Mitä teille nyt tehdään ? :)

  • Viestiketjun aloittaja niin :)
  • Ensimmäinen viesti
mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Pieniä lapsia tulossa ja odotus on kova. Ihanaa laitella vatteita ja kaikkia tavaroita jo valmiiksi. Olemme kriisiperhe ja päivystämään alamme parin viikon kuluessa eli ihan tarkkaan ei siis tiedetä koska lapsi/lapsia tulee, mutta ihanaa kun meille tällainen elämä suodaan!
Kävittekö Pride-valmennuksen? Mekin haaveillaan juuri kriisiperheeksi pääsemisestä, mutta haaveiluasteella vielä mennään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mies on töissä aamuviiteen asti.

Tyttö pesee kerrossängyn rappusia.

Poika syö kermakakkua iltapalaksi.
Ja mitä SINÄ teet? Teidän koko perhe on niiiiiiin hunningolla |O Mies vieraissa, lapsi tekee töitä ja poika vetelee ties mitä lisäaine-sokeri mössöä iltapalaksi, ja vielä tähän aikaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja mitä SINÄ teet? Teidän koko perhe on niiiiiiin hunningolla |O Mies vieraissa, lapsi tekee töitä ja poika vetelee ties mitä lisäaine-sokeri mössöä iltapalaksi, ja vielä tähän aikaan :eek:
Niinpä. Eikä edes hävetä B)

Sen kerran elämässäni kun MINÄ teen KAKUN, niin sitä tosiaan saa syödä niin paljon kuin haluaa :D. Tää on toka täytekakku jonka oon elämäni aikana tehnyt :saint: ja väkersin sen tytön nimppareiden & pojan 4½ v päivän kunniaksi, joka on tänään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja mitä SINÄ teet? Teidän koko perhe on niiiiiiin hunningolla |O Mies vieraissa, lapsi tekee töitä ja poika vetelee ties mitä lisäaine-sokeri mössöä iltapalaksi, ja vielä tähän aikaan :eek:
Niinpä. Eikä edes hävetä B)

Sen kerran elämässäni kun MINÄ teen KAKUN, niin sitä tosiaan saa syödä niin paljon kuin haluaa :D. Tää on toka täytekakku jonka oon elämäni aikana tehnyt :saint: ja väkersin sen tytön nimppareiden & pojan 4½ v päivän kunniaksi, joka on tänään :)
Onnea muksuile nyt kaikesta huolimatta :'( :D
 

Yhteistyössä