Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "mmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="Tiina";24076911]Mauton ja halvan näköinen. Pyöreät ja neliskanttiset on mielestäni arvokkaan näköisiä. En itse esim. koskaan ottaisi sydämen mallista sormusta.[/QUOTE]

Tylsimys. ;)
 
"mmmmmm"
[QUOTE="vieras";24076877]Et käytä töissä sormuksia? Miksi? Mulle tulisi ihan orpo-olo jos ottaisin sormukseni pois, muuta kuin ruuanlaitossa/leipomisessa.

Mutta kysymykseen. Sormus on aivan kamala. Ja kuten muutkin jo todenneet, toi jää kiinni kaikkeen, tosi epäkäytännöllinen. Miksi et vain sano sille miehellesi, et nyt kyllä meno sormuksen ostaminen pieleen...Vai minkä ikäinen olet?[/QUOTE]

Olen hoitotyössä, joten aseptiikan lain mukaan ei käytetä sormuksia.
 
"joopa"
Noh mä en tykkää. Mä voisin sitä joskus sillon tällön käyttää. Mutta en voisi kuvitellakkaan pitäväni tuota sormusta vielä viiden vuoden päästä. Saati sitten sillon kun olen jo viiskymppinen. Sopii 12 -vuotiaalle.
 
Rouva_1
Hölmöjä nää ihmiset jotka miettivät että mites se sormus sitten sopii viiskymppisenä. Itse ainakin elän täysillä tässä päivässä, kyllähän sen sormuksen saa vaihdettua tai muutettua, ja sitten kun aika on mennä naimisiin, voit laittaa tuon nätin sormuksen korulippaaseen talteen kauniiksi muistoksi, ja sitten valitset nätin vihkisormuksen. :)
Ei sen kihlasormuksen tarvitse aina pysyä siinä sormessa, kyllä kihlasormuksiakin voitte vaihtaa erilaisiksi myöhemmin . :)
 
Rouva_1
Lisään vielä edelliseen, itse ainakin ylpeänä kantaisin tuon näköistä sormusta, ja varsinkin kun miehesi ja hänen äitinsä (ihan ajatus, että hänen äitinsä on ollut myös mukana sormuskaupoissa) on valinnut tämän juuri sinua varten! Ei tulisi mieleenkäään töksäyttää siitä miehelle ettei sormus miellytä, että laitetaanpas vaihtoon.
Niinkuin itse sanoitkin, ajatushan on se tärkein! :)
Eikä tuota sormusta voi mitenkään rumaksi sanoa, monet naiset varsinkin kypsemmät, tykkäävät yleensä yksinkertaisista sormuksista, eli perus sormus missä muutama pieni timantti, mutta tuo on erittäin kaunis myös, ja sopii nuorelle naiselle. (Oletan että olet nuori. ) :D
 

Yhteistyössä