K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä ainakaan viitsi enää useampaan ketjuun hajottaa keskustelua. En tiedä onko loppujen lopuksi edes kovin paljon eri ihmisiä musaketjussa ja shippiketjuissa. Kuinka paljon se sitten palvelisi että samat tyypit hyppii eri ketjujen välillä?
 
vierailija
Mä en oo ikinä edes käynyt JO musaketjussa 😬 Luulin että näitä sivuketjuja on perustettu vain kun joku on kypsynyt johonkin aiheeseen pääketjussa, ja että ne sitten kuihtuvat nopeasti
 
vierailija
Mun on vaikea ymmärtää oikeista ihmisistä kirjoitettuja ficcejä, joissa seksiä mukana. Se tuntuu sairaalta ja on jotenkin epäkunnioittavaa näitä parituksen kohteena olevia henkilöitä kohtaan. Julkisuudenhenkilöiden kuumistelun ymmärrän, mutta tuntuu oudolta, kun paritetaan parisuhteessa olevia henkilöitä.
Olen täysin samaa mieltä. Välillä ihmettelen, miten on mahdollista, että tuollaista sallitaan. Varsinkin kun olen ymmärtänyt, että sisältö on hyvin rajatonta, siellä voi olla mitä vaan.
 
vierailija
Olen täysin samaa mieltä. Välillä ihmettelen, miten on mahdollista, että tuollaista sallitaan. Varsinkin kun olen ymmärtänyt, että sisältö on hyvin rajatonta, siellä voi olla mitä vaan.
Kiva kuulla että joku on samaa mieltä mun kanssa tästä asiasta. Mitään en ole kuitenkaan vauvalta koskaan poistanut, vaikka sisältö ei ole ollut mun mieleeni. Eikä mua siis sinänsä haittaa nämä suhde spekulaatiot täällä tai se, että ihmiset kertoo intiimejä asioita itsestään, mutta ficit menee yli. Ei ole tarkoitus aloittaa riitelyä tms. tästä aiheesta, halusin vaan kertoa mielipiteeni.
 
vierailija
Kiva kuulla että joku on samaa mieltä mun kanssa tästä asiasta. Mitään en ole kuitenkaan vauvalta koskaan poistanut, vaikka sisältö ei ole ollut mun mieleeni. Eikä mua siis sinänsä haittaa nämä suhde spekulaatiot täällä tai se, että ihmiset kertoo intiimejä asioita itsestään, mutta ficit menee yli. Ei ole tarkoitus aloittaa riitelyä tms. tästä aiheesta, halusin vaan kertoa mielipiteeni.
Mua taas häiritsee enemmän saumoihin zoomailu ja Kn naisystävän taustojen kaivelu kuin ficit. :D

Ficit näen pelkkänä fantasiana jonka hahmot ovat näiden oikeiden henkilöiden julkisuuspersoonaan perustuvia fiktiivisiä hahmoja. En siis edes ajattele että kyseessä olisi oikea Bojan tai muu henkilö. Vähän samaan tapaan kuin julkkiksista tehdyt parodiat eri muodoissa.

Enkä minäkään siis poistata niitä kuumistelu ja zoomisteluviestejä ikinä, hypin yli vaan.
 
vierailija
Innoissaan shippaajat tuntuvat olevan keikoistakin mm. tulevasta Bölen. Eikä se shippaus mitenkään poissulje sitä etteikö nautittaisi myös musiikista. Itse en B:tä ja K:ta shippaa. Tokihan vauvalla osa kommenteista keskittyy siihen pellemeikki intoiluun siitä, että ilmestyykö Bojan lavalle, mutta ketään tuskin haittaa vaikka näin ei kävisi. Eiköhän se musiikki ole tärkeintä kaikille shippaajille ja kuumistelijoille. Jos haluaa pelkästä musiikista puhua niin esim. Kääriä ketju on siihen passeli.
Osa vauvan emoketjuun kirjoittavista ei shippaa lainkaan vaan intoilee vain K:sta ja tai B:stä.
 
vierailija
Parille listalle oli merkitty heidän seurustelleen ja lisäksi oli näitä kuvia, mutta ilmeisesti eivät kuitenkaan ole itse vahvistaneet sitä eli ei nyt sitten olekaan varmaa tietoa
Vahvat todisteet on, mutta S ei oo koskaan julkisesti puhunut kumppaneistaan, joten ihan täyttä varmuutta ei saada tuskin koskaan. On jännä nähdä pitääkö S tän linjansa jatkossakin vai miten käy.
 
vierailija
Vahvat todisteet on, mutta S ei oo koskaan julkisesti puhunut kumppaneistaan, joten ihan täyttä varmuutta ei saada tuskin koskaan. On jännä nähdä pitääkö S tän linjansa jatkossakin vai miten käy.
Mitä muita todisteita siis on kuin se että ovat vapaa-aikaa viettäneet yhdessä? En siis epäile mutta itse en koskaan löytänyt mitään todisteita.
 
vierailija
No on todella paljon! Lisäksi Sadie ja Bojan ovat samannäköisiä.
Sadie ja Bojan ei kyllä ole 😁

Koitin katsoa kuvia tuosta Patrickista mutta jäi vähän hämäräksi osa. En siis tiedä tyyppiä entuudestaan niin saattoi tulla vanhoja ja tuoreita kuvia sekaisin, tai vaikka muita tyyppejäkin. Joissain kuvissa oli kyllä sillä tavalla samaa näköä bojanin kanssa että ymmärsin kyllä mistä tämä mielleyhtymä on syntynyt, mutta sitten oli useita kuvia joissa se oli ihan kuin eri ihminen. Jossain kuvassa se oli Sadien kanssa ja siinä vaikutti olemus ainakin hyvin erityyppisestä, kun oli koko kroppa näkyvillä.

Eilen taas katselin niitä cole sprousen kuvia ja vaikka sekään ei mielestäni ole yhtään saman näköinen kuin bojan, niin varsinkin damonin ottamissa kuvissa siinä on hirveästi samaa. En osaa sanoa onko sekään varsinaisesti niissä piirteissä vai onko sillä vaan niin samanlaiset eleet ja ilmeet että näyttää tutulta.
 

Yhteistyössä