Mitä muuta syytä on säilyttää neulaa kuin huumeet?

  • Viestiketjun aloittaja en keksi
  • Ensimmäinen viesti
en keksi
Mihin muuhun voi käyttää ruiskun neulaosaa kuin huumeisiin? En keksi mitään syytä. Löysin ystäväni tavaroista sellaisen ja nyt pelottaa että käyttääkö jotain aineita :/ On alituiseen hermostuneen oloinen, ravaa ulkona, hikoilee, kädet tärisee. On jotenkin poissaoleva eikä saa nukuttua kuin vähän.
Tiedän että on kokeillut jotain mutta en ole pitänyt käyttäjänä.
 
en keksi
Huolestuttaa todella. Mulla ei ole huumeista mitään kokemusta eikä kaveripiirissäni ole käyttäjiä ennen tätä ollut. Tai oikeastaan olemme kämppiksiä jota kautta tutustuttiin.
En mä sllä ole kyllä nähnyt mitään mustelmia tai en ole kiinnitänyt huomiota.
Silmät sillä verestää ja punoittaa, sit sellasta rykimistä välillä. Ajattelin että nuo oireet johtuis paniikkihäiriöstä joka sillä kuulemma on.
Mut aiheuttako joku huume tuollaisia oireita ja pitäiskö mun olla huolissani? Vai kuvittelenko omia??
 
en keksi
Hormooneja kanssa piikitetään. Kuulostaisi siltä.
Ei treenaa. Mietin että jos sillä on kesällä ollut joku kokeilu ja siitä jäänyt tuo neula. Mitään ruiskua ei näkynyt eikä aineita. Mut silti nuo oireet huolestuttaa ja onhan se välillä aika outo, ihankuin uppoutuis johonkin omaan maailmaansa. Välillä on kuitenkin ihan rento, ihankuin eri ihminen. Alkoholia menee jonkin verran, lähinnä sellasta tissuttelua.
 
....
Korvia ainakin lävistetään neuloilla. Ja olen kuullut että joihinkin askarteluhommiin voi neulaa tarvita.

Äiskällä on vino pino neuloja, tosin hän harrastaa koirienkasvatusta, ja aina välillä pitää nartuille pistää nahan alle kalkkia, antibioottia tai pelkkää nesteytystä, siinä syy :)

Kuinka paksu se neula oli? Oliko sillä joku väri? Neulathan on värikoodeilla (kai?). Korvien lävistyksiin me ainakin ollaan käytetty vaaleanpunaisia neuloja. Ne on aika pirun paksuja suoniin piikittämiseen.
 
en keksi
Siis meillä kummallakaan ei ole lävistyksiä, tavalliset korvareiät vain. Olisikohan neula ollut punainen, onko sellaista väriä? Säikähdin jotenkin näkemääni joten en sitten sen tarkemmin jäänyt kaapille ihmettelemään. Olen miettinyt pääni puhki jotain muuta järkevää selitystä ja olisin varmaan antanut asian olla jos se ei käyttäytyis jotenkin niin omituisesti.
 
"vieras"
Lihan suolaukseen, askarteluun, tikkujen poistamisessa erinomainen apu, rakkojen yms pattien puhkomisen jne. Remonteissakin jos tapettin alla jää ilmaa voi ohuella neulalla tehdä pienen reiän tapettiin ja ruiskuttaa liimaa alle.
 
wapo
Mä tarviin niitä sähkötupakan nesteiden kans läträämiseen =) Kannattaa katsoa millainen neula jos on tollanen paksu niin ei sillä ihmisen suoniin ainakaan viittis pistää.
 
"henu"
Sen verran tiiviisti ollaan oltu että tiedän ettei kämppiksellä ole mireenilääkkeitä, meillä on yhteinen lääkekaappikin ja tiedetään toistemme lääkkeet. Ja kai sillä olis niitä ruiskujakin jos pitäisi pistää lääkettä? :O
Niinku ite totesit, kai sillä olis niitä ruiskujaki jos pistäis, lääkettä tai huumeita. :)
Jos pitäs tähän nyt väkisin joku huume keksiä, niin ehkä hän polttaa pilveä, kun kerta silmät punottaa ja muutenki tuo sinun kuvaus sopis siihen, ei oikein muuhun.

Miksipä et kysy häneltä itseltään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29044586:
migreenipiikkiä (oletan että tarkoitat imigranin injektioita) ei kyllä voi huumeneulaan sekoittaa, se neula on nimittäin kiinni siinä lääkeputkessa joka kiinnitetään kynään... ...oi voi voi, toivottavasti kukaan ei kurkkaa mun laukkuun ;)
No en tarkoita kun ihan Ketorin ampullaa joka injisoidaan lihakseen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29044516]Lihan suolaukseen, askarteluun, tikkujen poistamisessa erinomainen apu, rakkojen yms pattien puhkomisen jne. Remonteissakin jos tapettin alla jää ilmaa voi ohuella neulalla tehdä pienen reiän tapettiin ja ruiskuttaa liimaa alle.[/QUOTE]

Esimerkiksi näin.

Jos mä näkisin kaverilla neulan niin ei tulis mieleenkään epäillä hermostunuttakaan kaveria huumeidenkäytöstä. :D


Mutta sun kannattaa kysyä. Paisi jos oot penkonu sen kamoja niin ei ehkä sitten.
 

Yhteistyössä