Mitä ootte saanu lahjaksi? :)

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;25292684:
Saatiin miehen siskolta sodastream, mies tykkää kovin.
Itse sain anopilta muutamaa kokoa liian suuret olohousut ja liian pienet tossut. :/
Sain omilta vanhemmiltani vesivärejä ja korut. Siskolta pari nättiä paitaa.
Lapsi sai sukulaisilta, luistimet (menee ehkä ensi talvena) leluja ja vaatetta, pari ihanaa mekkoa joista toisen säästänkin 2-v synttäreille. :) Sai myös liian suuren talvitakin joka saattaa jo ensi talvena kuitenkin olla iso. :/

Itse emme ostaneet toisillemme eikä lapselle lahjoja. Päätettiin, että haetaan lapselle pari juttua joita ei paketeista tullut, ei haluttu päälekkäin ostaa.
siis pieni tietenkin...
 
Kirjoja, saippuaa, hajuvettä, suklaata, s-etukortin (appivanhemman siis maksoivat sen 100€), pöytäliinan ja anopilta 2 numeroa liian pienet legginsit.. Eli joko näytän tooodella paljon pienemmältä kuin olen tai tämä oli vinkki laihduttaa :D (muutenkaan en ymmärrä joko lahjaa, kumma kun ei alushousuja ostanu.. :D )
 
"shihtzu"
Muumi-mukin, pari keittiöpyyhettä, pari palaa nominationiin, rahaa, muumi-kirjan, villasukat ja villatossut, suklaata, lasiviilan, pari koriste-esinettä, arpoja, eau de toiletten.
 
Kännykän
50 € ravintolalahjakortin
100 € H&M-lahjakortin
Tefalin Jamie Oliver-grillin
Pussilakanat ja tyynyliinat x 2
Yöpuvun
Neulepuseron
Sukkia
Suklaata runsaasti
Mariskooli
Kosteusvoiteita
Kampaamo-shampoota ja hiushoitoa
Torkkupeiton
Mikado-pelin
Silmämeikin poistoainetta, naamarasvaa, meikkejä
Mokkahansikkaat
Huivin

En muista oliko vielä jotain muuta.
 
"pilvi"
*Suklaata,karkkia
*Rasvoja,kuorintavoiteita,suihkugeeliä
*Lahjakortin vaateliikkeeseen
*Rahaa
*Lakanoita
*Sisustusesineitä
*Sukat
*Muffinivuokia
*Keraamisen kahvipurnukan
*Guessin rannekellon mieheltä
 
"kia"
Sain mieheltäni aivan mielettömän hienon puhelimen <3 Anopilta sain hajuvettä ja villasukat, yhteiseksi saatiin sodastream, pussilakanoita ja paras; mies sai tyynyliinan missä lukee "isi on TODELLA väsynyt" ja minä tyynyliinan missä vastaavasti lukee " äiti on vähän väsynyt" :D Meille syntyi kaksi viikkoa sitten toinen lapsi joten tyynyliinat osui ja upposi, miehen teksti on samalla hauska inside- vitsi anopilta :D
Mun äidiltä saatiin erilaisia herkkuja ja kello. Appiukolta ja miehen isovanhemmilta tulee vielä paketteja.
Lapset 1v5kk ja 2vko saivat julmetun määrän lahjoja sukulaisilta ja lisää on tulossa.
 
Ja ap:n kysymykseen:

- kirjat: Simone de Beauvoir: Toinen sukupuoli 2, Kathryn Stockett: Piiat, Laura Gustafsson: Huorasatu, Laila Hirvisaari: Minä, Katariina
- suklaata
- kynttilöitä & lautasliinoja
- kahvia
- ekorintarossi
- Paola Suhosen Bambi -heijastin
- herätyskello

Miehen kanssa yhteiseksi saatiin:
- suklaata, kahvia, marmeladia
- Toisenlaisia autokuvia -kirja
- punainen Moccamaster
- Paratiisi -astioita
 
vier
Kivoja lahjoja sain: Taika-astiastoa, sarjakuvan, sukkahousuja ja naamarasvaa, sekä rahaa, jolla voi sitten ostaa jotain mieleistä&tarpeellista eli lisää sarjakuvia :xmas:

On myös ollut mukava rauhallinen päivä lähisuvun kesken ja hyviä ruokia sekä muita herkkuja.
 
Muutaman lahjakortin, rahaa, pari kirjaa, kalenterin, karkkia, aika paljon kaikkea kosmetiikkaa: suihkusaippuoita, kuorinta-aineita, kosteusvoiteita, ihonhoitojuttuja, meikkejä yms ja kaksi toivomaani hajuvettä. Pyyhkeitä, pussilakanat ja jonkun verran jotain sisustusjuttuja kuten kynttilöitä, pari lyhtyä, torkkupeiton, sisustuskirjaimet jne. Pohjanmaan tähti lautapelin, pari dvd-leffaa, suoja iPhonelle, jumppapallon ja kahvakuulan,tossut, sukkia, villasukat, yöpaidan, rannekorun ja korvikset, kellon, arpoja ja sen sellasta. Ainakin nyt suurinpiirtein noin :)
 
Miä toivoin kovasti uutta kingin kirjaa (kuvun alla, yli 1000 sivua), suklaata, villasukkia (ite neuloin kaikille läheisille, ja ei niin läheisillekin mut unohin itteni :eek:), angry birds- peliä

ja miä sain

Kingin, suklaata 2,3kg, villasukat (!!), pelin, ihanan paksun villapaidan, lökärit, muumimukin, Nora Robertsin kirjan (tään iteltäni).
 
Pari rasiaa konvehteja, käsilaukun, 150€ lahjakortin Vero Modaan, Taika-astiaston 0,4l mukin ja murokulhon punasena, mies sai saman sinisenä, mummin kutomat villasukat :heart:, tuikkutelineen, Antti Tuistkun- Minun jouluni 2 cd:n, Salatut Elämät jaksot 1-140 ja sainkohan vielä jotakin....
No, mutta ihan liikaa kuitenkin, tuo cd oli ainoa mun toive. Eniten mä nautin siitä, kun saatiin olla kaikki yhdessä ja rauhoittua :)

Ainii ja töistä saatiin lämminsavulohi :p ja sitte yritykseltä, jonka toimipaikassa olen töissä nii lahjakortin, jolla saa tilattua valitsemansa kirjan, josta menee vielä 2€ MLL:lle :) ja valinnoissa on tämän hetken suosituimmat kirjat.
 
Viimeksi muokattu:
Kimppalahjana saatiin anopilta miehen kanssa rahaa ja (itse ostamani) pleikka 3, joka ainaki miehelle tosi mieluinen. ;)

En osaa arvostaa väkisin ostettuja lahjoja ja olen niin nirso, että ostan mieluummin lahjani itse, kun jotain tarvitsen.

Omilla vanhemmillani ei ole varaa sijoittaa rahaa lahjoihin. Sen sijaan koen iloa siitä että saan lahjoa heitä ja vanhemmat taas saavat ostaa vähillä rahoillaan lapsen lapsilleen ja kokea lapsen riemun tämän avatessa lahjoja.
 

Yhteistyössä