Mitä mieltä olette näistä sohvista?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Pitää olla aika selkeä sisustus, että nuo sopii. Esim. meidän sekasotkulaan eivät istu. Mutta ovat siis kalliin näköisen ja tykkään kyllä. Jos olisi aikaa ja rahaa sisustaa kaikki uusiksi, niin voisin kuvitella harkitsevani tuollaisia.
 
Meille sopii paremmin sellanen hiukan enemmän rötväyssohva, mutta ei nyt kyllä ole minkäänlaista syytä haukkuihin :O

Typerät vanhemmat sulla.

Nuo nojatuolit voisin ottaa meille vaikka heti.
 
Viimeksi muokattu:
Uudi harm.
Ei noissa mitään vikaa ole, omaan makuun on muhkeammat, mutta se on makuasia. Älä välitä vanhempiesi sanomisista, jos eivät vaan olleet heidän makuunsa niin piti sanoa niin tympeästi.
Itsellehän ne hankitaan ei vanhemmille, joten heidän mielipiteestänsä ei kantsi välittää.
 
"vieras"
[QUOTE="WILMA";26369292]Ajattomat, tyylikkäät, linjakkaat ja hitusen liian fiinit mun makuuni.[/QUOTE]

Sama tuli mullekin mieleen :) Tosi kivat, mutta näyttäisivät meidän kotona siltä että ovat vahingossa eksyneet jonkin resupekan huusholliin :D
 
Mun tyyliset. Tykkään. Voisin ottaa myös meille. Toki noihin pitää istua muun sisustuksen..eli sellaista ajatonta, klassista ja hiukan fiiniä. En tiedä istuuko meidän sohvalla lojava vaatekasa sitten noihin:D.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26369348]Tyylikkäät, selvän funkkishenkiset eli muotoilu viittaa tuonne 30-40-luvulle.[/QUOTE]
Jos vanhemmillasi on traumoja omista vanhemmistaan, niin sitten kalusteista voi tulla ne mieleen :D.
 
"tiina"
No siis en keksi mitään negatiivista noista. Meidän kotiin ovat liian hienostuneet ja suoralinjaiset. Meillä on vähän sekamelskaa aina ja mä en ole mikään siisti ihminen. Sellanen letkeen rento perusjamppa, niin meille sopii paremmin sellaset rennot perusjampan soffat.
 
"vieras"
Ihan ok. En tosin tajua miten nuo olisi liian hienot? Eivät sitä mielestäni ole, mutta mukavannäköiset tyylissään. Mun maku on hitusen erilainen, mutta beige väri on oikein hyvä!
 
Suppotaalasmaa
[QUOTE="vieras";26369404]Ihan ok. En tosin tajua miten nuo olisi liian hienot? Eivät sitä mielestäni ole, mutta mukavannäköiset tyylissään. Mun maku on hitusen erilainen, mutta beige väri on oikein hyvä![/QUOTE]

No ehkäpä hienot siinä mielessä, että ovat aika linjakkaat jotenkin. Noiden sohvien kanssa ei sovi yhtään mitkään sotkan lastulevihärdellit, vaan nuo sohvat istuu sellaiseen hiukan elegantimpaan sisustukseen.
 
"aloittaja"
Hyvä jos ei kenenkään mielestä ihan törkeät ole. Toki tärkeintä, että itse tykätään. Otti vaan vähän koville vanhempieni mollaus uusista sohvistani.. Jäi kaivelemaan.

Meillä on kyllä ihan laadukkaat ja vaaleat ns. klassiset muut kalusteet olohuoneessa, joten toivottavasti istuu sohvatkin sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Snowpatrol
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";26369497]
Meillä on kyllä ihan laadukkaat ja vaaleat ns. klassiset muut kalusteet olohuoneessa, joten toivottavasti istuu sohvatkin sinne.[/QUOTE]
Sellaisten kalusteiden kanssa sopivat varmasti.
 
hienot
Tykkään mutta pitäisi olla fiini koti jotta nuo sopisivat. joten eivät sopisi meille. meille käy sellainen löhödivaani, sekin pitäisi olla pieni koska olkkari on minikokoinen. tai norminahkasohva tai tavissohva. sellainen matalampi
 

Yhteistyössä