mitä oikein teen:(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
kuumetta, nuha, kurkukipu, pääkipu, supistuksia, selän kipu, varma nukkumaan en pystyy taas, kaiki sattu, olo ihan suoraan sanotusti kaput. Mikä auttaa, mun pää ja kroppa ei enää kestää, vielä turvottunut +32kg tullut, aivan siis olo kun helvetissä, painava vauvakin paina koko alapään niin että tunt kun pukolla mua joku iskee jatkuvasti. Ei ole paikka mikä ei oo kipeä. Eikö oikeasti oo olemassa helpotusta ja eikö hän ajo ollenkaan mahasta tulla rv jo pian 42, hitto kun pelotta että tää vauva on jotain 5kg, eikä 4,5 noin. Kun vatsa ihan hirveän iso ja ei sillä ees paikka siellä enää oo ollenkaan, hengittäminenkin kun astmatikolla. Panadol ei auttaa...!!!!!
 
Venakko Milanna
joo... mä yritän vielä yks panadol ota vähän ajan päästä teen kanssa, jos en saa nukutettua, niin soitetaan miehen kanssa. Prkle myös miten supista, niin kivuliat supistukset, oikein kun synnytys alkoi, mutta kun se on joka yö, aamun asti ja sitten kaikki loppu
 
mene mene
[QUOTE="mamaa";25892063]Mene sinne osastolle nukkumaan kipu+unilääkkeiden avulla, oikeasti! Minulle ainakin loppuraskaudesta sanoivat, että ottavat uudestaankin jos alkaa voimat loppua.[/QUOTE]

Tätä minäkin suosittelen, muuten olet niin uupunut kun tulee synnytys että siinä voi olla sitten omat vaikeudet.
Itselläni oli viikon ajan tosi kovia supistuksia vartin välein, en nukkunut sekuntiakaan viiteen päivään. Menin sairaalaan, sain lääkkeet ja nukuin neljä tuntia ja sitten synnytykseen. Piristi hyvin.
 
Venakko Milanna
Tätä minäkin suosittelen, muuten olet niin uupunut kun tulee synnytys että siinä voi olla sitten omat vaikeudet.
Itselläni oli viikon ajan tosi kovia supistuksia vartin välein, en nukkunut sekuntiakaan viiteen päivään. Menin sairaalaan, sain lääkkeet ja nukuin neljä tuntia ja sitten synnytykseen. Piristi hyvin.
Minäkin pitkään ajan en saanut nukutettua, se on kyllä kamala
 
kannattaisko mennä?
joo... mä yritän vielä yks panadol ota vähän ajan päästä teen kanssa, jos en saa nukutettua, niin soitetaan miehen kanssa. Prkle myös miten supista, niin kivuliat supistukset, oikein kun synnytys alkoi, mutta kun se on joka yö, aamun asti ja sitten kaikki loppu
Mulla meni esikoinen melkein kaksi viikkoa yli ja oli hirvittävät supistukset pari päivää. Kävin kättärillä, mieskätilö antoi kipulääkkeen ja kotiin. Suraavana päivänä oli hirveät kivut ja sama äijä meinas laittaa taas himaan. Sanoin että nyt en lähde mihinkään. Lääkäri tuli ja vauvalla sydänäänet loppuivat aina supistusten ajaksi. Sitten oltiinkin kahdessa sekunnissa leikkurissa ja nyt neljä vuotta myöhemmin tyttö käy tuon vuorokauden viiveen takia puolivuosittain neurologilla...
 
ei ole
voi ei:(...

Kiitos kaikille... toi on aika ikävä kokemus, mutta onko tytön kans kuitenkin kaikki hyvin?:hug:
Ei ole tytöllä kaikki hyvin, lievä kehitysvamma tuon vuorokauden aikana olleiden happivajausten vuoksi ja nyt juuri seuraavalla neurokäynnillä katsotaan voiko mennä omalla ajallaan sitten eskariin ja kouluun vai tehdäänkö muita suunnitelmia.
 
"hop"
mene ihmeessä sairaala ja vaadi että vauva saisi syntyä jo!!! meillä meinasi käydä huonosti poika oli tosi kipeä kun syntyi yliviikoilla mentiin, hätäsektioon jouduttiin siloin..
 

Yhteistyössä