Mitä skandaaleja yläasteellasi tapahtui kouluaikanasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ccc
itse harrastin seksiä 9 luokalla biologian opettajan kanssa mistä jäätiin kiinni, opettaja sai jatkaa ja juttu lakaistiin maton alle. opo tappoi itsensä, musiikin opettaja sekosi ja joutui mielisairaalaan. Rehtori löi erästä oppilasta nyrkillä naamaan, juttua ei viety eteen päin kun asia selvitettiin rahalla.
 
Matematiikan opettaja ahdisteli 9-luokkalaisia tyttöjä(puristi pyllystä ja kouri tissejä, sekä puhui rivoja), se erotettiin koulusta, mutta kun kukaan muu ei hakenut ko virkaa, tämä pääsi takaisin matematiikanopettajaksi, koska oli ainoa hakija.

Pari itsaria, teiniraskauksia oli muutamat. Mun lempi opettaja hukkui :( muuta,en sitten muistakkaan :D
 
Monikohan tässä ketjussa keksi omat tarinansa? :)

Laitan nyt settiä lukioajoiltakin:
- Eräs abi tappoi itsensä
- Auto-onnettomuus jossa menehtyi koulun oppilas
- Alkkis fysiikan opettaja. Nukahti kerran tunnilla ja pystyin haistamaan viinan siitä. Kerran bustasin kun veti ryyppyä koulun sisäänkäynnin kohdalla.
 
Laulava Lomittaja
Kaameta kun mie oon vanha!Minä en muista!!!!

Tai joo,nyt kun oikeen mietin niin yks silloinen hyvä ystäväni tuli raskaaksi,piti lapsen ja lapsen syntymästä vajaat 4 kk tappoi itsensä.
 
Hmmnn... No entinen reksi oli huhujen mukaan juoppo. Tai siis tää oli sillo reksinä ku olin seiskalla, mut jäi jonkun kuukauden jälkeen vuorotteluvapaalle ja itse näin koko hepun ehkä kerran.

Sitte yks jo eläkkeelle jääny opettaja ketä teki joskus sijaisuuksia, oli kuulemma pedofiili.

Jaa kerran yks poika räjäytti ilotulitteella (kyllä, muistaakseni se oli joku ilotulite) vessanpöntön ja yks sai vessanoven irti (sinänsähän tässä ei ollu mitään muuta mutta kun ope aukas just sillä hetkellä melusta kiinnostuneena oven ku tää oppilas seiso siinä vessakoppien ulkopuolella ovi käsissään :D). Muuten meillä oli kyllä ihan rauhallinen koulu (paitsi yks luokka oli kuulemma aika kamala mutta semmosta mikä olis muittenki oppilaitten korviin kantautunu tai mikä olis ollu jotain perus tuntihäiriköintiä tai ystävyyssuhdedraamaa kummallisempaa, ni ei oikein ollu kun noi)

Niin paitsi kerran yks ääliösijainen (joka ei osannu opettaa yhtään) tuli kouluun umpihumalassa. Ei tosin tainnu keretä opettaan sinä päivänä ollenkaan, mutta kaikkee mukavaahan se joillekki oppilaille oli pihalla puhunu... Sai kyllä lähtöpassit heti sen jälkeen.
 
"kaura"
meillä yhdestä oppilaasta oli joku käynyt laittamasssa alastonkuvia ilmoitustaululle, köksänope huus luokassa oppilaille mm. paskapäät ynm. ja toinen opettaja heitti oppilasta taulusienellä kun oppilas asiallisesti huomautti kirjoitusvirheestä (no ei nyt sinänsä skandaali), yksi oppilas yritti kuristaa itsensä -> vietiin ambulanssilla sairaalaan... mitäs muuta.... no yksi oppilas hävisi ihan kokonaan ei oo vieläkään löydetty ja nää tapahtumat tapahtunu 2006-2009
 
gd
Joku tietokonenörtti lähetteli toisen nimissä reksille jotain törkysähköposteja tms. ja jäi sitten lopulta siitä kiinni ja joutui julkisesti pyytämään anteeksi asianosaisilta keskusradiossa...
Historian maikalla oli suhde (tai niin ainakin puhuttiin) matikan open kanssa...

