Mitä mieltä olet siitä, että homot kasvattaa lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Homo, hetero, ihan mikä vaan! Seksuaalinen suuntautuminen ei mielestäni määrittele ihmisen kykyä kasvattaa lasta.

Ihan villi veikkaus, että jos ottaa tietyn määrän homo- ja heterovanhempia, niin ei taida kovin paljon eroa olla lastensuojelutarpeen määrällä.
 
"kaffe"
[QUOTE="vieras";29143433]Mä oon sitä mieltä että lapsi tarvitsee äidin. Mulla on aivat loistavat vanhemmat, äiti ja isä, mutta kuitenkin äiti on läheisempi ja rakkaampi. Miehet ja naiset nyt vaan ON erilaisia ja en ole saanut isältä samoja asioita kuin äidiltä. Molemmilla on omat roolinsa.[/QUOTE]

jaa a, mullakin oli isä ja äiti. isän kanssa olin aina läheisempi ja äidiltä en saanut samoja asioita kuin isältä. isäni on edelleen läheisempi ja rakkaampi.

en silti lähtisi sanomaan, että jokainen lapsi tarvitsee ehdottomasti juuri isän. hölmöähän sellaista olisi esim. sinulle tulla sanomaan. ja ihan yhtä hölmöä noin toisinpäinkin.
 
"miemie"
Sama se onko lapsella äiti ja isä, tai pelkkä isä tai pelkkä äiti tai sitten kaksi äitiä tai kaksi isää. Pääasia että lapsesta huolehditaan ja hänelle turvataan hyvä elämä.

On sitten hetero tai homo, kunhan huolehtii siitä lapsesta ja kasvattaa hänet aikuiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
zrgvfrckkäö
[QUOTE="vieras";29143449]Äskeinen vieras vielä kysyy että kuinka moni täällä voi rehellisesti sanoa että olis halunnut äidin ja isän sijaan 2 isää tai 2 äitiä? No varmaan sellaiset joilla on toinen vanhempi ollut "huono", mutta entä "tavallisessa" hyvän isän ja äidin kanssa kasvaneet?[/QUOTE]

Noh en usko että kukaan jolla on hyvät vanhemmat haluaa vaihtaa vanhempiaan edes toiseen naiseen ja mieheen, tai mihinkään muuhunkaan, joten toi ei oikein toimi...
 

Yhteistyössä