol vuotta kävelly liia pienis ja rikkinäisis, mut ku oli pakko saada toi telkkari.

Apuaaaa! Mul on 2€ 3 viikoks rahaa ja tarvis saada ruokaa, voisko joku lainaa? -No, jos mä tuon sul ruokakassin, mis päin asut? -Emmä oikee tiiä ku en nyt kyl oo kotonakaa ja ja, jos vaa laitat sitä rahaa.

Siis ennevanhaanki hiihdettiin 30km kouluun ja takasi ja koko matka oli ylämäkeä molempiin suuntiin, nii ja pakkastaki oli ainaki 50 astetta, miten sä et voi lähtee 20km päähän kauppaan 2kk ikäsen vauvan kanssa VAA 25 astee pakkasessa kävelle? Miettikää niit kilpahiihtäjii ku ne ei voi hiihtää ku on VAA 30 astet pakkast, vähä nössöi, enne hiihettii intis peltipaidat+sata kerrastoo ja haalarit pääl 50 astee pakkases, mite ihmees ne nyt ei voi hiihtää sellasessa hiihtopuvus ku on vaan kerrasto paksune?
 
Miä
Mihin voin tehdä ilmotuksen? Pph suutui lapselleni kun mamman mussukkapallero teki jääkaapin sisällöllä tilataideteoksen olohuoneen seinään.. Voinko soittaa sen esimiehelle? Ihme ämmä ei ymmärrä että meidän murusta tulee isona taiteilija :heart: Näkisittepä mitä se hassukkanassukka saa aikaan ketsuppipullon kanssa, onneks meillä on valkoiset tapetit että saa toteuttaa itseään.
 
"äiti25"
miks mun kuudesluokkalaista kiusataan ku ostin sille ticketin haalarin kouluun? nehän on ihania ja ajattelin itelleki ostaa sellasen. eihän halvalla hyvää saa enkä todellakaan haluu et kukaan luulee meit köyhiks.
 
must tuntuu et multa jäi viime viikolla lapsi junaan,kun käytiin lomamatkalla..huomasin vast kotona.mitä mun pitäis tehä?ja me asutaa 7krs:ssa enkä pysty paniikkini takia käyttää hissiä..voiks naapurilta pyytää kantoapua,kun pitäis pieni vauva saada päivittäin ylös ja alas?Onks normaalia et koko perhe käy yhessä vessassa,mä en pysty olee erossa perheestäni hetkeäkään?
 

Yhteistyössä