Miten ihmeessä selviän

12 tuntia syömättä ja juomatta?!?

Huomenna olis sokerirasitus klo 7.30 aamulla. En siis saa laittaa mitään suuhuni ilta puoli kahdeksan jälkeen. Alkaa olla raskaus jo siinä vaiheessa ettei selviä ku maks. 3 tuntia syöntien välissä.
 
Mulla on kaikissa edellisissä raskauksissa ollu sitä vikaa että jos en saa "ajoissa" syötävää niin lähtee taju/jalat alta. Alkaa siis heikottaa niin paljon etten uskalla nousta jaloilleni. Noh... Se on vain yksi ilta ja aamu. Täytyy yrittää selvitä. Ja ihmettelen sitäkin suuresti miksi siihen pitää nyt yhtäkkiä mennä. Neuvolasta sanottiin vain että kun mulla on ikää sen verran että pitää mennä...
 
veera
Pakko kyllä sanoa, että se koko sokerirasituskoe on silkkaa kidutusta. Ensin olet 12h syömättä, sitten juot sen kamalan makuisen litkun niin että meinaa laatta lentää ja sitten istut 2h väsyneenä ja nuokut, kun sinulta välillä otetaan verta ja yht. 3 kertaa ja sitten näytät viikon sen jälkeen narkkarilta!
Mutta silti voin lohdutuksen sanana sanoa, että ei siinä mua ainakaan alkanu heikottaa vaikka mullakin toi 3h on aika max iolla syömättä.. nukkuessa se menee.
 

Yhteistyössä