Mitä ootte saanu lahjaksi? :)

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"Pirkko"
Korurasian , sellasen ison ,jonka sisällä oli KALEVALAKORUN CARMEN RIIPUS!!Aivan häkellyksissäni olin tuosta miehen lahjasta.anopilta sain 2 kynttilänjalkaa,oli kerrankin kuunnellu mitä puhun":),rahaa, kavereilta tuli pyyhe,marmorikynttilä,muumi sisustuspallo, suklaata.
 
  • Tykkää
Reactions: Halikatti
"happy"
Sain Astiaston, aamutakin, yöpaidan, sodastreamin, sormuksen, kaulakorun, kosmetiikkaa ja huh 1000€ arvoisen lahjakortin valitsemaani liikkeeseen:)

Toisinsanoen tonnin rahaa joka pitää tuhlata vaatteisiin tai sisustamiseen <3
 
ggg
mä sain kans prismaan 50euron lahjakortin,,, sitten suklaata,yöpaidan,villasukkia,juustosetin:D ja pussilakanoita,pyyhkeitö, koiranpentu tuli meille tänään ja monopoly peli koko perheelle yhteiseksi.sitten mieheltä ihanan korusetin:) ja kiltit lapset ja rauhallainen joulu.
 
Ihan liikaa kaikkea. Ihania lahjoja kyllä. :) Sähköhammasharjan, ulkoisen kovalevyn, dvd:itä, kirjan, muumimukeja, viinilaseja ja muita astioita, lahjakortin, leffalippuja, pörrösukat, muumipyjaman, suklaata, teetä, kynttilöitä, koruja, hieromajutun, lompakon, hiustuotteita, meikkejä jne.
 
kaupantäti
Veljeltä lahjakori missä arpoja, suklaata, sipsiä, oliiviöljyä. Anopilta villasukat <3, työkaverilta suklaata <3, aviomieheltä uuden tietokoneen ja kameran, mulla on liian hyvä mies <3. omalta äidiltä sain aikaa kun istuttiin 3h ihan rauhassa.
 
Ihan liikaa kaikkea. Ihania lahjoja kyllä. :) Sähköhammasharjan, ulkoisen kovalevyn, dvd:itä, kirjan, muumimukeja, viinilaseja ja muita astioita, lahjakortin, leffalippuja, pörrösukat, muumipyjaman, suklaata, teetä, kynttilöitä, koruja, hieromajutun, lompakon, hiustuotteita, meikkejä jne.
Saat kyllä lähettää mulle yv:nä kuvan kun olet muumipyjamassasi :D
 
"Mie"
Mieheltä iso pullo Baileysiä, velour-olohousut ja James Hetfieldin elämänkerta, Anopilta iihanat polveen asti olevat itseneulotut villasukat ja pullon Chiantia, KakkosAnopilta ja Appiukolta Kermansaven Hot Pot:in ja suklaata. Anopit myöskin viettivät sulassa sovussa joulua meillä, mikä oli loistavaa :D Niin ja omilta vanhemmilta tuli jonkin verran rahaa koko perheen yhteiseen käyttöön, olikohan siinä 130€.

Ihana joulu <3
 
Kaksi anoppia??
[QUOTE="Mie";25292496]Mieheltä iso pullo Baileysiä, velour-olohousut ja James Hetfieldin elämänkerta, Anopilta iihanat polveen asti olevat itseneulotut villasukat ja pullon Chiantia, KakkosAnopilta ja Appiukolta Kermansaven Hot Pot:in ja suklaata. Anopit myöskin viettivät sulassa sovussa joulua meillä, mikä oli loistavaa :D Niin ja omilta vanhemmilta tuli jonkin verran rahaa koko perheen yhteiseen käyttöön, olikohan siinä 130€.

Ihana joulu <3[/QUOTE]

Miten sulla on kaksi anoppia?? Otan osaa :D
 
Korvikset, suklaata 3 rasiaa, kukan,maustekakun, suklaaherkkujakirjan, pari muuta kirjaa
ja sukkia ja lahjakortin. :)
 
Anopilta lahjakortin Penney's:iin ja työkaverilta (mies, varattu :D) "kylpysetti", jossa jotain kylpysuolaa, saippuaa, vaahtoa, rasvaa jne.

Muita lahjoja en ole saanut, mutta äiti lupasi laittaa mun lahjat Suomesta miehen mukaan kun se tulee kotiin :)
 
Kunnonnainen
Paras lahja oli sellanen iha kunnon kokoinen vibra ;) Taipuisa joten eka kerran nautin sauvasta kakkosessa samalla ku mies hoiti ykköstä(kin:)) Oon aina ajatellut et tuplapanot on vaan miesten fetissejä ja se sattuis, mut tän perusteella saatanpa kokeilla livenäkin ;) miehelle käy kyllä kuten tytöt myös mulle.
 
meillä
Saatiin miehen siskolta sodastream, mies tykkää kovin.
Itse sain anopilta muutamaa kokoa liian suuret olohousut ja liian pienet tossut. :/
Sain omilta vanhemmiltani vesivärejä ja korut. Siskolta pari nättiä paitaa.
Lapsi sai sukulaisilta, luistimet (menee ehkä ensi talvena) leluja ja vaatetta, pari ihanaa mekkoa joista toisen säästänkin 2-v synttäreille. :) Sai myös liian suuren talvitakin joka saattaa jo ensi talvena kuitenkin olla iso. :/

Itse emme ostaneet toisillemme eikä lapselle lahjoja. Päätettiin, että haetaan lapselle pari juttua joita ei paketeista tullut, ei haluttu päälekkäin ostaa.
 

Yhteistyössä