Kai muutakin oli, muttei tule mieleen... Yhtään raskautta en ainakaan tiedä olleen (yläasteella olin vuosina -95-97).
 
"nyt harmaana"
Ala-asteella kuoli auto-onnettomuudessa toinen kaksosista, jäljelle jäänyttä alettiin kiusaamaan niin paljon että joutui vaihtamaan koulua. Kuoli mun muistaakseni yliannostukseen lukio-ikäisenä..
Nämä olivat minun sukulaisiani. :( tai sitten on jossain muualla sattunut ihan samanlainen tapaus. Toinen heistä kuoli 5. luokan talvella ja toinen vaihtoi kuudennella luokalla koulua. Tämä eloonjäänyt kuoli 19-vuotiaana ja se oli täysi vahinko ja huonoa tuuria.
 
v
[QUOTE="nyt harmaana";22766122]Nämä olivat minun sukulaisiani. :( tai sitten on jossain muualla sattunut ihan samanlainen tapaus. Toinen heistä kuoli 5. luokan talvella ja toinen vaihtoi kuudennella luokalla koulua. Tämä eloonjäänyt kuoli 19-vuotiaana ja se oli täysi vahinko ja huonoa tuuria.[/QUOTE]

Voi kamala, hirveän surullista tuo! :(
 
fysiikan/kemian opettaja pani ruotsin opettajaa, jäivät oppilaille kiinni jossain varastossa ..
samainen kemisti keitteli oppilaitoksen tiloissa pontikkaa ja oli useamman kuukauden pienessä ennenkö siitä jäi kiinni ja sai potkut..
 
"Miksi"
itse harrastin seksiä 9 luokalla biologian opettajan kanssa mistä jäätiin kiinni, opettaja sai jatkaa ja juttu lakaistiin maton alle. opo tappoi itsensä, musiikin opettaja sekosi ja joutui mielisairaalaan. Rehtori löi erästä oppilasta nyrkillä naamaan, juttua ei viety eteen päin kun asia selvitettiin rahalla.
Minkä vuoksi vanhempasi antoivat lakaista "jutun maton alle", jos aikunen mies harrasti sun kanssa seksiä kun olit 14-15?

Vai väitätkö että vanhempas veti äijän käräjille joka lakas jutun maton alle?
 
cvv
Yksi poika tuli kouluun pyssyn kanssa ja ammuskeli luokassa. Ei kylläkään onneksi ihmisiä. Ei näkynyt ko. poikaa sen jälkeen... Muutama raskaus ja pari sairaalaan vienyttä anoreksia tapausta. Musiikinopettajan romanssi oppilaansa kanssa.
 
Jotain muistan
Tapauksia sekä ala- että yläasteelta (sama koulurakennus):

- yksi oppilas pelasti veljensä avannosta ja hukkui itse
- vaikeista kotioloista lähtöisin olevat kaksoset (tyttö ja poika) saattoivat tapella keskenää niin rajusti, että sormi(a) murtui molemmilta
- kouluun tuli pyöräruolissa istuva poika, joka oli halvantunut polion takia
- musiikin opettaja (ei vakituinen, taisi olla joku määräaikainen sijaisuus tms.) oli jonkun sortin varttihullu. Kulki kaupungilla yksinään sopottaen ja pukeutui kammottaviin kimaltaviin paljettivaatteisiin ja yliampuviin koruihin. Sai hermoromahduksia kesken oppituntien.
- yhdellä tytöllä vaikea anoreksia, oli karmea näky pillifarkuissaan (ne oli muotia myös 86-89 kun itse olin yläasteella)
- yksi tyttö rinnakkaisluokalta joutui pari vuotta vanhemman pojan kyydissä mopo-onnettomuuteen ja loukkasi päänsä pahasti. Häntä pidettiin keinotekoisesti koomassa, jotta aivot saivat rauhan parantua. Momien mielestä ei toipunut ennalleen, vaan muuttui jotenkin (entistäkin) omituisemmaksi.
 

Yhteistyössä