Mitä ootte mieltä "kaksivärisestä" tukasta?!

  • Viestiketjun aloittaja Blond
  • Ensimmäinen viesti
Blond
Eli siis että päältä vaikka vaalea, ja seassa tummia/mustia raitoja?
Tai punaiset hiukset, ja seassa vaaleita raitoja?
Tai päältä vaaleat, alta ruskeat?

Eivät enää varmaan ole niin in, mutta mutta, haluttais vähän vaihtelua tähän ainaiseen vaaleaan tukkaan.
 
vieras
Vain suomalaiset värjää tukkiaan niin kummallisesti!! Raidat on ihan viimeinen juttu. Ei muualla maailmassa tälleen värjätä ollenkaan. Tosin tukatkin täysin erilaisia muutoinkin.
 
vieras
Mulla oli muutama vuosi sitten moniväri hiuksissa, alta tumma, keskeltä vaaleanruskea ja päällä blondeja raitoja. Sit kyllästyin. Nyt olen ihan blondi ja oon jotenkin tosi valjun näköinen. Vaikka oliskin soulästsiison niin taidan käydä värjäämässä alta vähän ruskeammaks, sais vähän kontrastia hiuksiin. Nyt näyttää tukka ohuelle hiirenhännälle, jospa se tekis vähän erinäköiseks kun laittaa sitä tummaa vähän alle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mielenkiintoista olis kans kuulla, MIKÄ nyt sitten on in, ja miten hiuksia pitäis värjätä... vai loppuuko besserwisserien tietämys tuohon tyrmäämiseen?!
Ei harmainta haisua tuosta.
Pienellä paikkakunnalla sitä vaan kiinnittää huomiota ihmisten tukkiin :D ja osaa kyllä sanoa, kellä kampaajalla kukakin käy.

Yhdessä vaiheessa oli muotia ne saatanan hiirenhännät niskassa ja muu tukka pörhötettynä :x , sitten oli jokatoisella päältä blondi ja alta musta, nyt on tullu ne tolkuttoman rumat vinot otsafledat... :x

:xmas:
 
Mattasävyt, luonnolliset vaalean ja ruskean sävyt ovat nyt in, toisaalta myös tuhkan vaalea sävy on hot. :D
Polkka alkaa olla out, lyhyt tukka saa olla tosi lyhyt ja pitkä tukka nyt on aina muodissa.

( luin töissä pinon naistenlehtiä kun ei ollut muutakaan tekemistä.. :whistle: )
 

Yhteistyössä