Mitä olette mieltä tästä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina"
"minä"
[QUOTE="miä";23215712]Mun mielestä oikein kivan näköinen talo. Hienot pinnat ja mukava pohjaratkaisu. Olohuone tosiaan on vaikea sisustaa, mut ei mahdoton![/QUOTE]

Olohuone on vaikea sisustaa vain niille sisustustaidottomille, joiden täytyy aina laittaa kaikki huonekalut seinää vasten.
 
"vieras"
[QUOTE="minä";23216712]Olohuone on vaikea sisustaa vain niille sisustustaidottomille, joiden täytyy aina laittaa kaikki huonekalut seinää vasten.[/QUOTE]

Juuri näin. Meillä ei ole olkkarissa kuin yksi lyhyt ehjä seinä ja silti tämä on kivasti sisutettu. En koe millään tapaa vaikeaksi. Päin vastoin.
 
No joo.
Ulkoa todella ruma, sisältä kaipaa laittoa. Vaihtaisin lattiat (törkeän ruma ja varmaan halvin mahdollinen laminaatti), lattialistat ehdottomasti maalaisin tai vaihtaisin valkoisiksi ja keittiön ja wc:n kaapin ovet vaihtoon tai ainakin maalaisin uusiksi+toisenlaiset vetimet. Enkä muuten ole kade, mulla on Hgissa arvokkaampi asunto ku toi maaseudun metsämökki, halutessani voisin kyllä vaihtaa kämppäni sellaiseen...
 
"kaunis"
Tiedättekö, piristävä kokonaisuus =)....toista tälle maalaisromantiikan kopioimille 2000-luvun taloille. Ulkonäkö on parasta! Mä en tykkää lipasta siellä ja täällä, kattolyhdyistä 4:llä eri ilmansuunnalla jne.

Paras aikoihin näkemäni!! =)
 
"a p"
[QUOTE="kaunis";23217536]Tiedättekö, piristävä kokonaisuus =)....toista tälle maalaisromantiikan kopioimille 2000-luvun taloille. Ulkonäkö on parasta! Mä en tykkää lipasta siellä ja täällä, kattolyhdyistä 4:llä eri ilmansuunnalla jne.

Paras aikoihin näkemäni!! =)[/QUOTE]

Tämän takia varmaan tykästyinkin. Tai sitten toinen ääripää se että kaikki on mustaa, valkoista ja harmaata. Lattiasta ja listoista en tykkää mutta laminaatista sinänsä tykkään, mutta joko tummana tai sitten valkeana.
 

Yhteistyössä