Mitä vanhaa sarjaa kaipailet?

Joo, Viiden juttu!

Ja sit sellanen iänvanha sarja, joka tuli joskus lapsuudessani... Missä on joku saari jossa sattuu kaikkee outoo... Ja joku mies yritti sieltä paeta ja sit sellanen iso valkonen pallo lähti ottaan sitä kiinni... :LOL: Kuulostaa varmaan tosi selkeeltä tuo mun selitys. Mut ainoo mitä mä siitä sarjasta muistan. Ja tietty sen, et se oli tosi jänskä! Se olis mukava nähä et millanen se on nyt aikuisena kattoo! :xmas:
Muistaako joku?

**muoks
Ja tosiaan Villi Pohjola! Se olis kans kiva nähä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mummo
Kyllä isä osaa
Blondi tuli taloon
Shamppanjaa ja Vaahtokarkkeja
Ruusun aika
Sellasia :)

Ainii ja sit oli se yks missä oli hevosia ja niitä tallityttöjä en nyt vaan muista nimee. Suomalainen sarja se oli kuitenki.
Lämminveriset! Joo, se oli hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mummo
Kyllä isä osaa
Blondi tuli taloon
Shamppanjaa ja Vaahtokarkkeja
Ruusun aika
Sellasia :)

Ainii ja sit oli se yks missä oli hevosia ja niitä tallityttöjä en nyt vaan muista nimee. Suomalainen sarja se oli kuitenki.
Lämminveriset! Joo, se oli hyvä.
Juuuurikin se se oli hyvä :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Ruusun aika, ja sitten se kakkosen kokkiohjelma missä oli ne kaks miestä kokkailemasssa. Muistan vaan ihan pikku pätkiä, olin niin pieni sillon :D olisko ollu Makupalat.

Ruusun ajat voi ostaa dvdinä. 3 levyä joissa on kaikki jaksot
 
1971 syntynyt, muut?
Alkuperäinen kirjoittaja jatkoa tullee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ruusun aika ja hynttyyt yhteen ainakin olis kiva kattoo ja kyllä isä osaa.
peesi.nämä tuli itselläkin mieleen.
ruusun ajassa se pikku tyttö ja nero koira oli niin ihania
Ruusun aika, hynttyyt yhteen, dallas, dynastia....
Mummo
Kyllä isä osaa
Blondi tuli taloon

Histamiini hevonen jne jne....
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä ihmettelen miksi se sarja Henrik VIII:stä ei tuu enää. Jäi kesken. Oliko se liian raaka vai.
Eiks ne filmaa sitä?
Äh, en tota tiedä...
Retorinen kysymys. 4. kausi jää viimeiseksi ja sen esitys alkaa huhtikuussa USAssa. En tiedä, onko Suomessa 3. kausikaan tullut vielä ulos?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Ruusun aika
Puhtaat valkeat lakanat
Elämä voittaa
Marienhof
Okalinnut
Amerikkalainen sarja jossa seurattiin siskosten perhe-elämää, yksi siskoista oli vaatesuunittelija. Mikä ihme tään sarjan nimi nyt olikaan |O
Oliko joskus sellainen sarja kuin siskokullat?
Vai Rakkaat siskot? Sisters.
 
fanittaja
Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Erkki Merkki :D
Oliko Erkki Merkki pelkästään se lasten tietokisa vai oliko siinä myös niitä liikunta-/temppuratajuttuja? Vähän kuin lasten gladiaattorit-kisa tai jotain... Musta se oli jotenkin niin huippu, mutta en oo muistanu sen nimeä. Noihan tuli kuitenkin samaan syssyyn aina, oliko lauantai- vai sunnuntai-iltapäivisin. Samalla tais tulla aina Kiviset ja Soraset.
muistaako tätä kukaan?
 
nette
Muistaako kukaan sellaista ulkomaista seikkailusarjaa, jossa oltiin jossain saarella (siis semmonen linnakesaari keskellä merta) ja sitten siellä oli kaikkia tehtäviä (esim. muistan semmosen, että piti jotain avaimia hakea samalla kun huoneen katto laski tai piti hakea avaimia tarantellojen seasta ym.). Tiikeri oli muistaakseni kanssa siellä saarella ym. Tuli muistaakseni joltain ulkomaiselta kanavalta ainakin..
 
nette
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Joo, Viiden juttu!

Ja sit sellanen iänvanha sarja, joka tuli joskus lapsuudessani... Missä on joku saari jossa sattuu kaikkee outoo... Ja joku mies yritti sieltä paeta ja sit sellanen iso valkonen pallo lähti ottaan sitä kiinni... :LOL: Kuulostaa varmaan tosi selkeeltä tuo mun selitys. Mut ainoo mitä mä siitä sarjasta muistan. Ja tietty sen, et se oli tosi jänskä! Se olis mukava nähä et millanen se on nyt aikuisena kattoo! :xmas:
Muistaako joku?

**muoks
Ja tosiaan Villi Pohjola! Se olis kans kiva nähä!

Et sä samaa ohjelmaa tarkoittaisi, kun minä?? Tuskinpa, mä en kyllä muista mitään palloa..
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja nette:
Muistaako kukaan sellaista ulkomaista seikkailusarjaa, jossa oltiin jossain saarella (siis semmonen linnakesaari keskellä merta) ja sitten siellä oli kaikkia tehtäviä (esim. muistan semmosen, että piti jotain avaimia hakea samalla kun huoneen katto laski tai piti hakea avaimia tarantellojen seasta ym.). Tiikeri oli muistaakseni kanssa siellä saarella ym. Tuli muistaakseni joltain ulkomaiselta kanavalta ainakin..
mä katoin tätä kanssa, ranskan vitoselta tuli muistaakseni.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Mummo
Kyllä isä osaa
Blondi tuli taloon
Shamppanjaa ja Vaahtokarkkeja
Ruusun aika
Sellasia :)

Ainii ja sit oli se yks missä oli hevosia ja niitä tallityttöjä en nyt vaan muista nimee. Suomalainen sarja se oli kuitenki.
Lämminveriset! Joo, se oli hyvä.
toi oli ihana sarja :)
ja sit mä tykkäsin shampanjaa ja vaahtokarkeista.
 

Yhteistyössä