Mitäs mieltä ootte?

  • Viestiketjun aloittaja "Mimmu"
  • Ensimmäinen viesti
"Mimmu"
[QUOTE="öö";24144916]Eikö mummo ole hyvä lapsille, vai miksi huono homma?[/QUOTE]

No onhan se ihme toimintaa, että tehdään lapsia ja lähdetään kahdestaan lomalle.
Mummo on varmasti hyvä hoitaja, mutta silti.
Kyllä minä menen lapsen ehdoilla.
 
,.,.,.
Ei mitään outoa. On meilläki lapsi (3 v) ollut hoidossa mummolla melkein viikon, koska mummo itse halusi oman lomansa ajaksi lapsenlapsensa sinne. Itse oltiin kyllä kotona. Kiva vaan jos on semmonen mummo joka haluaa lapsia hoitaa.
 
"öö"
[QUOTE="Mimmu";24144937]No onhan se ihme toimintaa, että tehdään lapsia ja lähdetään kahdestaan lomalle.
Mummo on varmasti hyvä hoitaja, mutta silti.
Kyllä minä menen lapsen ehdoilla.[/QUOTE]

Susta vanhemmat eivät ansaitse aikaa myös parisuhteen hoitamiselle, joka heijastuu myös lasten kanssa jaksamiseen?
 
Ei tuossa mun mielestä mitään julmaa kyllä ole... :D Ihanaa jos jollain on mahdollisuus viedä lapset kylään mummon luo vkoksi! Meillä ei sellasta mahista oo, kyl se joskus kieltämättä ois kiva ku vois joskus edes käydä jossain kahdestaanki :) Mut ei se mitenkään "vaiva" oo ottaa lapsia mukaan- mennään sit koko köörillä reissuun!
 
"Mimmu"
[QUOTE="öö";24145053]Susta vanhemmat eivät ansaitse aikaa myös parisuhteen hoitamiselle, joka heijastuu myös lasten kanssa jaksamiseen?[/QUOTE]

No miksi sitä laatuaikaa ei voi viettää kotona? esim: illalla lapset nukkuu ja vanhemmat syövät jne.. Eikai sitä ulkomaille tartte viikoksi lähteä?
Jos tarvii laatuaikaa, niin lapset voi jättää tekemättä..
 
"alma"
[QUOTE="Mimmu";24144987]No en ole. Mun lapsi ei ole koskaan ollut yökylässä. Kyllä sitä ehtii sitten menemään, kun lapsi on isompi. Mieskään ei tunnu tajuavan. Ehdottaa, että lapsi menisi mummolaan yöksi, mutta en minä halua. Kyllä se tunti illassa yhteostä aikaa riittää..[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että tämä on mielestäni kamalampaa kuin se, että lapset ovat viikon mummolassa hyvässä hoidossa. Että luulee lasten kärsivän jos joutuu olemaan täydellisestä äidistään (joka luonnollisesti on ainut henkilö, joka voi lasta hoitaa) erossa. Et sinä ole korvaamaton, kyllä lapsesi pärjää ilman sinuakin jonkun muun aikuisen kanssa.
 
"satu"
No jos sitä laatuaikaa ei parisuhteessa olevat tarvitse niin millä helvetillä sä ap olet sen lapsesi saanut tehtyä?
Laatuaikaa kai sekin toimitus oli.

Kerta lapset on tullut tehtyä niin ainakin seuraavat 16vuotta on pyhitettävä sille lapselle ja unohtaa se parisuhde joka on mahdollistanut ne lapset. Ja sitten ihmetellään kun parisuhteet kariutuu lasten tullessa kuvaan mukaan.
 
"Mimmu"
[QUOTE="satu";24145097]No jos sitä laatuaikaa ei parisuhteessa olevat tarvitse niin millä helvetillä sä ap olet sen lapsesi saanut tehtyä?
Laatuaikaa kai sekin toimitus oli.

Kerta lapset on tullut tehtyä niin ainakin seuraavat 16vuotta on pyhitettävä sille lapselle ja unohtaa se parisuhde joka on mahdollistanut ne lapset. Ja sitten ihmetellään kun parisuhteet kariutuu lasten tullessa kuvaan mukaan.[/QUOTE]

Meillä kuule se lastenteko olikin lähinnä toimitus. Mutta, en minä ainakaan tarvitse mitään viikolomia. Toinen lapsi on nyt tulossa, ja meillä ei miehen kanssa ole vuosiin mtään viikon laatuaikoja. Mies kyllä haluaa lähteä ulkomaille jne.. mutta en minä voi lasta jättää hoitoon.
 
"Mimmu"
[QUOTE="öö";24145119]Selvä provo, mihin ei viitsi edes kommentoida tämän enempää[/QUOTE]

Kuule oliskin provo. Todellakin luulin, että kaverini heitti vitsillä että lapset jää mummolaan viikoksi. Mutta ei se ollutkaan vitsi.
 
Surullista: /
Jotenkin kuulostaa siltä että miehesi on sinua varten vaan siittämiseen. Lasten kanssa voit siis viettää aikaa keskenään vaikka kokoajan etkä suostu hoitoon laittamaan heitä mutta miehellesi riittää aikaa vaan tunti per ilta ja se on sinun mielestäsi ok? Ehkäpä miehesi on sen tähden ehdottanut sinulle lapsen hoitoon laittoa joku päivä kun haluaa olla kanssasi enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurjenkello
..
viisaat sanovat, että suhde omaan kumppaniin on tärkein suhde, jota täytyy hoitaa. suhde lapsiin on aina olemassa, mutta kumppani saattaa lähteä. vanhempien suhde on pohja lapsen elämälle, joten minusta vain hienoa, että lähtevät viikoksi hoitamaan suhdettansa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hallitus
"Mimmu"
Surullista: /
Jotenkin kuulostaa siltä että miehesi on sinua varten vaan siittämiseen. Lasten kanssa voit siis viettää aikaa keskenään vaikka kokoajan etkä suostu hoitoon laittamaan heitä mutta miehellesi riittää aikaa vaan tunti per ilta ja se on sinun mielestäsi ok? Ehkäpä miehesi on sen tähden ehdottanut sinulle lapsen hoitoon laittoa joku päivä kun haluaa olla kanssasi enemmän.
No kyllä mies ties kun lapsia tulee, etten laita hoitoon niitä. Tai ainakin niin luulin.
Mä en tajua miks lapsia tehdään, jos ne pitää mummolaan hoitoon, että saa laatuaikaa tai omaa-aikaa.Aivan naurettavaa touhua..
En mä ainakaan ole kaivannu yhtään omaa-aikaa.
 

Yhteistyössä