Mitäs suunnitelmia palstalaisilla on huomiseksi?

"MiMeira"
Rauhallinen aamu, lenkille jos ei kovasti sada.
Sitten pitäis varmaan pakata miehen ja isomman lapsen matkatavaroita, ne lähtee reissuun - molemmat kyllä eri suuntiin. Ja joo, voisin sanoa että pakkaan miehen puolesta, lopulta mä etsin miehelle niitä sen tavaroita. Päätän aina että en, mutta kun se aikansa kyselee, kerron missä ne on. Just niillä paikoilla missä aina ennenkin.....
 
"mie"
Tytön synttäreille pitäs leipoa. Vähän alakaa katteleen reissuun kamppeita kun torstaina on tarkotus lähtä asuntovaunuileen.
Nuorimmaista illasta käyttää lääkärilla ku on taas sairaana.
Siinäpä se päivä meneekin.
 
Joo-o, tämä päivä oli sitten aikalailla tässä...
Joensuuhun heti aamusta, siellä muutama tunti palaveria, toimiston kautta kotiin, sitten koiran kanssa hölkkäämään, ruokailu ja nyt olen sitten istunut tässä koneella perse homeessa.
Vielä pitäisi käydä firmalta hakemassa yksi mappi, kun pitää aamulla klo 6 soittaa yksi työpuhelu, enkä jaksa hakea matskua siihen aamulla - ja unohdin sen tietenkin, kun illalla kävin...
Huomenna sitten ihan perus konttoripäivä ja torstaina Hyvinkäälle ja illalla mökille ja perjantaina vapaata. =)
Mitäs muut meinaa huomenna ?
 
Käyn 3 h välein teholla pikkuista palstasynnytettyä poikaani hoivaamassa. Toivon, että imetys alkaisi pikkuhiljaa sujua, tai että poju alkaisi huolimaan pulloa & saisin lypsettyä hänelle maitoa, jotta hän pääsisi pikkuhiljaa pois teholta vierihoitoon.
Lisäksi odotan veriviljelyn tuloksia, se ratkaisee aika paljon sen suhteen, milloin minä kotiudun.
Sellainen on huomispäivä :)
 

Yhteistyössä