Mitä tekisitte itse tässä tilanteessa ja mitä mieltä tälläisestä tyypistä? (lastenhoitoasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Jos hoitaisin toisten lapsia työkseni, en haluaisi missään nimessä kotiini 2vetä ja vauvaa. Outoa että kukaan äiti kehtaa moista pyytää lapsettomalta nuorelta ihmiseltä. Ymmärtäisin etä moista ehdotetaan jos on lapsuudessa hoitanut pienempiään paljon. Mutta se on raakaa duunia omillekin vanhemmille, kokemattomista nuorista puhumattakaan.
Mulla lähipiirissä kenellekään ei ole lapsia (paitsi tietty vanhemmilla ja appivanhemmilla - kaikki lentäneet jo pesästä) ja kehtaan kyllä pyytää hoitajaa tarpeen tullen :LOL:

Kyllä meillä varsinkin sisarukset mielellään meidän neitiä tarpeen tullen pari tuntia katsoo, jos ei ole muuta menoa. Ei se pari tuntia nyt ole mikään 20v + loppuelämän sitoutuminen siihen lapseen kuitenkaan - toisin kuin se oman lapset saaminen :D Ja kun ohjeistaa hyvin niin hyvin on meidän läheiset ainakin pärjänneet :) En nyt menisi sanomaan, että lastenhoidossa mikään ruudinkeksijä pitäisi olla. Minäkin teini-ikäisenä siskoni kanssa hoidin pariakin hoitolasta ja jo silloin pärjättiin hyvin.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;24034267:
Mulla lähipiirissä kenellekään ei ole lapsia (paitsi tietty vanhemmilla ja appivanhemmilla - kaikki lentäneet jo pesästä) ja kehtaan kyllä pyytää hoitajaa tarpeen tullen :LOL:

Kyllä meillä varsinkin sisarukset mielellään meidän neitiä tarpeen tullen pari tuntia katsoo, jos ei ole muuta menoa. Ei se pari tuntia nyt ole mikään 20v + loppuelämän sitoutuminen siihen lapseen kuitenkaan - toisin kuin se oman lapset saaminen :D Ja kun ohjeistaa hyvin niin hyvin on meidän läheiset ainakin pärjänneet :) En nyt menisi sanomaan, että lastenhoidossa mikään ruudinkeksijä pitäisi olla. Minäkin teini-ikäisenä siskoni kanssa hoidin pariakin hoitolasta ja jo silloin pärjättiin hyvin.
juu, siis yksi nuori ja yksi lapsi tottakai ok, ei mitään ongelmaa. ja vastaavasti sinä ja siskosi ja pari lasta oli ok.
Mutta yksin on raskasta hoiata pieniä. Jos hoitaisin jo työkseni, niin en nauttisi monen pienen hoitamisesta vapaa-ajalla, jos olisin nuori. Liian kovaa hommaa.
 

Yhteistyössä