mitä oikein teen:(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="höpsis";25892216]Nyt vaan sairaalaan, mulla käynnisty sillä kun synnytyslääkäri teki tutkimuksen ja vähän tökkäs sormella. mene vaan ettei satu jotakin pahempaa ja että saat levätä.[/QUOTE]

joo, menen, menen, jos toinen panadol ei auttaa:)
 
"hop"
mua nyt pelottaa käynistys kun se voi olla aika kipeä ja mä olen kipeä
entäs se vauva sekin voi olla kipeä niinkuin minulla..oli 40c kuumetta ja lapsi syntyi kuumessa lapsivesi infektio,2vko teholla minä 2vrk taju kankaalla lääkäri ei paljon pojalle toivoa antanut mutta sitkeä poika oli toipui mutta toisten en antaisi mennä yliaikaiseksi mennä
 
hei!!
älä ota enempää panadolia, siitä on ollut jotain tutkimuksia että loppuraskaudesta se ei ole kauhean turvallinen ja toisekseen se ei tehoa automaattisiin lihaksiin, siis noihin jotka 'nykii itsekseen' verrattuna esim. vatsalihaksiin joita voit itse työstää =)
 
"vieras"
Vähätteletkö sä jotenkin oloas/kuntoas siellä lääkärin juttusilla, vai miten he eivät oo viel käynnistäneet synnytystäs.
Vaik raskaudes on normaalii kärsii, nii toi menee jo ihan yli.
Ei oo tarkotus et menet pää kaunalossa synnyttään, vaan et sul ois viel voimii tunkee se vauva pihalle.
Sano niille et sulta ei onnistu niin nukkuminen ku hengittäminenkää, saatika sit normit kotityöt.
Tajuaahan sen tyhmepmiki et sun turvotukses ei oo kovin tervettä enää.
 
föght5
itselläni kaikki 3 raskautta on käynnistetty. Ei ne kivut varmaan sen pahempia ole kuin normaalisti alkaneessa synnytyksessä. Luulen, että ihan normaalit kivut tai mistä voin tietää kun minut on aina käynnistetty.

Esikoinen syntyi 42+4 ja heti kun rv 42 tuli täyteen, niin ottivat sairaalaan ja alkoivat käynnistämään. 4 päivää käynnistettiin. Sitä ihmettelen, että eikö neuvolassa ole jo annettu aikaa. Minulla oli ainakin tuossa vaiheessa jo todella tarkka seuranta. Ajat annettiin ja useita kertoja viikossa piti ravata neuvolassa.
 

Yhteistyössä