Mitä mieltä tästä;äidillä rastatukka,lapsella rastat myös?

  • Viestiketjun aloittaja Bibi
  • Ensimmäinen viesti
Bibi
Näinpä tossa kaupoilla suomalaisen äiskän jolla oli rastat niin lapselle 4v. oli myös syherretty pää täys niitä.Täytyy sanoa että oli aika epäsiistin näköinen tapus...
 
minski
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Hyi helevetti! Musta rastat on niiiiin likaisen oloiset ja epäsiistit.
Mäkin aina ajattelen että ne on likaiset. Kuhisee jotain täitä ja öttismönkijäisiä. Sama on jos miehellä on kauhee parta. Hyi, saa mut kananlihalle....
Meillä on töissä pari sivaria ja MIKSI NIILLÄ MOLEMMILLA on rastat?! Muuten olis ihan kivan näkösiä kosseja, mutta kun ei ilkee mennä ees samaan aikaan kahville.
Mun mielestä rastat on kauheet, on ne sitten kenen päässä tahansa.

....ja tämä oli mun mielipide. Kenenkään ei tarvi ottaa nokkiinsa!!!
 
Siistit rastat saattais ollakin söpöt lapsella. Aikuisille, niille joita oon nähny, ainakin sopii :)

Sellasista paksuista mötköistä en mäkään pidä... Joten pitäis nähdä äiti-lapsi-tapaus ennenku osaisin varmasti sanoa mitään :whistle:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja minski:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Hyi helevetti! Musta rastat on niiiiin likaisen oloiset ja epäsiistit.
Mäkin aina ajattelen että ne on likaiset. Kuhisee jotain täitä ja öttismönkijäisiä. Sama on jos miehellä on kauhee parta. Hyi, saa mut kananlihalle....
Meillä on töissä pari sivaria ja MIKSI NIILLÄ MOLEMMILLA on rastat?! Muuten olis ihan kivan näkösiä kosseja, mutta kun ei ilkee mennä ees samaan aikaan kahville.
Mun mielestä rastat on kauheet, on ne sitten kenen päässä tahansa.

....ja tämä oli mun mielipide. Kenenkään ei tarvi ottaa nokkiinsa!!!
Sivareiden koulutukseen kuuluu hampunviljely ja sitten monet ottaa rastat
 
Rastat on kivat, kun ne on oikeantyyppisellä ihmisellä ja nätisti tehty. Mulla esim. siistitkin rastat ois oudot, kun ei sovi tyyliin.

Olen itse kampaaja ja joitakin kertoja tehnyt rastoja ja voisin kyllä hiukan ihmetellä, jos sellaisen käsittelyn jälkeen vielä joku öttismönkiäinen eläisi siellä päässä. :LOL: :LOL: Mutta tosiaan... niitähän voi ihan pestä.

Venla Saartamolla on nätit rastat.
 
jaahans,mua ei ahdista toisten rastat äitien eikä lasten..jokainen tehköön hiuksilleen mitä lystää ja ainakin ne rastahiuksiset joita mä tunnen,niin on kyllä siistejä ihmisiä olemukseltaankin ja tosiaan pesee kyllä päänahkaansa..että ei niihin hiuksiin kerry niitä öttismönkiäisiä yhtään sen helpommin,kun muidenkaan hygieeniasta huolehtevien ihmisten päähän :headwall: :headwall:
 
No mullei ole omakohtaista kokemusta rastoista, mutta kaksi kertaa olen seissyt bussissa sellaisen takana jolla oli ja se haju mikä lähti päästä oli kamala. Ja nämä siis olivat miehiä, naisten hiukset ei oo koskaan haisseet nenään asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minski:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Hyi helevetti! Musta rastat on niiiiin likaisen oloiset ja epäsiistit.
Mäkin aina ajattelen että ne on likaiset. Kuhisee jotain täitä ja öttismönkijäisiä. Sama on jos miehellä on kauhee parta. Hyi, saa mut kananlihalle....
Meillä on töissä pari sivaria ja MIKSI NIILLÄ MOLEMMILLA on rastat?! Muuten olis ihan kivan näkösiä kosseja, mutta kun ei ilkee mennä ees samaan aikaan kahville.
Mun mielestä rastat on kauheet, on ne sitten kenen päässä tahansa.

....ja tämä oli mun mielipide. Kenenkään ei tarvi ottaa nokkiinsa!!!
Taidat olla aika yksinkertainen tai tietämätön ihminen :/
Entäs sitten kun joskus 10 vuoden päästä sulla alkaa menkat ja myöhemmin saatat jopa lisääntyä. Tiesitkö että nykysin ne täit sikiää juuri päiväkodeissa ja kouluissa? Eikä suinkaan rastatukkien päissä.
Mut saa tyhmyys kananlihalle :x

4 vuotias voi itse jo haluta rastat. Mä tiedän 2 4-5 vuotiasta tyttöä jotka haluaisivat rastat, ainakin toisinaan :D Omani saa sitten isompana, jos vielä haluaa.
 
Rastasi
No rastat on yhtä likaset ku normaali suoratukka. Ja arvatkaas missä ne täit on??????? Kouluissa a päiväkodeissa, eikä missään rastoissa! ja jos permanettiaineel vetää nii jos siel joku öttimönkiäinen vielä asustaa nii IHME!
 
takkutukka
Hmm, mielenkiintoista että tälläisen ketjun löysin, meidän 2v pojalle juuri syntymässä /tekemässä rastat ihan naturellisti..eli ei mitään mömmöjä ja ihan lapsen ehdoilla. Ja näistä rastosta tulee varmaankin aika sekavat, just siksi kun on lapsi eikä häntä viitsi rasittaa kemikaaleilla..jne... Ehkä on ihan hyvä tietää että mitä ajatuksia lasten ja aikuistenkin rastat saattavat ihmisissä herättää.. Pojan pitkä tukka on jo ollut monelle tunteita herättävä asia.
No niin kauan kun lapseni ei kärsi, niin meidän asiat on meidän ja muiden on muiden..
Ja meillä vanhemmilla ei muuten ole rastoja..Mutta minulla ehkä jonakin päivänä vielä on.
 

Yhteistyössä