MITÄS palstan jouluaattoon kuuluu just NYT?

Just nyt... Toinen kinkku uunissa ja pian pitäs olla kypsää :) eka kinkku lähes kokonaan syöty.. (ei olis mahtunu pakkaseen ja suurin kinkku jota sopivaan aikaan oli myynnissä lähialueen kaupoissa oli 8,2kg joka ei meidän kokoselle poppoolle olis riittäny millään)
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja minävainen;25293124:
Ihan Juhlamokkaa ryystän :D Mua ei oo koskaan valvottanu kahvi ja luulisin sen johtuvan siitä että taidan olla jo kofeiinin valvottavalle/piristävälle vaikutukselle immuuni näillä kahvimäärillä mitä päivässä nautin ;D
Olen vähän kateellinen...:) Jos juon kuuden jälkeen, niin olen
.
 
Niinpä! Vai mitä mieltä siitä että 2 aikuista ja 3 lasta viettää 5 vrk:n täysihoitokylpyläloman kaikine ohjelmineen 178 eurolla? Ihan kiva bonus kaikelle sille minkä liittoon kuuluminen muuten antaa.
Noita etuja kannattaa oikeasti hyödyntää. Moni eroaa liitosta, kun kokee ettei saa mitään vastineeksi jäsenmaksuille. Eivät ehkä ymmärrä, että taustatyötä tehdään koko ajan ja paljon. Eivätkä ehkä hoksaa / halua hyödyntää rahanarvoisia etuja.
 
Jouluaatto on juuri kääntynyt joulun puolelle.
Pikkulapset ja osa aikuisistakin nukkuu jo.

Minä puran läppärillä päivän valokuvia.
Mies ja vävyt pelavaat uutta Wiitä.
Kaksi tyttäristä ja kaksi pojista pelaa Aliasta lautapelinä.

Jahka saan kuvat purettua houkuttelen miehen yösaunaan ja sytyttämään pihalyhtyjen loppuupalaneet kynttilät.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: harmoillen
Jouluaatto on juuri kääntynyt joulun puolelle.
Pikkulapset ja osa aikuisistakin nukkuu jo.

Minä puran läppärillä päivän valokuvia.
Mies ja vävyt pelavaat uutta Wiitä.
Kaksi tyttäristä ja kaksi pojista pelaa Aliasta lautapelinä.

Jahka saan kuvat purettua houkuttelen miehen yösaunaan ja sytyttämään pihalyhtyjen loppuupalaneet kynttilät.

:)
Kuulostaa idylliseltä. :)
 

Yhteistyössä